Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat alle bevroren boodschappen in de vriezer passen! Hij is niet heel groot en al aardig vol. 

Saga schreef op 12-03-2022 om 15:11:

[..]

Dat klinkt fijn!

Yes! Ben er echt blij mee. 

Saga schreef op 12-03-2022 om 13:23:

Een kind bij het zoontje in mijn sportteam, waarvan de moeder zei dat hij zich zo welkom voelt in het team (kindje is ernstig ziek geweest en kan daardoor fysiek niet zo goed mee). Dan voel ik me zo trots op die kindjes.

Wat mooi 

Saga schreef op 12-03-2022 om 13:23:

Een kind bij het zoontje in mijn sportteam, waarvan de moeder zei dat hij zich zo welkom voelt in het team (kindje is ernstig ziek geweest en kan daardoor fysiek niet zo goed mee). Dan voel ik me zo trots op die kindjes.

Ohh daar word ik ook blij van wat fijn. 

Ik werd blij van samen met zoontje neuzen in zijn kinderbakboek en dingen uitzoeken die we gaan maken 🥰

Van mijn eerste tochtje van dit seizoen op de motor. Genieten is dat!  

Elmie schreef op 12-03-2022 om 19:10:

Ik werd blij van samen met zoontje neuzen in zijn kinderbakboek en dingen uitzoeken die we gaan maken 🥰

Gaaf! En wat wordt het?

Lily. schreef op 12-03-2022 om 19:13:

Van mijn eerste tochtje van dit seizoen op de motor. Genieten is dat!

Leuk begrijpelijk dat je daar lekker van geniet. 

Pejeka1 schreef op 12-03-2022 om 19:13:

[..]

Gaaf! En wat wordt het?

Hij wil een keer kipsate maken, roerei, sperziebonen met tomaat, groentetaart, chocoladepudding en aardbeiencrème 😋😎

Elmie schreef op 12-03-2022 om 19:25:

[..]

Hij wil een keer kipsate maken, roerei, sperziebonen met tomaat, groentetaart, chocoladepudding en aardbeiencrème 😋😎

Lekker! Smul ze!

Pejeka1 schreef op 12-03-2022 om 19:28:

[..]

Lekker! Smul ze!

Dank je. Gaat lukken 😁

Ik werd net blij van om thuis te komen in mijn eigen huis! Op bezoek geweest bij mijn schoonouders die mij veel energie kosten door hun "leuke" opmerkingen. Dan voel ik weer even extra hoe fijn het is om weer thuis te zijn 😎

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-03-2022 om 20:41

ik plaats het hier, maar moet nog afwachten of ik er echt blij van wordt: Ik heb me vandaag via het werk aangemeld voor een loopbaantraject. 
Ik zit momenteel niet goed op het werk, maar weet ook niet wat ik wel wil. Eigenlijk niet meer aan de studie, maar wil mss ook wel helemaal uit de zorg. Nou ja, afwachten dus. 

Friezinnetje schreef op 14-03-2022 om 20:41:

ik plaats het hier, maar moet nog afwachten of ik er echt blij van wordt: Ik heb me vandaag via het werk aangemeld voor een loopbaantraject.
Ik zit momenteel niet goed op het werk, maar weet ook niet wat ik wel wil. Eigenlijk niet meer aan de studie, maar wil mss ook wel helemaal uit de zorg. Nou ja, afwachten dus.

Ohh knap zeg! Ik hoop dat je een mooie nieuwe uitdaging krijgt!

Friezinnetje schreef op 14-03-2022 om 20:41:

Oh wel een mooie kans om te kijken wat bij je past! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.