Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Dolfje
26-01-2025 om 16:30
Yumi schreef op 26-01-2025 om 15:59:
[..]
Dolfje geen idee of het mogelijk is voor je vader, maar kan je misschien videobellen?
Ja dat kan wel maar ik hou daar zelf niet zo van. We appen wel een aantal keer op een dag.
Schemerlampje
26-01-2025 om 16:45
Yumi schreef op 26-01-2025 om 15:54:
[..]
Belde vanmiddag naar de klantenservice die dacht dat er niets meer aan te doen was, maar ik kon het proberen in de winkel. Toen ik vertelde wat er was gebeurd en hoe belangrijk het voor me was, is de verkoper bijna 'n uur bezig geweest maar het is gelukt! Geloof dat ik die man wel tig keer heb bedankt, toen hij zei kijk eens of hij er weer in staat. Terwijl ik dit schrijf merk ik hoe emotioneel ik er weer door ben, het moet nog even laten bezinken of zo...
Bedankt voor de reacties, lief van jullie!
![]()
Fijn dat je het weer terug hebt! Het is volgens mij mogelijk om een whatsapp gesprek in Word te zetten. Nu je het terug hebt, zou je dat kunnen doen. Je kan het dan zelfs printen. Dan hoef je niet bang te zijn dat je het kwijtraakt als je telefoon crashed of als je ooit weer een nieuwe nodig hebt. Ik weet niet hoe lang jullie app-geschiedenis is, maar je zou er zelfs een boekje van kunnen maken, met wat foto’s en ander herinneringen ofzo.
lientje69
26-01-2025 om 21:31
Yumi schreef op 26-01-2025 om 15:54:
[..]
Belde vanmiddag naar de klantenservice die dacht dat er niets meer aan te doen was, maar ik kon het proberen in de winkel. Toen ik vertelde wat er was gebeurd en hoe belangrijk het voor me was, is de verkoper bijna 'n uur bezig geweest maar het is gelukt! Geloof dat ik die man wel tig keer heb bedankt, toen hij zei kijk eens of hij er weer in staat. Terwijl ik dit schrijf merk ik hoe emotioneel ik er weer door ben, het moet nog even laten bezinken of zo...
Bedankt voor de reacties, lief van jullie!
![]()
Wat fijn Yumi!!
lientje69
26-01-2025 om 21:34
Yumi schreef op 26-01-2025 om 15:56:
Lientje sterkte, was je kat al langer ziek?
![]()
Nee. Wel oud en werd het laatste half jaar langzaam minder. Kregen gisteravond een soort epileptische aanval en bleef daarin hangen. Kon niet meer lopen. Waarschijnlijk tia of hersentumor ofzo. Gezien het feit dat ze de laatste tijd rare klachten had ( die wij en de dierenarts weten aan ouderdomsdementie) vermoedelijk het laatste. Het was erg sneu haar zo te zien lijden. In de hekel kop Noord-Holland geen dierenarts beschikbaar. We moesten ruim 80 km rijden voor hulp. Maar konden haar zo niet de nacht door laten modderen.
Yumi
26-01-2025 om 23:14
Schemerlampje schreef op 26-01-2025 om 16:45:
[..]
Fijn dat je het weer terug hebt! Het is volgens mij mogelijk om een whatsapp gesprek in Word te zetten. Nu je het terug hebt, zou je dat kunnen doen. Je kan het dan zelfs printen. Dan hoef je niet bang te zijn dat je het kwijtraakt als je telefoon crashed of als je ooit weer een nieuwe nodig hebt. Ik weet niet hoe lang jullie app-geschiedenis is, maar je zou er zelfs een boekje van kunnen maken, met wat foto’s en ander herinneringen ofzo.
Dank je ik ga daar eens naar kijken. Het kwijtraken van onze gesprekken wil ik niet nog eens meemaken.
Yumi
26-01-2025 om 23:16
Dolfje schreef op 26-01-2025 om 16:30:
[..]
Ja dat kan wel maar ik hou daar zelf niet zo van. We appen wel een aantal keer op een dag.
