Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heerlijke hobby avond zonder corona maatregelen, was echt gezellig, deed me zo goed.

As we speak: van de eekhoorntjes die komen ontbijten 

afrodite05 schreef op 21-03-2022 om 23:20:

[..]

In Nederland zonder moeilijk doen met vpn? Want dan moeten wij dat morgen ook maar proberen

Hoi Afrodite05, ja, gewoon als vanouds via de site van goplay.be (geregistreerd met Belgische postcode). Bij de teasers lukte het eerder niet maar bij de aflevering wel.

Lollypopje

Lollypopje

22-03-2022 om 07:18 Topicstarter

Cousin_It schreef op 22-03-2022 om 07:16:

[..]

Hoi Afrodite05, ja, gewoon als vanouds via de site van goplay.be (geregistreerd met Belgische postcode). Bij de teasers lukte het eerder niet maar bij de aflevering wel.

Ik kom even uit mijn kelder gekropen om dit te delen, maar het is nog makkelijker.

Sinds dit jaar gewoon te zien via de Nederlandse NPO Start. Hij staat er al op zag ik

dat ik vandaag vrij ben en het wordt lekker weer!

Lollypopje schreef op 22-03-2022 om 07:18:

[..]

Ik kom even uit mijn kelder gekropen om dit te delen, maar het is nog makkelijker.

Sinds dit jaar gewoon te zien via de Nederlandse NPO Start. Hij staat er al op zag ik

Dat wist ik niet. Dank voor het delen Lolly. Da' s wel heel sympathiek van onze Zuiderburen!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-03-2022 om 07:34

Saga schreef op 22-03-2022 om 07:28:

dat ik vandaag vrij ben en het wordt lekker weer!

oh heerlijk! Ik ben rond 2 uur klaar, kan er ook nog even heerlijk van genieten. Boekje erbij en genieten maar

Dat ons hondje weer wilde eten en lekker vrolijk aan het rondrennen is! Gisteren was ze ziek (iets verkeerds gegeten met wandelen gok ik), wilde niks eten en alleen maar aan het overgeven..

En van de zon natuurlijk    En dat onze tuinset weer buiten staat, daar ga ik nog wel even gebruik van maken vandaag

Cousin_It schreef op 22-03-2022 om 07:04:

As we speak: van de eekhoorntjes die komen ontbijten

Ohh zo lief!   

Dat mijn 1e narcis bloeit

20220321-143217.jpg

20220322-095249.jpg

M’n tuinsetje staat weer 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-03-2022 om 17:08

Heerlijk in het zonnetje gezeten met een boek. Nog visite van mijn vader gehad, die dacht: Het terras is weer geopend bij mijn dochter, ik ga een biertje halen  
Dat had hij wel verdiend na een flinke fietstocht

Bij mijn avondwandeling vogels zo mooi hoorde fluiten (merels) en een vleermuisje gespot!

Friezinnetje schreef op 22-03-2022 om 17:08:

Heerlijk in het zonnetje gezeten met een boek. Nog visite van mijn vader gehad, die dacht: Het terras is weer geopend bij mijn dochter, ik ga een biertje halen
Dat had hij wel verdiend na een flinke fietstocht

Wat leuk!

van de wandeling van 10 km langs /door weilanden, langs het water, door het bos. De hommels hoorbaar bij de katjesbomen,  2 reeën,  5 hazen,  het geknap van de bomen, dat zijn de knoppen die open springen. De boer die stopte met sproeien zodat ik niet beneveld zou worden. Vrienden van kind die aan kwamen waaien en gezellig mee bleven eten.  Het was gewoon een fijne dag. Ook de blijheid dat ik echt aan de rand van het dorp woon en direct binnen een minuut in het bos of in de weilanden loop.  (Na een paar heel vervelende pijn dagen was dit echt een cadeautje)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.