Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

sterkte allemaal 

stokstaart schreef op 11-07-2025 om 09:08:

Suzy, wat naar dat je weer geopereerd moet worden!! Heel veel sterkte!
MissHolmes, wat een verdriet! Sterkte! Moet heftig zijn voor je vriend

BroodjeBrie, hopelijk valt het mee met je vader en is het loos alarm.

Dolfje, vreselijk voor je. Ook voor jou sterkte

Zwager 😉. Gister was de uitvaart, op livestream voor mij want ze hielden het klein. Heel hard gehuild, daarna ook nog. Het is verschrikkelijk wat er gebeurt is. 

Andere verdrietigen:

Yumi schreef op 11-07-2025 om 23:19:

[..]

Probeer om het even te laten gaan Dolfje, soms is afstand goed. Misschien heeft je moeder tijd nodig om te reageren op je app.

Misschien. We hebben dit exacte gesprek al eerder gehad. Volgens haar ligt het aan mijn communicatie en als ik dan zeg " jij communiceert helemaal niet" krijg ik als antwoord " ik ben jou geen verantwoording schuldig ".

Dolfje schreef op 12-07-2025 om 07:06:

[..]

Misschien. We hebben dit exacte gesprek al eerder gehad. Volgens haar ligt het aan mijn communicatie en als ik dan zeg " jij communiceert helemaal niet" krijg ik als antwoord " ik ben jou geen verantwoording schuldig ".

Wow... 

Yumi schreef op 11-07-2025 om 23:07:

[..]

Sterkte Broodjebrie

Dank je wel. Gisteren heb ik veel afleiding gehad, dat was wel fijn. Ik ga straks even zwemmen, vanmiddag wil ik mijn vader bellen. Mocht het fout gaan komende dagen, dan heb ik hem iig even gesproken. Morgen ga ik dus op vakantie en ik dacht heel even, als het slecht blijft gaan annuleer ik mijn vakantie, maar hopelijk gaat het nu wat beter met hem. Als het komende dagen echt fout gaat, valt er vast wel iets te regelen dat ik naar NL kan komen. Ik blijf binnen Europa dus dat scheelt. 

Sterkte allemaal.

Ik wens uit de grond van mijn hart iedereen die verdriet heeft heel veel sterkte. 

Dolfje schreef op 12-07-2025 om 07:06:

[..]

Mhm die reactie klinkt als de generatie van mijn ouders. Mijn moeder communiceerde ook niet en vond dat ik op 45 jarige leeftijd nog moest luisteren en geen commentaar mocht hebben   

Broodjebrie schreef op 12-07-2025 om 08:18:

[..]

Dank je wel. Gisteren heb ik veel afleiding gehad, dat was wel fijn. Ik ga straks even zwemmen, vanmiddag wil ik mijn vader bellen. Mocht het fout gaan komende dagen, dan heb ik hem iig even gesproken. Morgen ga ik dus op vakantie en ik dacht heel even, als het slecht blijft gaan annuleer ik mijn vakantie, maar hopelijk gaat het nu wat beter met hem. Als het komende dagen echt fout gaat, valt er vast wel iets te regelen dat ik naar NL kan komen. Ik blijf binnen Europa dus dat scheelt.

Hoop dat je een fijn gesprek hebt en je met een gerust gevoel op vakantie kunt.

Yumi schreef op 12-07-2025 om 12:04:

[..]

Hoop dat je een fijn gesprek hebt en je met een gerust gevoel op vakantie kunt.

Ja, het gesprek was fijn. Hij klonk in ieder geval een stuk helderder.

Broodjebrie schreef op 12-07-2025 om 12:19:

[..]

Fijn!

Broodjebrie schreef op 12-07-2025 om 12:19:

[..]

Fijn! Alvast een goede vakantie en lekker ontspannen.

Irritant dat ik weer verdrietig wordt van mijn ouders. Ik was altijd het zwarte schaap. En nu ook mijn kinderen. Ik ga het gevecht niet meer aan. Want dan ben ik volgens hun jaloers en moeilijk.

Hoe de inwoners van mijn stad reageren op de komst van een asielzoekerscentrum. Dat is er al, maar gaat verhuizen en wordt groter. Tot nu toe echt nooit last van die mensen, ze doen zelfs goede dingen voor de gemeente. En ik schaam me echt kapot voor de reacties online. Verschrikkelijk wat er allemaal wordt geroepen. En als je dan een reactie geeft die positief is, wordt je afgefakkeld. Ik vind het helemaal prima dat het asielzoekerscentrum daar komt, maar dan ben ik ineens de leipo die dom is enz. Echt hoor, wat een bekrompen gedachtengang hebben die mensen.

Om het geworstel van mijn kind te zien. Angst en somberheid is klote !!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.