Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zag er tegenop om dochter iets te vertellen, dus uitgesteld. Vandaag gedaan en ze vond het helemaal niet erg! Pak van mijn hart. 

ToetieToover schreef op 08-02-2022 om 16:31:

[..]

En door jouw bericht heb ik eindelijk eens een afspraak bij de kapper gemaakt! Heerlijk vooruitzicht

Goed bezig! 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

08-02-2022 om 17:37

Van de allerliefste brief ooit!! ❤️❤️❤️😭😭😭

Zomaar, spontaan, omdat ik een paar lastige dagen achter de rug heb door stomme zelfoverschatting 

Ik wilde dat ik die brief met de hele wereld kon delen
Zo van, kijk!!! Er is echt 1 iemand die van me houdt 
Helemaal zoals ik ben! 
Met al m’n nukkige raarheden en afkeuringen van anderen

Lollypopje

Lollypopje

08-02-2022 om 17:41 Topicstarter

super leuke verlate kadootjes die vandaag werden bezorgd. Gewoon een spontane extra verjaardagsdag dus

Beertjelief schreef op 08-02-2022 om 17:37:

Van de allerliefste brief ooit!! ❤️❤️❤️😭😭😭

Zomaar, spontaan, omdat ik een paar lastige dagen achter de rug heb door stomme zelfoverschatting

Ik wilde dat ik die brief met de hele wereld kon delen
Zo van, kijk!!! Er is echt 1 iemand die van me houdt
Helemaal zoals ik ben!
Met al m’n nukkige raarheden en afkeuringen van anderen

Ah zo lief!  En fijn dat je zo'n iemand in je leven hebt 

Wat fijn Beertje

Ik werd zojuist heel blij (en een beetje stil) vsn mijn wandeling over de dijk, toen er door de prachtige luchten die ik al een tijdje liep te bestuderen ineens massa’s kleine meeuwen in het tegenlicht over de dijk en het water heen wolkten, stilletjes (hoe on-meeuws!) glijdend en buitelend op de wind. Zo mooi!

ToetieToover schreef op 08-02-2022 om 16:28:

[..]

Eens

Gefeliciteerd met de jarige!

Ik ben zo blij dat mijn energie aan het toenemen is, ik hoef nog ‘maar’ 1x te rusten op een dag en dan slaap ik niet eens altijd meer. Yay

Ook fijn: ik ben van alles aan het bedenken om mijn huishouden soepeler te laten verlopen. Vandaag heb ik koelkastlades voor versproducten in de koelkast gezet want mijn groentelades zijn te klein. Zo fijn dit!

550x611.jpg

De ah kwam zojuist bezorgen en ik had zomaar plek voor alle groenten!

Misschien moet ik daar ook eens naar kijken, want als cavia-eigenaar heb ik echt de domste koelkast ever, veel te weinig plek voor groente. Hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn om die aan te schaffen. Maar ik denk dat die groenteladen gewoon wat afmetingen betreft niet in mijn koelkast past.

Voor het eerst weer sinds tijden op de campus rondgelopen tussen de studenten, live begeleiden, dat is toch wel fijn. Hopelijk heeft mijn FFP2 masker goede diensten gedaan, want er waren ook de nodige afmeldingen vanwege Covid-besmettingen, dus vast ook zat die het nog niet doorhebben dat ze besmet zijn.

ToetieToover schreef op 08-02-2022 om 16:28:

[..]

Eens

Gefeliciteerd met de jarige!

Ik ben zo blij dat mijn energie aan het toenemen is, ik hoef nog ‘maar’ 1x te rusten op een dag en dan slaap ik niet eens altijd meer. Yay

Ook fijn: ik ben van alles aan het bedenken om mijn huishouden soepeler te laten verlopen. Vandaag heb ik koelkastlades voor versproducten in de koelkast gezet want mijn groentelades zijn te klein. Zo fijn dit!

550x611.jpg

De ah kwam zojuist bezorgen en ik had zomaar plek voor alle groenten!

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-02-2022 om 20:02

Dit weekend met mijn partner besloten om een sterrenprojector te kopen voor stiefzoon. Hij is vandaag binnengekomen en stiefzoon is er compleet weg van. 

Hoop eigenlijk dat dit er ook voor zorgt dat hij mij niet elke keer meer komt halen als hij een mug/vliegje ziet als hij moet slapen. 

Hinoki schreef op 08-02-2022 om 19:58:

[..]

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Het plaatje was een voorbeeld van wat ik heb gekocht bij https://www.soclever.nl/keuken/koelkast-vriezer/ 

Waarschuwing: ik werd heel hebberig van deze shop  en het is ‘nuttig’ dus ik had een goed excuus om van alles daar te kopen!

Als je precies die van het plaatje wilt, die zijn van js2deal te koop bij bol https://www.bol.com/nl/nl/p/koelkastbak-met-lade-transparante-koelkast-organiser-stapelbaar/9300000075938564/?bltgh=kOGC-FHkco29o8DU2ThINA.4_12.16.ProductPageUrl

Pleegkind  is jarig vandaag en wordt 21. Wil het pertinent  niet vieren. ( vader overleden en geen contact met moeder)
Maar ja ,niks is ook zo niks.
Dus heeft dochter haar paard in de gang van zijn woongedeelte  gezet met een feestmuts op. En daar een foto van naar hem gestuurd  met gefeliciteerd.  
We hebben dikke lol gehad samen dochter en ik. Dochter is de laatste tijd erg depressief  dus fijn dat ze hierom kon lachen. Daarna de ingang van zijn woongedeelte  versierd met paardenvlaggetjes.  Hij heeft weinig met paarden, dus ik hoor hem vanavond  al mopperen 

Ja, niet vieren is tot daar aan toe. Maar niet feliciteren , dat kan niet he. ( heb ook nog taart voor vanavond)

PriceyRook54

PriceyRook54

09-02-2022 om 12:24

Haha, die foto wil ik ook wel zien!!
(en nu heb ik dat liedje in mijn hoofd  )

Dat ik eindelijk weer bezig ben voor m'n studie. Ik heb niet meer zoveel motivatie de laatste tijd terwijl de studie echt wel leuk is en ik het graag af maak. Vandaag dus goed bezig 😊

Ainne schreef op 09-02-2022 om 12:24:

Haha, die foto wil ik ook wel zien!!
(en nu heb ik dat liedje in mijn hoofd )

Gelukt!

https://i.postimg.cc/tC3x075L/IMG-20220209-WA0006.jpg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.