Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-02-2022 om 07:47

Fidodido schreef op 12-02-2022 om 23:51:

De zon 🌞
Gewoon de hele dag bijna om huis heen gekeuveld. Terras schoon gemaakt, planten gesnoeid en wat uitlopers verplaatst.
Van mij mag het voorjaar beginnen, ik werd er helemaal blij van.

Ik ook! Heb heerlijk gewandeld met mijn moeder en dat was echt genieten. Ik heb mijn balkon ook al min of meer lenteklaar gemaakt. Zo leuk, ik heb een bak waarin ik bolletjes heb geplant (vergeten wat maar wel bloemen) en die beginnen te groeien ☺.

Vandaag blij van een lange wandeling, ruim 7 km. Toen ik net met de wandeling begon, had ik een koude wind tegen, maar ik heb doorgezet, en toen ik eenmaal de wind niet meer tegen had, liep het heerlijk!
Bij een speeltuintje nog even gezeten en meegedaan met een fantasie spelletje van een kind daar, dat was erg leuk.

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2022 om 19:44 Topicstarter

dat ik net voor begin maart 5 dagen weg heb geboekt bij een hotel een uurtje hier vandaan. Ik vind het super spannend, maar kijk er zo naar uit.
Heenreis heb ik een lift, dus alleen terug met ov en dat durf ik wel.
Ik kan ontbijten en dineren op de kamer, dus hoef geen onnodige prikkels op te zoeken. Ik kan zo het bos in lopen, de hele dag in bad liggen (net alvast een vermogen aan lush bruisballen uitgegeven), een massage boeken of naar de sauna daar.
Gewoon even ontspannen, cocoonen en een paar dagen ontsnappen van al het therapiegedoe. 

Ik zit al ruim 10 maanden thuis, ben 1,5 jaar geleden voor het laatst een paar dagen weggeweest en sinds ik thuis zit amper het dorp uitgeweest. Dus ik kijk hier echt naar uit en heb het echt even nodig en nu durf ik het eindelijk aan op deze manier.

Lollypopje schreef op 13-02-2022 om 19:44:

dat ik net voor begin maart 5 dagen weg heb geboekt bij een hotel een uurtje hier vandaan. Ik vind het super spannend, maar kijk er zo naar uit.
Ik kan ontbijten en dineren op de kamer, dus hoef geen onnodige prikkels op te zoeken. Ik kan zo het bos in lopen, de hele dag in bad liggen (net alvast een vermogen aan lush bruisballen uitgegeven), een massage boeken of naar de sauna daar.
Gewoon even ontspannen, cocoonen en een paar dagen ontsnappen van al het therapiegedoe.

Ik zit al ruim 10 maanden thuis, ben 1,5 jaar geleden voor het laatst een paar dagen weggeweest en sinds ik thuis zit amper het dorp uitgeweest. Dus ik kijk hier echt naar uit en heb het echt even nodig en nu durf ik het eindelijk aan op deze manier.

Heel veel plezier alvast, en ook met de voorpret! Het is je ontzettend gegund.

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2022 om 19:55 Topicstarter

afrodite05 schreef op 13-02-2022 om 19:49:

[..]

Heel veel plezier alvast, en ook met de voorpret! Het is je ontzettend gegund.

Dankjewel. Heb wel genomen met tot laatste moment kunnen annuleren, want met mijn gezondheid blijft het toch spannend. Maar ik ga zeker genieten van de voorpret 😊

Goed van je en voor je 💪

top lollypopje 
Nu genieten van de voorpret 
En dan in maart even heerlijk er uit 

Auwereel schreef op 13-02-2022 om 17:09:

Vandaag blij van een lange wandeling, ruim 7 km. Toen ik net met de wandeling begon, had ik een koude wind tegen, maar ik heb doorgezet, en toen ik eenmaal de wind niet meer tegen had, liep het heerlijk!
Bij een speeltuintje nog even gezeten en meegedaan met een fantasie spelletje van een kind daar, dat was erg leuk.

Kinderen kunnen zich zo 'verliezen' in een andere wereld, heerlijk.

Fijn vooruitzicht Lollypopje, dat heb je goed geregeld!

Ik werd vandaag blij van een bioscoopbezoek. 'Ben ruim twee jaar niet meer naar de film geweest. 

Wat een fijn vooruitzicht om vijf dagen eropuit te gaan @Lollypopje. 
@Cousin_it lekker om even naar de bioscoop te gaan na zo’n lange tijd. 
@auwereel lekker zo’n wandeling. Zelf probeer ik meerdere keren per week te wandelen en dat doet me iedere keer weer erg goed. 
Ik werd vandaag blij van een nieuw recept dat ik uitprobeerde en goed in de smaak viel. 

Vandaag werd ik blij van buiten gedroogde was, het wordt er altijd zo heerlijk fris van. Ik zat met plezier alle hydrofiel keukendoeken te vouwen. Dat laat ik meestal over aan mijn vriend, maar vandaag werd ik er helemaal vrolijk van. 

Heerlijk weer naar de bioscoop Cousin.
Auwereel, wandelen is heerlijk. Ik doe het ook graag!

Ik werd vandaag blij van het uitlaten van een hond. Voor het eerst liet ik hem uit en ik voelde gelijk een connectie. Apart dat je dat soms bij dieren ook gelijk hebt ♥️

BrightEchidna89

BrightEchidna89

13-02-2022 om 22:13

Stiefzoon had een goede dag (eigenlijk al het hele weekend), gebakjes voor partner waren in orde, buiten kunnen werken, samen gespeeld, samen pizza gemaakt en nu liggen alle huisgenoten te ronken en zit ik hier met een glas wijn. Fijne dag. 

Lollypopje

Lollypopje

14-02-2022 om 21:26 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 14-02-2022 om 20:05:

https://nos.nl/artikel/2417352-kabinet-wil-sneller-versoepelen-samenleving-per-25-februari-grotendeels-open

Fijn, maar ook een super raar idee.

Ik denk wel dat ik in winkels nog mondkapjes blijf dragen. Voel ik me toch prettiger bij, zeker als iedereen weer los mag

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.