Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Auwereel

Auwereel

21-09-2025 om 09:53 Topicstarter

Dat kan ik me goed voorstellen, Lientje..

lientje69 schreef op 21-09-2025 om 09:48:

Mijn kind zou op visite komen en appt af. Omdat haar vriendin zich weer niet goed voelt. Gaat elke keer zo. Had me er zo op verheugd, ben van de week jarig maar dan konden ze ook al niet. En alleen komen doet ze nooit. Dus ben nu best verdrietig.

ach lientje 

lientje 

Had vandaag een feest, waar ik niet heen kan. Vind het zo jammer, een kroonjaar vieren is toch bijzonder. 
Voel me sinds dinsdag moe, hoofdpijn, misselijk en slaap nauwelijks, door bijwerkingen van een medicijn. Baal enorm dat ik niet kan gaan, en ben boos dat de huisarts me niet goed heeft voorgelicht over de heftigheid van dit medicijn. 

Yumi schreef op 21-09-2025 om 14:31:

Had vandaag een feest, waar ik niet heen kan. Vind het zo jammer, een kroonjaar vieren is toch bijzonder.
Voel me sinds dinsdag moe, hoofdpijn, misselijk en slaap nauwelijks, door bijwerkingen van een medicijn. Baal enorm dat ik niet kan gaan, en ben boos dat de huisarts me niet goed heeft voorgelicht over de heftigheid van dit medicijn.

Wat rot Yumi   Wat een heftige bijwerkingen inderdaad. Heeft invloed op je hele gesteldheid/functioneren. Was wel handig als je dat voor die tijd had geweten! 

Yumi schreef op 21-09-2025 om 14:31:

Wat balen  en slecht van de huisarts 

Yumi , niet leuk. 

ik voel me verdrietig omdat zo’n geen aansluiting kan vinden en er wel zijn best voordoet. Ook ziet hij het allemaal niet meer zitten en door de lange wachttijden in de ggz is er nog geen hulp op korte termijn.

HAHA!wait..what schreef op 22-09-2025 om 10:03:

[..]

Wat rot Yumi Wat een heftige bijwerkingen inderdaad. Heeft invloed op je hele gesteldheid/functioneren. Was wel handig als je dat voor die tijd had geweten!

Dank je.

Ik wou stoppen maar dat mag/kan niet, arts geeft toe dat ze mij hierin beter hadden moeten begeleiden. Van de week controle en een gesprek hierover.

Bedankt Rooie kater en Lientje

Ben zo blij maar ook verdrietig. Bang dat dit de laatste vakantie met vriend is. Kan het gelukkig meestal goed loslaten maar vandaag is even lastig. 

Een vriendin van mijn moeder die ik ook mn hele leven ken ligt op sterven hoorde ik vandaag.   Het is nog niet helemaal bij me doorgedrongen geloof ik...(ook niet de 1e van de afgelopen tijd....mag wel een x ophouden van mij...

En nu nog verdrietiger want ze is vanmiddag overleden 😔

MissHolmes schreef op 25-09-2025 om 19:41:

En nu nog verdrietiger want ze is vanmiddag overleden 😔

Gecondoleerd en sterkte 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.