Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
watertoren schreef op 06-04-2022 om 18:13:

Ik ben blij dat ik een los briefje van 50 euro heb gevonden vandaag.

Dat zijn leuke meevallers. 

Met ons dagelijkse wandelingetje kwamen we een groep jochies tegen van een jaar of 10. Stapt er één ons af met zo’n potje Mentos in z’n hand. Of we ook wilden

Vanochtend schrok ik op van een klap tegen het raam in de eetkamer. Er bleek een vrouwtjesvink door de rukwind tegen het raam geklapt te zijn. Ze lag op haar zij, snaveltje open en heftig ademend. Ik zag de geest al kruipen maar na een minuut op 8 zat ze weer op haar pootjes, weliswaar roerloos maar in elk geval overeind. Na nog een poosje wachten, is ze weggevlogen. 

Dat de zon er door komt en de lucht helemaal opklaart.
Achter het raam voelt het zeer aangenaam 

Ik ben blij dat het volgende week weer mooi weer wordt. 

PriceyRook54

PriceyRook54

07-04-2022 om 11:35

watertoren schreef op 07-04-2022 om 11:31:

Ik ben blij dat het volgende week weer mooi weer wordt.

Oh echt? Ik hoop dat dat bij ons ook zo is, het is zoooo koud momenteel. Ik heb mijn airco op kantoor op 23 graden gezet, maar vooralsnog zet het geen zoden aan de dijk.

Dat ik vandaag een beetje kan tanken na 2 hele drukke dagen.

dat het gestopt is met regenen

Ainne schreef op 07-04-2022 om 11:35:

[..]

Oh echt? Ik hoop dat dat bij ons ook zo is, het is zoooo koud momenteel. Ik heb mijn airco op kantoor op 23 graden gezet, maar vooralsnog zet het geen zoden aan de dijk.

Ja, ze voorspellen wel 20 graden voor volgende week. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-04-2022 om 14:33

Gisteren gaan wandelen met een asielhond en vandaag komt hij naar hier. Weer een uitbreiding van ons gezin. 

watertoren schreef op 07-04-2022 om 12:55:

[..]

Heerlijk! Daar word ik blij van 

watertoren schreef op 07-04-2022 om 12:55:

[..]

Bij ons maar 14… maar het kan nog oplopen! Van droog weer word ik al blij. 

Dat ik vandaag de scooter van de baas mocht lenen, nu de mijne bij de garage staat. Ik kan eigenlijk niet fietsen in verband met opgerekte kniebanden (en zodoende dus knieschijven die uit de kom dreigen te schieten), maar heb het de afgelopen dagen wel gedaan (geen auto). Nu moest ik vanuit het werk ergens heen en ik mocht dus de scooter lenen. Zó lief! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-04-2022 om 09:29

Dat vandaag de laatste dag is van Frisian Flag. Ik weet dat het nodig is om oefeningen te houden, maar ik woon in route van starten of landen. En op dit moment stijgen er weer 30 vliegtuigen op, achter elkaar aan. 

Dat ik uitgesproken heb wat me dwars zat naar iemand toe. Ik vond dat super moeilijk in het verleden (nouja, jaar terug nog).. Nu heel opgelucht en blij dat ik dit überhaupt opgemerkt heb en mezelf en mijn belang vooropgesteld heb 

En blij van een rondje over de kermis met kind! Hij was al van alles aan het aanwijzen waar hij dit weekend in wil  Zo fijn dat die dingen weer door kunnen gaan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.