Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
lientje69
13-11-2025 om 17:47
Lichtbron schreef op 13-11-2025 om 17:29:
Dank je, Lientje. En jij op het gemakje hé?
Ik doe mijn best maar heb veel emoties en onrust in me en werk mezelf nogal tegen .
HAHA!wait..what
13-11-2025 om 17:59
Lichtbron schreef op 13-11-2025 om 16:26:
Weer twee open sollicitaties verstuurd per mail... Ik wil zo graag weer aan het werk.
Voel me zo somber en zielig. En ik wil niet zielig zijn, ben 55..😔
Succes! Is er weinig werk voor je te vinden?
Ik ben me ook suf aan het solliciteren maar kom gewoon niet verder, zo frustrerend! Ik ben echt super onrustig en het voelt helemaal niet fijn om thuis te zitten in onzekerheid 😕
Yumi
13-11-2025 om 18:21
Lichtbron schreef op 13-11-2025 om 16:26:
Weer twee open sollicitaties verstuurd per mail... Ik wil zo graag weer aan het werk.
Voel me zo somber en zielig. En ik wil niet zielig zijn, ben 55..😔
Heb je een idee waarom het niet lukt?
Misschien heb je iets aan deze tips en trainingen van het UWV? Hier kan je ook vacatures vinden.
Online trainingen en webinars | werk.nl
duizel
13-11-2025 om 20:23
Yumi schreef op 13-11-2025 om 16:17:
Duizel soms is het nodig, om even terug te gaan in therapie, niet om opnieuw te beginnen, maar omdat er nog iets is blijven liggen, of te weinig aandacht heeft gekregen.
Sterkte!
Ik overweeg het. Vorige keer was in de tweede lijn. Was toen erg depressief en ook veel angstklachten. Dat is ook wel goed aangepakt hoor maar misschien even een nieuw zetje nodig voor de dingen waar ik toen nog niet klaar voor was...
Tweede lijn is nu niet nodig denk ik. Misschien zelfs online om wachtlijsten wat te ontlopen. Zal eens overleggen met de huisarts.
Yumi
13-11-2025 om 23:13
duizel schreef op 13-11-2025 om 20:23:
[..]
Ik overweeg het. Vorige keer was in de tweede lijn. Was toen erg depressief en ook veel angstklachten. Dat is ook wel goed aangepakt hoor maar misschien even een nieuw zetje nodig voor de dingen waar ik toen nog niet klaar voor was...
Tweede lijn is nu niet nodig denk ik. Misschien zelfs online om wachtlijsten wat te ontlopen. Zal eens overleggen met de huisarts.
Het is inderdaad een hele stap, 10 jaar geleden heb ik ook therapie gehad en merk dat ik sinds een tijd tegen dingen aanloop. Heb er helaas de energie nog niet voor, maar jou bericht heeft me wel aan het denken gezet... Hoop dat je een goed gesprek hebt met de huisarts.
Yumi
15-11-2025 om 23:08
Terwijl we blijven zeuren over het vuurwerkverbod en wel of geen vuurwerkshows, is de eerste dode alweer gevallen. 
MissHolmes
18-11-2025 om 11:31
Verdrietig en lichtelijk van mn padje want weeeeeeeeer een begrafenis morgen, van mijn lievelingstante en ben ook weer erg veel bezig met het drama in familie (nou ja van zwager) omdat het de afgelopen dagen veel in de media was. (Ja die het gedoe met Funcaps, dat is mijn zwager)
Dat snijdt echt door mijn ziel, terwijl ik zijn zoon (nog) helemaal niet zo goed kende aangezien hij nog maar een jaar mijn zwager was tijdens dat drama.
OnherkenbaarAnoniem
18-11-2025 om 11:36
MissHolmes gecondoleerd en veel sterkte gewenst morgen. Altijd moeilijk tantes die overlijden.
lientje69
18-11-2025 om 12:52
Vreselijk MissHolmes heel veel sterkte. Dat met neefje was ook heel erg idd.
MissHolmes
19-11-2025 om 07:40
Auwereel schreef op 18-11-2025 om 21:07:
Je krijgt het wel voor je kiezen, MissHolmes, sterkte
C'est la vie helaas.. Dank je wel.
Tuinfluiter
19-11-2025 om 09:17
MissHolmes schreef op 18-11-2025 om 11:31:
Verdrietig en lichtelijk van mn padje want weeeeeeeeer een begrafenis morgen, van mijn lievelingstante en ben ook weer erg veel bezig met het drama in familie (nou ja van zwager) omdat het de afgelopen dagen veel in de media was. (Ja die het gedoe met Funcaps, dat is mijn zwager)
Dat snijdt echt door mijn ziel, terwijl ik zijn zoon (nog) helemaal niet zo goed kende aangezien hij nog maar een jaar mijn zwager was tijdens dat drama.
Wat naar gecondoleerd en sterkte
Ik volg deze zaak en het grijpt mij ook aan en dan ken ik niet eens persoonlijk een betrokkenen.