Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
HAHA!wait..what schreef op 27-02-2022 om 19:57:

[..]

Oh van zulke dingen kan ik ook heel blij worden welke heb je?

Een Garmin forenger 45. Mijn eerste maar helemaal blij mee 😃

BrightEchidna89

BrightEchidna89

27-02-2022 om 21:39

Niet blij, maar veeleer opgewonden door het nieuws van de voorbije dagen. Zelfde gevoel als ik had bij 9/11, 2008 en de eerste berichten uit Wuhan. Hoop dat mijn gevoel mis zit, want anders is de situatie in Oekraïne weer een grote gamechanger. 

Valdemar schreef op 27-02-2022 om 21:39:

Niet blij, maar veeleer opgewonden door het nieuws van de voorbije dagen. Zelfde gevoel als ik had bij 9/11, 2008 en de eerste berichten uit Wuhan. Hoop dat mijn gevoel mis zit, want anders is de situatie in Oekraïne weer een grote gamechanger.

Ik heb ook dat gevoel van 'on the verge of a new era', maar niet in die zin dat het op dit topic past.

Boer zoekt vrouw kijken bij mijn ouders, met de open haard aan. Gezellig zo samen kijken.

Ik heb toch Carnaval gevierd met mijn houten poot. Het deed wel pijn en ik ga morgen niet meer maar dit nemen ze niet meer van me af.

watertoren schreef op 28-02-2022 om 03:31:

Ik heb toch Carnaval gevierd met mijn houten poot. Het deed wel pijn en ik ga morgen niet meer maar dit nemen ze niet meer van me af.

Het was het wel waard dus?   

Ik word blij van de zon en ik heb vandaag weer wat meer energie dus zin om weer de was buiten te hangen en dingen in huis te doen, dat is hard nodig   

Lollypopje

Lollypopje

28-02-2022 om 09:08 Topicstarter

watertoren schreef op 28-02-2022 om 03:31:

Ik dacht even dat je als piraat was gegaan

Haha, ik ga vanmiddag toch. Hebben afgesproken om 2 uur. Vanmiddag heb ik een barkruk.

Zometeen een heerlijke wandeling maken met zus. Even bijkletsen, genieten van het zonnetje. Hebben we allebei heel hard nodig.

Lollypopje schreef op 28-02-2022 om 09:08:

[..]

Ik dacht even dat je als piraat was gegaan

🤣

worstenbroodjes bij de lunch

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-02-2022 om 14:48

van het weer... genieten is dit! ☀️☀️☀️

FancyDuck29

FancyDuck29

28-02-2022 om 14:51

Ik ook van het weer. Wat een prachtige dag!

Van even niks! Zit in de zon op een bankje te wachten totdat dochter over half uur klaar is van zwemles. Echt genieten.

Van de vogeltjes in de tuin. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.