Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje schreef op 15-02-2022 om 10:26:

[..]

Ik shop daar alleen als ik weer 15 euro korting in mijn mail zit of voor een speciale gelegenheid en dan gaan die macarons er bijna altijd in

Komt die 15 euro dan weer terug?

Ik vond het al heel wat dat ik de eerste keer 15 kreeg en nu de tweede keer 10. 

Die 10 kan ik tot morgenavond inleveren. Als ik vanavond bestel, krijg ik twee olijfolies gratis. Ik wilde morgen doen, maar die olijfolie kan ik goed gebruiken (eet veel salades en ben fan van olijfolie), dus mooi dat ik vandaag ga bestellen. 

En ik zal de macarons erbij doen. Ik laat het je weten. 

Lollypopje

Lollypopje

15-02-2022 om 15:15 Topicstarter

Hinoki schreef op 15-02-2022 om 15:13:

[..]

Komt die 15 euro dan weer terug?

Ik vond het al heel wat dat ik de eerste keer 15 kreeg en nu de tweede keer 10.

Die 10 kan ik tot morgenavond inleveren. Als ik vanavond bestel, krijg ik twee olijfolies gratis. Ik wilde morgen doen, maar die olijfolie kan ik goed gebruiken (eet veel salades en ben fan van olijfolie), dus mooi dat ik vandaag ga bestellen.

En ik zal de macarons erbij doen. Ik laat het je weten.

Elke paar maanden heb ik weer een mailtje met 15 euro korting, dat is dan 1 of 2 weken geldig. Als dat dan handig uitkomt, bestel ik dan.

Lollypopje schreef op 15-02-2022 om 15:15:

[..]

Elke paar maanden heb ik weer een mailtje met 15 euro korting, dat is dan 1 of 2 weken geldig. Als dat dan handig uitkomt, bestel ik dan.

Oh wow. Dat mailtje ga ik in de gaten houden. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-02-2022 om 17:09

Een lekker stukje blauwschimmelgeitenkaas bij de kaasboer vandaan. Hmmmmmmmmmmmm

Van m’n carnavalspakkies die nog passen

Wobbelkont schreef op 15-02-2022 om 18:32:

Van m’n carnavalspakkies die nog passen

Ooh die moet ik nog passen. Hopelijk lukt dat hij mij ook nog

Vandaag een thuiswerkdag en ik had precies een uur pauze. Verder alleen maar overleg via Teams achter elkaar door. Dus ik heb 5 minuten voor de pauze mijn bad alvast laten vollopen en daar gewoon 45 minuten in liggen weken.

Daar werd ik blij van!

Toen had ik nog 15 minuten over om wat eten en drinken te pakken en hmmmm wat zat ik toen relaxed in de volgende meeting. Ik was ook lekker stil want ik moest nog eten. Bijna jammer dat we weer meer naar kantoor gaan 

ToetieToover schreef op 15-02-2022 om 20:46:

Vandaag een thuiswerkdag en ik had precies een uur pauze. Verder alleen maar overleg via Teams achter elkaar door. Dus ik heb 5 minuten voor de pauze mijn bad alvast laten vollopen en daar gewoon 45 minuten in liggen weken.

Daar werd ik blij van!

Toen had ik nog 15 minuten over om wat eten en drinken te pakken en hmmmm wat zat ik toen relaxed in de volgende meeting. Ik was ook lekker stil want ik moest nog eten. Bijna jammer dat we weer meer naar kantoor gaan

Haha heel herkenbaar dit. Heerlijk he. 

Lollypopje

Lollypopje

15-02-2022 om 20:57 Topicstarter

ohhhh wat ik mis een bad 💜
Maar in mijn hotel is een bad en mijn veel te dure lush bruisballen zijn binnen 😍
Ik word altijd helemaal blij en zen als ik in bad lig en er naar kijk en zie hoe ze langsdrijven en al die mooie kleuren en glitters langs drijven.

PriceyRook54

PriceyRook54

16-02-2022 om 10:18

Haha ik kan juist niet wachten tot we genoeg gespaard hebben om de badkamer te laten doen en het eerste wat we eruit trekken is het bad! Die wordt letterlijk nooit gebruikt.

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 10:28 Topicstarter

Ainne schreef op 16-02-2022 om 10:18:

Haha ik kan juist niet wachten tot we genoeg gespaard hebben om de badkamer te laten doen en het eerste wat we eruit trekken is het bad! Die wordt letterlijk nooit gebruikt.

Als ik zou moeten kiezen voor bad of douche, zou ik voor douche gaan, maar zou ik ruimte hebben voor beiden dan echt beiden. Maargoed, ik huur dus dit is dromen

Ik weet niet wat het is met een bad, maar het is één van de plekken waar mijn hoofd tot rust komt. Vaak wel eerst even juist fikse onrust, maar daarna wordt ik helemaal rustig en zen. Kan ik zo een uur liggen. Beetje lezen en af en toe gewoon heerlijk zweven met mijn ogen dicht. 

Lollypopje schreef op 16-02-2022 om 10:28:

[..]

Als ik zou moeten kiezen voor bad of douche, zou ik voor douche gaan, maar zou ik ruimte hebben voor beiden dan echt beiden. Maargoed, ik huur dus dit is dromen

Ik weet niet wat het is met een bad, maar het is één van de plekken waar mijn hoofd tot rust komt. Vaak wel eerst even juist fikse onrust, maar daarna wordt ik helemaal rustig en zen. Kan ik zo een uur liggen. Beetje lezen en af en toe gewoon heerlijk zweven met mijn ogen dicht.

Dat voel ik precies zo. Echt even heerlijk afschakelen. Verschrompelen in het warme water haha.

Ik was zo blij dat ons nieuwe huis al een bad had, in een recente badkamer. Want anders had ik nooit gaan verbouwen om een bad te krijgen. Mocht het ooit nodig zijn en er een verbouwing aan komt, is er wel ruimte om zowel douche als bad te plaatsen als we de boel anders inrichten, wat mijn man weer als droomscenario ziet haha. 

Lollypopje

Lollypopje

16-02-2022 om 10:47 Topicstarter

Ik ben jaloers

En omdat ik zo zelden kans heb om te badderen, gun ik mijzelf ook lush bruisballen. Heb weleens goedkope geprobeerd, maar die zinken naar de bodem en geven weinig kleurtjes. Terwijl ik juist zo blij en rustig wordt van al die kleurtjes en glitters. Al heb ik er ook eentje gekocht, waarbij ik nu al medelijden heb met de schoonmaak 😳 maar dat is mijn favoriete, dus tja moest 😍

PriceyRook54

PriceyRook54

16-02-2022 om 10:50

Hahah vandaag zitten wij niet op één lijn, Popje, Lush vind ik óók al afschuwelijk 

Lollypopje schreef op 16-02-2022 om 10:47:

Ik ben jaloers

En omdat ik zo zelden kans heb om te badderen, gun ik mijzelf ook lush bruisballen. Heb weleens goedkope geprobeerd, maar die zinken naar de bodem en geven weinig kleurtjes. Terwijl ik juist zo blij en rustig wordt van al die kleurtjes en glitters. Al heb ik er ook eentje gekocht, waarbij ik nu al medelijden heb met de schoonmaak 😳 maar dat is mijn favoriete, dus tja moest 😍

Hahaha dan moet ik die ook maar eens proberen. De bruisballen die ik tot nu toe geprobeerd heb voelden heel vreemd, alsof er een laagje viezigheid op mijn huid achterbleef. Zelfs na afspoelen 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.