Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 19:46
Friezinnetje schreef op 10-02-2022 om 19:36:
Vakantie. Hele week vrij, 21 febr weer aan het werk.
Lekker!!! Fijne vakantie!
Saga
10-02-2022 om 20:00
heerlijk Friezinnetje!
Ik zit lekker aan de koffie en de chocolade. Hoef ik niet verder toe te lichten denk ik.
ToetieToover
10-02-2022 om 20:01
Ik ben blij dat mijn verwarmingsketel weer gerepareerd is.
Het was romantisch met al die kaarsjes en olielampen maar op een gegeven moment wel errug koud hoor!
We zaten met de elektrische kachel aan naar een film op mijn werkbeeldscherm te kijken en mijn dochter vond het toch zó gezellig haha dekentjes, kussens en logeermatras op de grond in mijn werkkamer (want kleinste kamer), ze ging er zelfs popcorn bij maken.
Maar vanmorgen was het minder grappig koud dus blij dat de monteur al vroeg op de stoep stond.
Saga
11-02-2022 om 11:29
watertoren schreef op 11-02-2022 om 10:40:
Dat Carnaval door gaat!
Jaa ik ook. Blij ook dat ik de week toch al vrij had genomen
Fidodido
11-02-2022 om 11:38
Geen carnaval hier naar blij voor jullie dat het doorgaat!
Dat betekent dat we ook weer feestjes gaan krijgen en daar kijk ik enorm naar uit!

Cousin_It
11-02-2022 om 13:37
Dat ik vanochtend twee broeken gevonden heb die enigzins goed zitten en ermee door kunnen. Ik hou hélemaal niet van shoppen maar nu we binnenkort weer wat meer op kantoor gaan werken werd het wel tijd om nieuwe broeken aan te schaffen. Er zit bij mij een verschil van 3-4 maten in taille en kont/ bovenbenen dus het is bijna niet te doen om broeken te vinden die passen. Daarnaast draag ik haast ook nooit wat ik echt mooi vind, simpelweg omdat het niet past. Een geklede broek is bijna al helemaal niet te vinden.
Hinoki
11-02-2022 om 13:46
Dat iemand mij op Crisp heeft gewezen. Ik ben al wat langer op zoek naar wat meer exclusieve producten voor speciale gelegenheden. Goed stuk vis, zwarte knoflook, een goede olie, je kent het wel. Maar dan liefst niet dat ik er stad en land voor af hoef.
Vriendin gaf me een link, waardoor ik de eerste keer geen verzendkosten hoefde te betalen en ik voor 15 euro gratis producten uit kon zoeken. Fijn, want die zwarte knoflook kost bijna een maandsalaris bij wijze van spreken.
Ik hou van thuisbezorgen, want een hekel om mijn tijd te verdoen aan winkelen. Meestal gewoon de AH, maar mezelf een keer in de maand hierop trakteren, is een gewoon een feestje.
En nee. Geen aandelen.
Wel een link overigens voor als je zelf voor 15 euro gratis producten wilt kopen.
AggressiveReindeer87
11-02-2022 om 14:06
Ik heb net gelukkig toch nog de trui gevonden in een fysieke winkel waar ik naar op zoek was dus hoef niet internet af te struinen.
Oww en ik heb weekend! 
FaithfulDuck87
11-02-2022 om 14:20
blij met mijn zusje die vanmorgen meteen klaar stond om met mij naar de huisarts te gaan. En nu krukken haalt en boodschappen doet.
Cousin_It
11-02-2022 om 14:27
Friezinnetje schreef op 11-02-2022 om 14:20:
blij met mijn zusje die vanmorgen meteen klaar stond om met mij naar de huisarts te gaan. En nu krukken haalt en boodschappen doet.
Fijn, zo' n topper in je omgeving. Hopelijk herstel.je gauw Friezinnetje!