Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 10:52 Topicstarter

Regendrup. schreef op 16-02-2022 om 10:50:

[..]

Hahaha dan moet ik die ook maar eens proberen. De bruisballen die ik tot nu toe geprobeerd heb voelden heel vreemd, alsof er een laagje viezigheid op mijn huid achterbleef. Zelfs na afspoelen

Ik zou dan wel kijken naar wat er in zit, als je hart de prijs heeft over leeft, want in sommigen zit bijvoorbeeld cacaoboter. Wat dus ook meteen de schoonmaakhel verklaard 😂

Lollypopje schreef op 16-02-2022 om 10:52:

[..]

Ik zou dan wel kijken naar wat er in zit, als je hart de prijs heeft over leeft, want in sommigen zit bijvoorbeeld cacaoboter. Wat dus ook meteen de schoonmaakhel verklaard 😂

Ik heb net even gekeken, en sodeju ja. Ik wist niet dat ze zo duur waren haha.

Maar ik zie wel hele coole, dus wie weet ga ik nog wel eens overstag.

Ik zat in bad met een simpele Hema bruisbal: 2+1 gratis. Maar Lush is zeker lekkerder. Die zal ik weer eens bestellen, goed idee!

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 11:46 Topicstarter

deze had ik een paar jaar geleden, echt veruit mijn favoriet qua geur en kleuren. Dus nu weer.
Als je niet weet wat te kiezen, youtube staat vol met filmpjes waar je kunt zien hoe ze oplossen. 

https://www.lush.com/nl/nl/p/black-rose-bath-bomb

ScarceKudu74

ScarceKudu74

16-02-2022 om 11:46

brrrr, een bad. Daar snap ik niks van. Na 2 minuten denk ik al: Wat lig ik hier nou te doen dan?? Dus wij hebben m eruit gesloopt hier 

On topic werd ik blij van de onverwachte theevisite van een goede vriendin. Altijd gezellig als zij langs komt waaien. 

Blij dat ik eindelijk weer eens "live" college kon geven. Studenten in het echt zien en lesgeven is heel wat leuker dan tegen een beeldscherm aan te zitten kijken, en aan de lijst van deelnemers zien of ze aanwezig zijn. En het college was zo ingesteld dat iedereen "muted" was, dus antwoorden op mijn vragen moesten getypt worden en zelfs snelle typers doen daar lang over. In het echt, hand opsteken en antwoord geven/vraag stellen gaat zoveel effectiever!

Auwereel schreef op 16-02-2022 om 13:01:

Blij dat ik eindelijk weer eens "live" college kon geven. Studenten in het echt zien en lesgeven is heel wat leuker dan tegen een beeldscherm aan te zitten kijken, en aan de lijst van deelnemers zien of ze aanwezig zijn. En het college was zo ingesteld dat iedereen "muted" was, dus antwoorden op mijn vragen moesten getypt worden en zelfs snelle typers doen daar lang over. In het echt, hand opsteken en antwoord geven/vraag stellen gaat zoveel effectiever!

Snap ik helemaal! 

Lollypopje schreef op 16-02-2022 om 11:46:

deze had ik een paar jaar geleden, echt veruit mijn favoriet qua geur en kleuren. Dus nu weer.
Als je niet weet wat te kiezen, youtube staat vol met filmpjes waar je kunt zien hoe ze oplossen.

https://www.lush.com/nl/nl/p/black-rose-bath-bomb

Voor die 8 euro krijg je er 1? 

Ik dacht dat de 28 euro die ik voor 4 betaalde de hoofdprijs was. Maar dit is wel helemaal een goudmijntje. 

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 16:07 Topicstarter

Hinoki schreef op 16-02-2022 om 16:06:

[..]

Voor die 8 euro krijg je er 1?

Ik dacht dat de 28 euro die ik voor 4 betaalde de hoofdprijs was. Maar dit is wel helemaal een goudmijntje.

Dat scheelt per stuk maar een euro hoor

En ze hebben ze ook van 5,50. Dit is wel één van de duurdere.

Lollypopje schreef op 16-02-2022 om 16:07:

[..]

Dat scheelt per stuk maar een euro hoor

En ze hebben ze ook van 5,50. Dit is wel één van de duurdere.

Rosa Damascena is dan ook heel erg duur. Hij lijkt me heerlijk. Geniet ervan over een tijdje. 

Misschien ook nog macarons bestellen tegen die tijd 

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 17:33 Topicstarter

Hinoki schreef op 16-02-2022 om 16:33:

[..]

Rosa Damascena is dan ook heel erg duur. Hij lijkt me heerlijk. Geniet ervan over een tijdje.

Misschien ook nog macarons bestellen tegen die tijd

Ooeeehhh jij hebt goede ideeen 😁

Lollypopje schreef op 16-02-2022 om 17:33:

[..]

Ooeeehhh jij hebt goede ideeen 😁

My pleasure. Als ik je berichten zo lees, heb je het verdiend. 

Ik werd vandaag erg blij van een bewoner die heel gelukkig  was dat ik haar tv weer aan de praat kreeg.
Van een andere bewoner die een ongelukje had gehad en nadat ik hem geholpen had en hem verzekerd had dat het iedereen wel eens gebeurde  duizend maal dank zuster stamelde met tranen in zijn ogen.
Een andere bewoner wiens ogen begonnen te twinkelen toen ik vroeg: heeft u trek in een beker warme chocolademelk? en met een verheugde zucht : o jaaaa lekker uitbracht 
Een technisch probleem dat ik wist op te lossen waar collega's al enige weken tevergeefs mee aan de slag waren.

Heb ik al gezegd dat ik echt heel blij word van mijn werk? ( zorg) Had het jaren eerder moeten doen.

Ik werd blij van de macarons die net werden bezorgd. Met dank aan @lollypopje voor de suggestie. 

Ik werd ook blij van de kaart die erbij zat. Dat ik volgende keer weer met 10 euro korting boodschappen kan doen. Waar ze het van doen, weet ik niet. Maar ik vind het prima. Ga volgende keer eens gewoon mijn weekboodschappen ervan doen. Betaal ik minder dan bij ah.nl.

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 20:13 Topicstarter

@Hinoki Graag gedaan. Ik heb er zelf nu ook al weer trek in

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.