Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Zilver_gray
09-01-2025 om 16:18
rooiekater schreef op 09-01-2025 om 16:11:
gewoon huilen van frustratie onmacht
lientje69
10-01-2025 om 15:43
rooiekater schreef op 09-01-2025 om 16:11:
gewoon huilen van frustratie onmacht
lientje69
10-01-2025 om 15:43
rionyriony schreef op 09-01-2025 om 17:39:
Gaat slecht vandaag en het gaat maar door.
mich_me
10-01-2025 om 20:57
Ik voel me schuldig, mn kind was helemaal overstuur toen ik 'm bij de crèche afzette (daarna wel bericht gehad dat het na 10 min over was), voel me een ontaarde moeder
Ik voel me verdrietig omdat ik me steeds mee realiseer dat mijn adoptiemoeder nooit een echte lieve moeder gaat worden, en ook geen leuke oma. Ik word dan verdrietig als ik mijn leuke schoonouders zie (en oom heel blij door/van/met ze).
Ik ben verdrietig omdat ik mijn biologische familie mis (terwijl ik ze niet ken)
Ik ben verdrietig doordat er iets op werk niet op te lossen is en ik het zo graag wil
En ik mis mijn kat
(Sorry voor deze lijst)
Zilver_gray
10-01-2025 om 22:01
mich_me schreef op 10-01-2025 om 20:57:
Ik voel me schuldig, mn kind was helemaal overstuur toen ik 'm bij de crèche afzette (daarna wel bericht gehad dat het na 10 min over was), voel me een ontaarde moeder
Ik voel me verdrietig omdat ik me steeds mee realiseer dat mijn adoptiemoeder nooit een echte lieve moeder gaat worden, en ook geen leuke oma. Ik word dan verdrietig als ik mijn leuke schoonouders zie (en oom heel blij door/van/met ze).
Ik ben verdrietig omdat ik mijn biologische familie mis (terwijl ik ze niet ken)
Ik ben verdrietig doordat er iets op werk niet op te lossen is en ik het zo graag wil
En ik mis mijn kat
(Sorry voor deze lijst)
HAHA!wait..what
11-01-2025 om 01:33
Knuffel voor iedereen
Verdrietig omdat dochter zo verdrietig is; haar beste vriendin heeft haar keihard laten vallen.
Via andere vriendinnen komt ze achter steeds meer leugens (lijkt het).
Ze is helemaal ontdaan.. Ze zit nu in de 2e en vanaf het begin van de middelbare zijn ze zulke goede vriendinnen. (soms wat claimend dus adviseerde dochter wel ook met anderen om te (blijven) gaan). Maar goed ook, blijkt nu.
Ze kennen elkaar niet lang nog maar ze komt hier elke week over de vloer dus snap er niks van. Stom he, zulke dingen horen erbij maar pff, waarom zijn meiden toch zo?!
vrouw92
12-01-2025 om 11:47
Niet echt verdrietig, maar ik baal wel.. Ik was weer heel goed bezig en sinds vrijdag niet fit. Hoesten, kleine beetje snotterig. Wat zware borsten, hoge rusthartslag en ook als ik rustig wandel. Ik baal want consistentie is voor mij heel belangrijk.
Maak me dan ook altijd snel zorgen. Daarom toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt. Heb ik heel lang uitgesteld, maar ik wil gerust gesteld worden.
Dolfje
12-01-2025 om 18:11
Dat mijn moeder mij de schuld geeft van geen /weinig contact. Ze zal nooit zelf eens bedenken dat het aan haar ligt. Kreeg net een appje met " langs niks gehoord, niet lief van je "
Ik heb dus terug geappt dat ze op mijn laatste bericht met Nieuwjaar nooit gereageerd heeft.
Evaluna
12-01-2025 om 22:44
Verdrietig dat ik morgen weer naar de rechtbank ga. Weer vertellen dat de kinderen geen zin hebben in contact met hun vader. Al 2 jaar hetzelfde riedeltje voor de oudste. En nog is het niet duidelijk... Vorige week mocht ze zelf op gesprek. Deze week de zitting dus, spannend. Het is toch ooit genoeg?
En volgende week nog een keertje naar de rechtbank voor de ondertoezichtstelling. Ook vooraf gaand door een gesprek met dochter. We zijn als gezin aan rust toe. Ben in 2016 uit elkaar gegaan wegens huiselijk geweld. Helaas zijn de rechters maar slecht op de hoogte van intiem terreur (en wat dat met de kinderen doet).