Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Beterschap vrouw92!

Vandaag bij ouders geweest en even herinneringen opgehaald aan mijn oom. Ik heb dat nodig, merk ik, om er even over te praten als iemand plotseling overlijdt.
Vaak genoeg ben ik alleen naar begrafenissen geweest en alleen thuisgekomen. Categorie oud-collega maar ook toen oma overleed en iedereen de ochtend daarna de draad weer oppakte.
Dus daar werd ik op zich niet verdrietig van maar dit topic leek me even de beste plek.

Ik heb al heel lang niet meer gehuild, maar ineens overvallen mijn eenzame gevoelens weer zo erg. Ga er niet teveel over uitwijden, maar net stroomden de tranen over mn wangen. 

vrouw92 schreef op 15-01-2025 om 22:05:

Ik heb al heel lang niet meer gehuild, maar ineens overvallen mijn eenzame gevoelens weer zo erg. Ga er niet teveel over uitwijden, maar net stroomden de tranen over mn wangen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-01-2025 om 22:16

ach, dat vind ik jammer voor jou. Zal ws ook aan je niet fit voelen liggen en dat je er dan wat alleen voor staat?   voor jou en hopelijk voelt het allemaal snel weer wat beter

Wat verdrietig vrouw92!

Vandaag verdrietig om het nieuws van Martijn Krabbé. 

Friezinnetje schreef op 15-01-2025 om 22:16:

[..]

ach, dat vind ik jammer voor jou. Zal ws ook aan je niet fit voelen liggen en dat je er dan wat alleen voor staat? voor jou en hopelijk voelt het allemaal snel weer wat beter

Ja, terwijl ik me er eigenlijk best goed doorheen heb geslagen als je het vergelijkt met eerdere griepjes. 

En ik keek vanavond Winter vol liefde en dat triggerde ook iets waar ik heel verdrietig van ben. Kan er zelfs niet door slapen. 

Evaluna schreef op 12-01-2025 om 22:44:

Verdrietig dat ik morgen weer naar de rechtbank ga. Weer vertellen dat de kinderen geen zin hebben in contact met hun vader. Al 2 jaar hetzelfde riedeltje voor de oudste. En nog is het niet duidelijk... Vorige week mocht ze zelf op gesprek. Deze week de zitting dus, spannend. Het is toch ooit genoeg?
En volgende week nog een keertje naar de rechtbank voor de ondertoezichtstelling. Ook vooraf gaand door een gesprek met dochter. We zijn als gezin aan rust toe. Ben in 2016 uit elkaar gegaan wegens huiselijk geweld. Helaas zijn de rechters maar slecht op de hoogte van intiem terreur (en wat dat met de kinderen doet).

Hoe is het afgelopen?

Mammoet schreef op 15-01-2025 om 22:19:

Wat verdrietig vrouw92!

Vandaag verdrietig om het nieuws van Martijn Krabbé.

Ik zat in de auto toen ik het hoorde en op dat moment kreeg ik echt zoveel kippenvel.. wat enorm verdrietig zeg.

Gisteren best wat slecht nieuws gehad. Tante van man is overleden. Mijn vader belde dat hij last van zijn hart heeft al een paar weken en heeft allemaal onderzoeken.hij vertelde ook dat zijn ex vrouw (de moeder van 2 van mijn halfbroers) een tia heeft gehad. En verder een hoop gezeik met mijn moeder.

Dat is heel veel tegelijk, Dolfje. Sterkte!

MissDalhousie schreef op 17-01-2025 om 08:22:

Dat is heel veel tegelijk, Dolfje. Sterkte!

Dankjewel.

Ach wat komt er ineens veel op je af, sterkte Dolfje 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.