Sterkte voor morgen en ik hoop dat het achteraf allemaal mee is gevallen.
Yumi
26-01-2025 om 23:27
Auwereel schreef op 26-01-2025 om 16:51:
Wat een opluchting Yumi!
Absoluut, zo fijn dat het gelukt is.
Yumi
26-01-2025 om 23:31
lientje69 schreef op 26-01-2025 om 21:34:
[..]
Nee. Wel oud en werd het laatste half jaar langzaam minder. Kregen gisteravond een soort epileptische aanval en bleef daarin hangen. Kon niet meer lopen. Waarschijnlijk tia of hersentumor ofzo. Gezien het feit dat ze de laatste tijd rare klachten had ( die wij en de dierenarts weten aan ouderdomsdementie) vermoedelijk het laatste. Het was erg sneu haar zo te zien lijden. In de hekel kop Noord-Holland geen dierenarts beschikbaar. We moesten ruim 80 km rijden voor hulp. Maar konden haar zo niet de nacht door laten modderen.
Achh dat klinkt heel naar, en dan ook nog geen dierenarts in de buurt. Maar, ik haal uit jou verhaal dat je kat blij met jou was, want je hebt tot het einde goed voor haar gezorgd.
lientje69
27-01-2025 om 06:05
Yumi schreef op 26-01-2025 om 23:31:
[..]
Achh dat klinkt heel naar, en dan ook nog geen dierenarts in de buurt. Maar, ik haal uit jou verhaal dat je kat blij met jou was, want je hebt tot het einde goed voor haar gezorgd.
Lief Yumi, dank je. Ja , we hebben alles gedaan wat we konden. Ook hoge dierenartskosten nooit vermeden, die liepen de laatste 2 jaar behoorlijk op. Maar eens houdt het op natuurlijk. Het beestje was duidelijk op. En dit was de druppel, het was niet meer leefbaar. Als een dier duidelijk pijn/ last heeft is er geen andere oplossing meer. Hoe triest dan ook.
Maar het is nu erg stil in huis.
rooiekater
29-01-2025 om 19:33
Dat noro en griep zo huishoud op de afdeling
5 bewoners inmiddels overleden.
lientje69
30-01-2025 om 06:36
rooiekater schreef op 29-01-2025 om 19:33:
Poeh dat is heftig rooie kater.
Yumi
30-01-2025 om 09:20
rooiekater schreef op 29-01-2025 om 19:33:
Sterkte rooiekater
vrouw92
03-02-2025 om 08:46
Van het feit dat mijn autisme me weer heel erg in de weg zit en het me niet lukt er uit te komen. Op mijn werk lukt het in de samenwerking met twee collega's helemaal niet. Ik doe dingen niet handig, daar ben ik me van bewust, maar andersom gaat er ook het een en ander niet goed. Uiteindelijk loopt het nu zover op dat mijn aandeel groter is dan dat van hun, omdat ik het niet goed kan aangeven. Door allerlei omstandigheden zit al sinds vrijdag in een autistische meltdown. In het weekend gelukkig wat afleiding gehad, maar nu weer helemaal terug bij af. Ik trek me terug, zit helemaal niet lekker in mijn vel, snotverkouden, maar niet ziek genoeg.
Maar vooral radeloos wat te doen. Ik wil best mijn eigen fouten toegeven, want die zijn er genoeg. Alleen ik ben bang dat er dan volledig voorbij wordt gegaan aan waarom bij mij nu de emmer compleet overloopt.
Ik ben klaar met de opmerking: Moet je weer niet eens naar de psycholoog, die gaat namelijk ook komen.
Deze dagen doorkomen worden dus een uitdaging. Ik wil me namelijk ook niet achter mijn autisme verschuilen, maar het is wel degelijk de reden waarom het nu weer niet lukt.
Moosey
04-02-2025 om 21:35
Van het nieuws dat de dochter van een zeer dierbare kennis volkomen onverwacht is overleden
Zo verschrikkelijk verdrietig