Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

MissHolmes schreef op 18-11-2025 om 11:31:

Verdrietig en lichtelijk van mn padje want weeeeeeeeer een begrafenis morgen, van mijn lievelingstante en ben ook weer erg veel bezig met het drama in familie (nou ja van zwager) omdat het de afgelopen dagen veel in de media was. (Ja die het gedoe met Funcaps, dat is mijn zwager)
Dat snijdt echt door mijn ziel, terwijl ik zijn zoon (nog) helemaal niet zo goed kende aangezien hij nog maar een jaar mijn zwager was tijdens dat drama.

Wat verdrietig allemaal. Veel sterkte

Mijn hart breekt een beetje als ik naar zoon (11 jaar) kijk en hem zo verdrietig zie..
Zijn beste vriendinnetje van school gaat verhuizen en dus ook van school af, ivm een nare reden.
Hij is zo verdrietig en heeft last van hoofdpijn/misselijkheid en is echt zichzelf niet.
Het duurde even voor ik het door had want met mezelf gaat het ook al een tijdje niet lekker en ben heel erg bezig geweest met mezelf/solliciteren etc. 
Daar voel ik me ook rot en schuldig over en blegh. 
Meer dan hem troosten en beloven dat ze echt nog wel kunnen afspreken, kan ik niet doen maar voelt zo rot! 

Om mijn kinderen. Dingen gaan niet lekker en goed en ik gun ze zoveel  goeds eigenlijk.

lientje69 schreef op 20-11-2025 om 17:12:

Om mijn kinderen. Dingen gaan niet lekker en goed en ik gun ze zoveel goeds eigenlijk.

Hier hetzelfde Lientje. De relatie van mijn dochter loopt niet lekker. Dus ik verwacht dat ze binnenkort op zoek moet naar iets anders. Ze kan niet bij mij wonen want ik woon voorlopig bij mijn ouders en die zijn 85. 

Ik ga proberen urgentie aan te vragen bij de woningbouwvereniging. Maar ik zie het voorlopig somber in.

Het enige lichtpuntje is dat ik maandag een sollicitatiegesprek heb. Duimen dat ik aangenomen word. 

Lichtbron schreef op 20-11-2025 om 17:47:

[..]

Hier hetzelfde Lientje. De relatie van mijn dochter loopt niet lekker. Dus ik verwacht dat ze binnenkort op zoek moet naar iets anders. Ze kan niet bij mij wonen want ik woon voorlopig bij mijn ouders en die zijn 85.

Ik ga proberen urgentie aan te vragen bij de woningbouwvereniging. Maar ik zie het voorlopig somber in.

Het enige lichtpuntje is dat ik maandag een sollicitatiegesprek heb. Duimen dat ik aangenomen word.

Ik ga heel hard voor je duimen Lichtbron!

Dank je, Lientje! 
En ik ga duimen voor jou dat je energie weer terug gaat komen.. 

HAHA!wait..what schreef op 19-11-2025 om 12:54:

[..]

Wat verdrietig allemaal. Veel sterkte

Dank 

Van mijn lijf. Meer pijntjes dan passend bij mijn leeftijd denk ik

Due-scimmie schreef op 21-11-2025 om 22:37:

Van mijn lijf. Meer pijntjes dan passend bij mijn leeftijd denk ik

Komt het door de kou? Ik heb ook meer last van pijntjes als het kouder wordt of als er veel vocht in de lucht zit.

Ja ik ook. 

We geven vandaag een jubileumfeest en alles is geregeld en betaald en dan krijg ik op de ochtend van het feest nog afmeldingen binnen. Niet wegens ziekte, dan zou ik het begrijpen. Kost me gewoon 30 euro pp en ik heb helemaal geen zin om me nu daar mee bezig te houden, wil gewoon tutten!

Dat is zeker irritant Citroengraag! Toch een fijn feest gewenst!

Ik erger me aan die ontzettende overdreven  rare vermoeidheid van me. Ik weet dat het hoort bij wat me is overkomen  maar ik kan er zó slecht mee omgaan.

lientje69 schreef op 22-11-2025 om 10:19:

Ik erger me aan die ontzettende overdreven rare vermoeidheid van me. Ik weet dat het hoort bij wat me is overkomen maar ik kan er zó slecht mee omgaan.

Leren het te accepteren voor nu kost ook tijd en energie..

Broodjebrie schreef op 22-11-2025 om 08:33:

[..]

Komt het door de kou? Ik heb ook meer last van pijntjes als het kouder wordt of als er veel vocht in de lucht zit.

Nee, is al wel maanden het geval. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.