Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Evaluna schreef op 12-01-2025 om 22:44:

Verdrietig dat ik morgen weer naar de rechtbank ga. Weer vertellen dat de kinderen geen zin hebben in contact met hun vader. Al 2 jaar hetzelfde riedeltje voor de oudste. En nog is het niet duidelijk... Vorige week mocht ze zelf op gesprek. Deze week de zitting dus, spannend. Het is toch ooit genoeg?
En volgende week nog een keertje naar de rechtbank voor de ondertoezichtstelling. Ook vooraf gaand door een gesprek met dochter. We zijn als gezin aan rust toe. Ben in 2016 uit elkaar gegaan wegens huiselijk geweld. Helaas zijn de rechters maar slecht op de hoogte van intiem terreur (en wat dat met de kinderen doet).

Heel veel sterkte. 

voor iedereen sterkte en knuffels die het nodig heeft

Ach mijn oom is overleden.

Wat onwerkelijk. Ik zag hem niet zo vaak meer maar was wel op hem gesteld.

Damoontje schreef op 13-01-2025 om 16:38:

Gecondoleerd 

gecondoleerd

Damoontje schreef op 13-01-2025 om 16:38:

Sterkte en gecondoleerd Damoontje

Sterkte en gecondoleerd.

Dankjulliewel!
Moet vooral aan mijn neef(je) denken die op het punt staat een grote stap in zijn leven te zetten.. heel sneu dat nu zijn vader overlijdt.

Dat onze oudste naast diabetes nu ook fibromyalgie heeft. 😭

Van de griep en mijn hoge koorts. Ik werd net wakker met 39 graden. Ik maak me altijd snel zorgen. Alleen ziek thuis zijn helpt dan niet. De dag duurt zo onwijs lang.. Bij mijn vorige griep had ik 7 dagen koorts.
Ik moet me er echt aan over geven. Dat lukt wel gelukkig. Toch vrees ik dat ik hier wel een weekje zoet mee ben.

Schemerlampje schreef op 13-01-2025 om 23:38:

vrouw92 schreef op 14-01-2025 om 04:36:

Van de griep en mijn hoge koorts. Ik werd net wakker met 39 graden. Ik maak me altijd snel zorgen. Alleen ziek thuis zijn helpt dan niet. De dag duurt zo onwijs lang.. Bij mijn vorige griep had ik 7 dagen koorts.
Ik moet me er echt aan over geven. Dat lukt wel gelukkig. Toch vrees ik dat ik hier wel een weekje zoet mee ben.

Beterschap 

Schemerlampje schreef op 13-01-2025 om 23:38:

Beterschap Vrouw92

Voor iedereen met verdriet  een

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.