Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Schemerlampje
26-09-2026 om 10:55
Gecondoleerd Pind@. Heel veel sterkte voor jou, je ouders en iedereen die hem liefheeft.
Auwereel
27-09-2026 om 14:14
lientje69 schreef op 27-09-2026 om 09:55:
Ons tuinegeltje is doodgereden voor onze deur....😭
Jujubee
27-09-2026 om 14:16
pind@ schreef op 26-09-2026 om 21:20:
Dank allemaal. Het voelt zo onwerkelijk....
Heel veel sterkte met het verlies van je broer, Pind@. Zoiets is altijd onwerkelijk en onmogelijk om te verteren.
Vooral de eerste periode doet zo enorm veel pijn.
Damoontje
28-09-2026 om 15:47
Gecondoleerd Pind@
Ik brak vanmiddag in het tuincentrum tussen 100 barbecues. Er is veel gebeurd in de zomer en iemand had onze barbecue vernield. Waar ik dacht dat alles weer goed zou zijn met een nieuwe barbecue was dat natuurlijk niet zo.... tranen met tuiten in de winkel.
kerst
28-09-2026 om 15:53
voortdurend plasaandrang door bijwerking medicatie en stress.
Moet elk uur wel naar de wc. En ( bange)kat zit net zo lekker op schoot.
Jujubee
28-09-2026 om 18:30
Ik ga zo A dog's journey, kijken. Ik voel me emotioneel en wil even janken. Dezelfde hond tien keer dood zien gaan in een film werkt daar geweldig bij. Ik vind het zo'n prachtige film, maar ik jank al bij de eerste keer. Ik moet ongesteld worden en dan ben ik altijd zo'n emo wrak, haha.
En ik voelde me schuldig tegenover mijn deelhond. Ik heb wat hondenpsychologie-filmpjes gekeken en ik doe nog best wat dingen waar hij niet blij van wordt. Onbewust uiteraard, want ik ben helaas maar een leek. Ik heb nog veel te leren voordat ik ooit een eigen hond kan nemen.
Damoontje
29-09-2026 om 07:50
2,5 week geleden ging iemand in mijn omgeving heel slecht. Ik heb toen gedaan wat mij goed leek en 2 dagen later kreeg diegene professionele hulp. Maar ik ben verdrietig, omdat mensen allemaal vinden dat ik het anders had moeten doen... echt niemand heeft me bedankt voor hoe ik het gedaan heb.
En als ik het anders had moeten doen... dan hoor ik graag hoe dan precies. Ik heb geleefd op adrenaline en nu 2,5 week later komt de vermoeidheid pas.
Ninoea
29-09-2026 om 07:59
Het klinkt alsof je veel op je bord hebt liggen @damoontje.
Krijg je zelf ook hulp en heb je mensen die er voor je zijn?
Ninoea
29-09-2026 om 08:01
Ik ben verdrietig over oudste pleegkind. FASD is een klote aandoening die levenslang de kwaliteit van leven en relaties aantast. Het is zo ontzettend ingewikkeld. Voor het kind, maar ook voor degenen die van het kind houden. Waar ik er toevallig eentje van ben …