Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Van mijn buikpijn Joost mag nou weer weten waarom. Het is geen nerveuze buikpijn of iets wat met indigestie of bacteriën te maken heeft. Dat weet ik wel zeker. Het is het soort pijn niet.

Yumi schreef op 17-01-2025 om 18:23:

[..]

Ach wat komt er ineens veel op je af, sterkte Dolfje

Dankjewel 

Sterkte  dolfje!

Auwereel

Auwereel

17-01-2025 om 19:37 Topicstarter

Yumi schreef op 17-01-2025 om 18:23:

[..]

Ach wat komt er ineens veel op je af, sterkte Dolfje

Nou dat dacht ik ook toen ik je bericht las, hoe krijg je het allemaal verwerkt, sterkte Dolfje.

Auwereel

Auwereel

17-01-2025 om 19:38 Topicstarter

rionyriony schreef op 17-01-2025 om 18:24:

Van mijn buikpijn Joost mag nou weer weten waarom. Het is geen nerveuze buikpijn of iets wat met indigestie of bacteriën te maken heeft. Dat weet ik wel zeker. Het is het soort pijn niet.

Ik hoop dat je buikpijn snel verdwijnt!

Auwereel schreef op 17-01-2025 om 19:37:

[..]

Nou dat dacht ik ook toen ik je bericht las, hoe krijg je het allemaal verwerkt, sterkte Dolfje.

Vooralsnog ga ik gewoon door.. Ik heb over 7 weken vakantie daar verheug ik me ontzettend op. De rest, vooral het gezeik met mijn moeder, probeer ik te parkeren. Ik heb me nog nooit zorgen om mijn vader gemaakt maar nu dus wel.

Auwereel

Auwereel

17-01-2025 om 20:17 Topicstarter

Dolfje schreef op 17-01-2025 om 20:03:

[..]

Vooralsnog ga ik gewoon door.. Ik heb over 7 weken vakantie daar verheug ik me ontzettend op. De rest, vooral het gezeik met mijn moeder, probeer ik te parkeren. Ik heb me nog nooit zorgen om mijn vader gemaakt maar nu dus wel.

💪

Sterkte met alles Dolfje 

Bedankt allemaal.
Oh en ik neem wel rust en ontspanning hoor. Sporten en wandelen doet me goed. Moet mezelf wel bezig houden en vermoeien.

Dolfje schreef op 17-01-2025 om 20:38:

Bedankt allemaal.
Oh en ik neem wel rust en ontspanning hoor. Sporten en wandelen doet me goed. Moet mezelf wel bezig houden en vermoeien.

En je kunt ons altijd appen he

Broodjebrie schreef op 17-01-2025 om 21:53:

[..]

En je kunt ons altijd appen he

Yes!

De doorverwijzing voor de mammografie en de stress die het me nu al oplevert. 

Rare dagen achter de rug.. Gisteren een prima dag. Vandaag vreselijk. Autisme beats me vandaag. Weer ziek naar huis gegaan. Ik werd ineens zo misselijk. Waarschijnlijk weer een gevalletje overprikkeling. Ik heb gelukkig hele fijne collega’s die goed voor me gezorgd hebben. Vanmiddag een paar uur geslapen. Ook weer eetbuien gehad. 
Zo’n week uit m’n ritme is zo niet goed voor mij. Ben er verdrietig van en alleen zijn is weer even k*t. 
Morgen ga ik mezelf weer even in beweging brengen..

Due-scimmie schreef op 17-01-2025 om 22:18:

De doorverwijzing voor de mammografie en de stress die het me nu al oplevert.

Snap ik 

vrouw92 schreef op 17-01-2025 om 22:20:

Rare dagen achter de rug.. Gisteren een prima dag. Vandaag vreselijk. Autisme beats me vandaag. Weer ziek naar huis gegaan. Ik werd ineens zo misselijk. Waarschijnlijk weer een gevalletje overprikkeling. Ik heb gelukkig hele fijne collega’s die goed voor me gezorgd hebben. Vanmiddag een paar uur geslapen. Ook weer eetbuien gehad.
Zo’n week uit m’n ritme is zo niet goed voor mij. Ben er verdrietig van en alleen zijn is weer even k*t.
Morgen ga ik mezelf weer even in beweging brengen..

Sterkte vrouw, hoop dat je een goede nacht hebt en rust kunt vinden in je slaap 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.