Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
ToetieToover
27-02-2022 om 10:09
Ik werd blij van de goede weersvoorspellingen!
Ik heb op dit moment beperkte energie en ik wil mijn ‘buitenklusjes’ spreiden over meerdere dagen. Ik heb al geleerd pauze te nemen en/of morgen verder te gaan en dan is het zo fijn om te weten dat ze zon er morgen ook nog is
Heerlijk: weg met dat grijs, na de ochtendrijp en nevel komen de scherpe contrasten en blauwe luchten tevoorschijn.
Schemerlampje
27-02-2022 om 12:22
Dat we vanmorgen voor het eerst in 2 jaar weer zonder beperkingen in de kerk bij elkaar mochten komen. En heerlijk mochten zingen! 🎹🎶
Lollypopje
27-02-2022 om 12:57
Ik word blij van lekker eten. Ik wilde een tostie maken en bedacht me dat ik nog een libanees platbrood had. Dus die in de pan en twee keer dubbel vouwen met tussen elke laag een lading kaas. Daar werd ik dus echt heel blij van 🤤
Mama-Inge
27-02-2022 om 18:40
Vanmiddag heerlijk gewandeld vanmiddag bij een meer.
Kinderen hebben zich vermaakt op een strandje en de hond in het water
redbulletje
27-02-2022 om 19:11
Terrasje gedaan in Vlissingen met m'n moeder. Was echt lekker in de zon.
Netherfield
27-02-2022 om 19:27
Ik werd blij van het mooie weer en de blauwe lucht. En van mezelf omdat ik de ramen heb gewassen en daardoor de blauwe lucht nog mooier kon zien.
Pejeka1
27-02-2022 om 19:29
redbulletje schreef op 27-02-2022 om 19:11:
Klinkt heerlijk, had ik hier ook wel gewild, maar carnaval heeft de horeca overgenomen en ik had geen zin om in een hossende en redelijk aangeschoten menigte terecht te komen. Ik vind het meestal met carnaval wel leuk om op zaterdag in een vaste kroeg even een uurtje of wat in de middag met lokale bekenden een biertje te drinken, maar op de één of andere manier stikt het hier nu van mensen van boven de rivier die niet weten wat carnaval is en die zich hier, nu het weer kan, massaal komen bezatten.
Tuinfluiter
27-02-2022 om 19:32
redbulletje schreef op 27-02-2022 om 19:11:
Klinkt gezellig hier was nog erg veel wind wel lekker gegolfd in de zon maar helaas nog geen terras na afloop.
redbulletje
27-02-2022 om 19:37
Pejeka1 schreef op 27-02-2022 om 19:29:
[..]
Klinkt heerlijk, had ik hier ook wel gewild, maar carnaval heeft de horeca overgenomen en ik had geen zin om in een hossende en redelijk aangeschoten menigte terecht te komen. Ik vind het meestal met carnaval wel leuk om op zaterdag in een vaste kroeg even een uurtje of wat in de middag met lokale bekenden een biertje te drinken, maar op de één of andere manier stikt het hier nu van mensen van boven de rivier die niet weten wat carnaval is en die zich hier, nu het weer kan, massaal komen bezatten.
In Zeeland geen carnavalvierders gezien gelukkig. Waarschijnlijk vooral carnaval-ontvluchters 😂
Lali
27-02-2022 om 19:41
Vanmorgen uitgebreid met mijn dochter gebeld, daarna met mijn vriend en toen heb ik ook nog eens mijn zoon gesproken. Helemaal blij daarna.
Saga
27-02-2022 om 19:43
het heerlijke weer, dat mijn broer op de koffie kwam en dadelijk nog vrienden langskomen
Auditor
27-02-2022 om 19:49
Vanmiddag heerlijk een eind gereden in de MGF (zie avatar).
Daar werd ik erg blij van.
En gister op de Noordermarkt in Rotterdam heerlijke paddestoelen gehaald voor risotto en nog wat meer heerlijks (daar werd ik gister blij van).
Vanavond het beste uit al die ingrediënten gehaald en ik buik dus momenteel uit van een wel heel exceptionele paddestoelenrisotto. Burp!
En ook daar weer blij van.
HAHA!wait..what
27-02-2022 om 19:57
Elmie schreef op 27-02-2022 om 19:26:
Ik ben blij met mijn nieuwe smartwatch 😃
Oh van zulke dingen kan ik ook heel blij worden
welke heb je?