Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

joky schreef op 31-05-2026 om 22:53:

Veel verdrietige berichten ook ook over N.A.H. Daar worstel ik ook mee.had mij dit totaal niet toegedacht.
Ben ook vreselijk boos geweest dat mij dit is overkomen.maar dat helpt niet ik moet er gewoon mee verder.
accepteren dat het is wat het is.

Heel herkenbaar  joky.  Ik worstel daar ook behoorlijk mee .

Omdat ik alle ballen aan het hooghouden ben. Als het nog langer door gaat knal ik in. Vandaag na lang twijfelen de huisarts gebeld en vrijdag een afspraak.

Grietje2 schreef op 01-06-2026 om 18:15:

Omdat ik alle ballen aan het hooghouden ben. Als het nog langer door gaat knal ik in. Vandaag na lang twijfelen de huisarts gebeld en vrijdag een afspraak.

hopelijk kan hij iets voor je betekenen. 

Dat ik nu al zeker 4 jaar chronische hoofdpijn heb en niks écht lijkt te werken. Nu aan het afbouwen van antidepressiva als pijnstiller en het wordt nog erger dan met. Maar met heb ik ook nog bijwerkingen waar ik last van heb.

De stress van een dierbare naaste om de uitslag van het uitstrijkje vandaag. (Met een achtergrond van baarmoederhalskanker). So fingers crossed en duimen voor het beste.

Due scimmie en venusss sterkte gewenst  
Beide niet leuk en logisch dat je dan verdrietig bent.

Ik heb op 22 mei naar de woongroep van mijn zoon een mail gestuurd met de vraag of ik zondag 7 juni mijn verjaardag daar mijn verjaardag mag voor een uurtje of anderhalf.. Tot op heden niks vernomen, geen mail en geen telefoontje. 😢 Gelukkig had ik mijn zoon nog niet ingelicht. 
Zo verdrietig van.. 😩 

Lichtbron; waarom bel je niet op?

Ted68 schreef op 04-06-2026 om 16:51:

Nou dit 

inderdaad even bellen.

Ted68 schreef op 04-06-2026 om 16:51:

Ja, veel makkelijker inderdaad. 

Over de situatie met mijn schoonvader met Alzheimer. Ik wens niemand dood maar dit is geen leven.

Bellen heeft nu geen zin meer. Op zo'n korte termijn wordt er toch niks meer geregeld. 
Ik stuur altijd een paar weken vantevoren een mail als ik iets wil vragen over een verjaardag/feest etc. 
Daar krijg altijd antwoord op. Nu niet. Ik heb nu een mail gestuurd dat ik dit uiterst onprofessioneel vind. 

Dolfje schreef op 04-06-2026 om 18:13:

Over de situatie met mijn schoonvader met Alzheimer. Ik wens niemand dood maar dit is geen leven.

Is ook soms echt mensonterend. Ik werk( te ) in die zorg , maar werd er soms ook wat verdrietig van. Voor familie is het extra moeilijk.  

lientje69 schreef op 04-06-2026 om 19:46:

[..]

Is ook soms echt mensonterend. Ik werk( te ) in die zorg , maar werd er soms ook wat verdrietig van. Voor familie is het extra moeilijk.

Hij wordt er goed verzorgd daar niet van maar het is ook maar afwachten tot je dood gaat in zo'n tehuis. Zaterdag gaan we er weer ff heen maar zie er wel tegenop. Daarna gaan we met schoonmoeder lunchen. Komt ze ook eens ergens anders dan thuis of in het tehuis.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.