Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


rooiekater schreef op 18-09-2022 om 08:01:

Dat ik morgen weer aan het werk moet. Ergens wel goed om weer wat structuur te krijgen. Maar de stress die er bij komt maakt mij verdrietig. Ook de eeuwige twijfel wil ik nog wel blijven. Maar ik ben bang dat het elders niet beter is.

Oh zo herkenbaar! 

Ik moet morgen ook weer werken na 3 heerlijke weken vrij..zoooo geen zin in 

Zilver_gray schreef op 18-09-2022 om 08:05:

[..]

Oh zo herkenbaar!

Ik moet morgen ook weer werken na 3 heerlijke weken vrij..zoooo geen zin in

En ben al voorbereid dat er corona heerst. 

Dat de eerste post-corona editie van de najaarsfeesten zo in het water valt/ is gevallen. 
De kermis, de kortebaandraverij, de prestatiewandeling overal werd je weggespoeld. 
Nu is het wielergala aan de gang. Vanuit mijn zolderraam (waar ik was sta te vouwen) kan ik op het parcours kijken.  Moedig trappen de 6-8 jarigen hun rondjes op hun fiets met "dikke" banden. 
Normaal staan we aan de baan met een kop koffie in de hand. 
Nu blijven we binnen. Dat kan,  want onze eigen kinderen rijden niet meer mee.
De hele aanblik is zo triest.  Iedereen had zich er zo op verheugd, die mooie zomer had net 10 dagen langer moeten duren.

Door de begrafenisplechtigheden van de Engelse koningin.

rionyriony schreef op 19-09-2022 om 19:08:

Door de begrafenisplechtigheden van de Engelse koningin.

Ik vond het prachtig om te zien, maar werd er ook verdrietig van. 

Het topic van Millie.  sommige mensen moeten toch onmenselijke dingen verdragen. 

Regendrup. schreef op 19-09-2022 om 19:51:

Het topic van Millie. sommige mensen moeten toch onmenselijke dingen verdragen.

Dat heb ik laatst doorgelezen en werd er helemaal stil van. Wat zijn de dingen soms oneerlijk verdeeld in het leven 😢

MatureJackal76

MatureJackal76

19-09-2022 om 20:03

Regendrup. schreef op 19-09-2022 om 19:51:

Het topic van Millie. sommige mensen moeten toch onmenselijke dingen verdragen.

Ben ik helemaal met je eens. Onvoorstelbaar wat die dame allemaal moet doorstaan 

Regendrup. schreef op 19-09-2022 om 19:51:

Het topic van Millie. sommige mensen moeten toch onmenselijke dingen verdragen.

Same here.. 

😢

VivaLaVida schreef op 19-09-2022 om 20:18:

[..]

Same here..

😢

Raakt me ontelbare malen harder dan de koningin die een geweldige leeftijd bereikt heeft en waarvan ik denk maak toch niet zo'n heisa met z'n allen. Voor haar familie/geliefden heel heftig, zeker. Maar ik snap niet dat mensen  "de gewone burger " dat zo ontzettend raakt. 

Maar dat mag je niet hardop zeggen volgens mij. 

Vandaag is het 30 jaar geleden dat mijn eerste kindje, tien weken te vroeg, werd geboren. Dit luidde een periode van zeven maanden hoop en vrees in, waarna hij uiteindelijk is overleden.
Het rauwe verdriet is er inmiddels wel af, maar op een dag als vandaag toch weer aanwezig.

Picunia schreef op 19-09-2022 om 21:45:

Vandaag is het 30 jaar geleden dat mijn eerste kindje, tien weken te vroeg, werd geboren. Dit luidde een periode van zeven maanden hoop en vrees in, waarna hij uiteindelijk is overleden.
Het rauwe verdriet is er inmiddels wel af, maar op een dag als vandaag toch weer aanwezig.

Een dikke knuffel van mij.

En ook van mij

Picunia schreef op 19-09-2022 om 21:45:

Vandaag is het 30 jaar geleden dat mijn eerste kindje, tien weken te vroeg, werd geboren. Dit luidde een periode van zeven maanden hoop en vrees in, waarna hij uiteindelijk is overleden.
Het rauwe verdriet is er inmiddels wel af, maar op een dag als vandaag toch weer aanwezig.

Kippenvel.. dikke knuffel! 

Dank jullie wel. Lief!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.