Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
lientje69
04-02-2025 om 21:36
Moosey schreef op 04-02-2025 om 21:35:
Van het nieuws dat de dochter van een zeer dierbare kennis volkomen onverwacht is overleden :’( Zo verschrikkelijk verdrietig
Wat vreselijk. Sterkte voor jullie allemaal.
Schemerlampje
04-02-2025 om 21:38
Moosey schreef op 04-02-2025 om 21:35:
Van het nieuws dat de dochter van een zeer dierbare kennis volkomen onverwacht is overleden
Zo verschrikkelijk verdrietig
Och nee, heel veel sterkte voor iedereen die van haar hield.
FaithfulDuck87
04-02-2025 om 21:55
Vrouw92, wat vervelend zeg, dat je wat een terugval hebt. Lukt het evt ook om nog 1 of 2 dagen vrij te nemen? Weet niet of dit zomaar kan bij je werk. En anders zou ik een gesprek aanvragen met je leidinggevende, en het haar proberen uit te leggen. Zij is, als ik het goed begrijp, wel op de hoogte van je Autisme.
Yumi
07-02-2025 om 16:34
Naar de huisarts geweest, de combinatie van klachten doen hem denken aan een vorm van reuma. Binnenkort naar het ziekenhuis voor onderzoek 
Herfstappeltaart
08-02-2025 om 07:39
Yumi schreef op 07-02-2025 om 16:34:
Naar de huisarts geweest, de combinatie van klachten doen hem denken aan een vorm van reuma. Binnenkort naar het ziekenhuis voor onderzoek
Wat naar Yumi. Hopelijk valt het mee voor je 🤞
Yumi
08-02-2025 om 10:23
Herfstappeltaart schreef op 08-02-2025 om 07:39:
[..]
Wat naar Yumi. Hopelijk valt het mee voor je 🤞
Dank je.
Dat hoop ik ook, maar ben bang dat er het e.a gemist is en onder long covid hebben geschoven. 4 jaar geleden vroeg ik aan de huisarts of het een vorm van reuma kon zijn. Kreeg het antwoord, nee daar horen veel meer klachten bij. Eigenlijk had hij moeten vragen, heb je ook last van die of die symptomen? Dan had ik hem kunnen wijzen op mijn dossier, hij heeft geen link gelegd tussen de verschillende klachten. Van de week een huisarts in opleiding, die in het dossier kijkt en me meteen doorverwijst.
Herfstappeltaart
08-02-2025 om 12:54
Yumi schreef op 08-02-2025 om 10:23:
[..]
Dank je.
Dat hoop ik ook, maar ben bang dat er het e.a gemist is en onder long covid hebben geschoven. 4 jaar geleden vroeg ik aan de huisarts of het een vorm van reuma kon zijn. Kreeg het antwoord, nee daar horen veel meer klachten bij. Eigenlijk had hij moeten vragen, heb je ook last van die of die symptomen? Dan had ik hem kunnen wijzen op mijn dossier, hij heeft geen link gelegd tussen de verschillende klachten. Van de week een huisarts in opleiding, die in het dossier kijkt en me meteen doorverwijst.
Wat slecht zeg
. Hopelijk wordt er nu serieus onderzoek gedaan.
SuzyQFive
09-02-2025 om 00:06
Malibu2 schreef op 08-02-2025 om 23:09:
Kanye West.
Die is echt totaal van het pad af.
Die is niet bipolair maar autistisch, zegt ie nu… Alsof dat een ander excuus is om je te misdragen…
SuzyQFive
09-02-2025 om 00:17
Ik zit even heel dubbel hier… Mijn zusje belde, die was bij de klinisch geneticus geweest om zich te laten testen. Ik testte een paar jaar geleden al positief op brca1-mutatie. Nu mocht zij zich daar niet op laten testen omdat hun onderzoeken uitwijzen dat het waarschijnlijk toch niet een ter zake doende mutatie is. Mijn moeder en tante zijn overleden aan eierstokkanker, mijn enige nicht heeft bk gehad en meerdere familieleden van mijn moeder hebben bk of een andere kankervorm gehad. Alle databanken die ik kan doorspitten geven deze mutatie op als wel pathogeen (dus tot ziekte leidend).
Nu willen ze ons testen op een andere mutatie (ze zijn er wel over eens dat er iets moet zijn). Ze bellen er dinsdag over maar ik voel me een gek soort verdrietig.
Goed nieuws als de brca toch niet significant is maar ik zou in april een preventieve operatie krijgen. Nu wordt dat waarschijnlijk uitgesteld tot er meer info bekend is. Zijn we wel positief voor die andere mutatie dan is nog steeds de kans op bk hoog maar dan is er nog veel meer kans op andere soorten kanker dan alleen eierstok en borstkanker…
Zo verschrikkelijk verdrietig