Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Blij dat de vogels weer gaan zingen. Ik heb tijdens een wandeling uitgebreid stilgestaan bij een zingend roodborstje en terwijl ik dit typ hoor ik een merel.

Van de altijd vrolijke horecamedewerker bij welke ik een heerlijke soep to go heb opgepikt tijdens een flinke wandeling. Hij is gewoon zo geknipt voor het vak.
Hopelijk biedt de volgende persco toekomstperspectief.

Van heel veel dingen. 
De ree die we zagen tijdens onze wandeling
Het plannen van een vakantie met onze dochter
Een gezellig telefoon gesprek met onze zoon
Een lekkere maaltijd met iets te veel wijn
Het was vandaag een top dag

Van het weekendje weg in noordelijk Friesland waarbij we op de terugweg nog even bij de Waddenzee gestaan hebben. Het was eb en er waren allemaal vogels in de modder op zoek naar voedsel. Zo mooi. 

Auwereel schreef op 23-01-2022 om 17:38:

Blij dat de vogels weer gaan zingen. Ik heb tijdens een wandeling uitgebreid stilgestaan bij een zingend roodborstje en terwijl ik dit typ hoor ik een merel.

Ja 😃 het voelt al weer een beetje als voorjaar. Prachtige mooie rustige (qua weer) dag vandaag

Ik kwam vanmiddag appels in de fruitmand tegen die dringend op moesten. Ik heb er apple-crumble van gemaakt, dat was me toch lekker! Maakte mijn humeur weer goed!

Van het nieuws dat Europa waarschijnlijk op weg is naar het einde van de pandemie. Wat zal het toch mooi zijn als we weer een (redelijk) normale lente en zomer tegemoet gaan  En dat volgend winter gewoon weer een winter wordt met griep en zonder maatregelen. Misschien erg optimistisch maar oké 

Oh en ik werd blij van de puppycursus vandaag; hond luisterde perfect en kreeg veel complimentjes dat ze het echt uitzonderlijk goed deed  Trots op dat gekke beest  (en ook een  beetje op mezelf want oefen regelmatig) 

Dat ik vakanties aan het uitzoeken ben. 

Vannacht maar één keer wakker geweest ipv 2 à 3 keer

Lollypopje

Lollypopje

24-01-2022 om 09:04 Topicstarter

Wobbelkont schreef op 24-01-2022 om 07:46:

Vannacht maar één keer wakker geweest ipv 2 à 3 keer

Wat heerlijk.

Ik sliep een blok tot 4 uur, wat voor mij echt lang is momenteel. Okee, toen met hartkloppingen wakker uit een enge droom, waardoor de rest van de nacht onrustig bleef, maar dit geeft hoop dat mijn nachtrust weer beter gaat worden ☺

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-01-2022 om 09:47

Het heeft de nodige moeite gekost, ik heb er serieus spierpijn van maar ik heb mijn eigen soort van walk in closed gecreeerd en daar ben ik erg blij mee! (Gewoon dichte kasten hoor, ik heb katten, maar ik heb onlangs ook een rek gekocht waar ik dingen klaar kan hangen. En verder is alles nu bij elkaar, ook schoenen en heb ik dus een soort van kleedkamer gemaakt maar walk in closed klinkt leuker  )

Ook was ik gister blij omdat ik een wandeling met mijn moeder gemaakt had. Dat doen we meestal iedere week en ik waardeer dat enorm. En dit keer had ik er wat extra behoefte aan omdat ik over een aantal dingen wilde praten en dat is fijn want het lucht op.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-01-2022 om 09:48

HahaWaitenz. ik las dat ook en daar word ik ook erg blij van! Fijn vooruitzicht na twee jaar gedoe...

Vandaag eindelijk geen lage rugpijn meer. Wat is dat altijd ellendig zeg. 

Van de weekboodschappen à 60 euro deze week! Alles wordt zo duur, maar ik ben blij dat het nog lukt onder de 70 euro te blijven per week (eenpersoonshuishouden).

Wobbelkont schreef op 24-01-2022 om 16:08:

Van de weekboodschappen à 60 euro deze week! Alles wordt zo duur, maar ik ben blij dat het nog lukt onder de 70 euro te blijven per week (eenpersoonshuishouden).

Knap hoor! (En dat is niet cynisch bedoeld 👍)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.