Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Ach Layka wat erg, veel sterkte!

Auwereel en Yumi, dank je wel.

Dochter vertelde vanavond dat ze met gender issues zit. Nouja, ze lijkt er wel uit te zijn, het past ook wel in het plaatje. 
Ze heeft al veel meegemaakt, het leven gaat haar niet makkelijk af. Ik vind het maar lastig en verdrietig, had haar zo graag een makkelijkere start van het leven gegund. Tegelijkertijd heeft ze ook het karakter waarbij ze ontzettend veel kan als ze wil, maar waarbij ze het leven ook ontzettend moeilijk kan maken. 
Ik wil zo graag vooruit in het leven, meer aandacht naar mijn werk, meer naar het normale leven, maar het voelt nog erg stroef en stroperig allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen gender issues, maar ik gun dochter een makkelijker leven (en mezelf ook)

evaluna

evaluna 

evaluna 

Layka.12 schreef op 31-07-2025 om 22:50:

Ik ben intens verdrietig omdat een jonge vrouw, moeder van twee kleine jongetjes gehoord heeft dat ze niet meer beter word.

Ik word verdrietig van jullie verhalen. Heb weer even bijgelezen.

Behalve dat onze hond 11 dagen geladen overleden is (ze was echt heel oud voor haar ras) heb ik het in Moment goed. Maar wil jullie graag geven

Herkenbaar evaluna

Knuffel voor eenieder die hem nodig heeft.

Situatie met dochter, kan haar niet helpen maar ben er zo verdrietig om.

voor iedereen 

lientje69 schreef op 04-08-2025 om 19:08:

Situatie met dochter, kan haar niet helpen maar ben er zo verdrietig om.

Ach Lientje, lees dit nu pas.. als ik je kan helpen? 

Yumi schreef op 05-08-2025 om 00:12:

[..]

Ach Lientje, lees dit nu pas.. als ik je kan helpen?

Ik zou niet weten hoe Yumi. Als ze er aan toe is geestelijk het proces weer op te pakken moeten we zoeken naar wat nog mogelijk is ( zie topic trangenderkind )  Voor nu kan ik hoe graag ik zou willen er ook niks  mee. Behalve er verdriet om hebben.

Zit er gewoon door heen. Kat ziek mantelzorg om mijn vader omdat die even niks kan en werk wat ruk is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.