Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Van de Bloementuintjes van de AH. Die actie vind ik elk jaar een feestje 

Van de tuintijdschriften die ik over de grens gekocht heb. Ze staan tenminste vol met info over bloemen en planten en foto´s van natuurlijke tuinen i.p.v. met buitenkamers en reclame voor allerlei meuk.

Lily. schreef op 08-04-2022 om 15:56:

Van de Bloementuintjes van de AH. Die actie vind ik elk jaar een feestje

Jaaa ik kreeg vandaag ook mijn eerste! Erg leuk. 

Ga hem morgen planten met peuterpuber als ze goed luistert vandaag.

Regendrup. schreef op 08-04-2022 om 16:21:

[..]

Jaaa ik kreeg vandaag ook mijn eerste! Erg leuk.

Ga hem morgen planten met peuterpuber als ze goed luistert vandaag.

goed chantagemiddel 

Lily. schreef op 08-04-2022 om 17:08:

[..]

goed chantagemiddel

Hahaha ja je moet wat he 

Gisteren was ik in de supermarkt, en kwam een jonge medewerker (mss wel stageloper, jaar of 14) in mijn gangpad om bij te vullen. Hij vroeg heel netjes: Kunt u het allemaal vinden mevrouw? . Dus ik antwoord ja hoor, en jij ook?  Nou, zegt hij, voor iemand met autisme soms best wel lastig. En zo ontstond er een heel gesprekje. Daarna wenste hij mij nog een heel fijn weekend is hij weer verder gegaan. Fijne knul, die komt er wel

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-04-2022 om 07:43

Ik heb gister met behulp van broer en vriend wat oude meubels/meuk naar de stort gebracht waardoor mijn huis weer lekker opgeruimd is en dat vind ik heerlijk! 

Friezinnetje wat leuk! Ik word sowieso blij als ik goed geholpen word in een winkel. 

Ik ben zo blij dat ik weer vlinders heb gezien vandaag, ik was bang dat ze allemaal het loodje zouden leggen in de kou van afgelopen week 

Auwereel schreef op 10-04-2022 om 18:36:

Ik ben zo blij dat ik weer vlinders heb gezien vandaag, ik was bang dat ze allemaal het loodje zouden leggen in de kou van afgelopen week

Ik zou zo blij worden als ik eindelijk eens vlinders zou krijgen haha..

Sorry even ot maar kon het niet laten..

Mamali schreef op 10-04-2022 om 18:46:

[..]

Ik zou zo blij worden als ik eindelijk eens vlinders zou krijgen haha..

Sorry even ot maar kon het niet laten..

🦋 🦋 🦋 🦋 Alsjeblieft! 😆

(Je weet maar nooit, in de lente...)

Auwereel schreef op 10-04-2022 om 19:16:

[..]

🦋 🦋 🦋 🦋 Alsjeblieft! 😆

(Je weet maar nooit, in de lente...)

Dank je! 😂

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-04-2022 om 19:53

Ik ben vandaag, na 2 jaar, weer met mn moeder naar de Matthaus geweest! Dat is een traditie dus zo fijn dat het weer kon, het was geweldig!!!

Dat ik mag meedoen met een leesclub. Erg leuk, ben heel benieuwd hoe me dat gaat bevallen. 

En een ontzettend fijne dag gehad met dochter.  zo gelachen om haar uitspraken. 

Dat we aan het eind van de middag naar het bos zijn geweest 
En het gevoel hadden helemaal alleen daar te zijn, ondanks dat er meer auto's op de parkeerplaats stonden 
Het zonnetje dat door de bonen heen schijnt en op de achtergrond de vogels die hun liedjes zingen

En dat de kinderen dat ook hoorden, normaal zijn ze zo met andere dingen bezig, maar nu was het: Mama hoor je de vogels?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.