Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-02-2022 om 10:15

Hier ook droog met een beetje zon! 

Dat we vandaag een feestje hebben en de kids uit logeren, dus ook nog lekker uitslapen

Van m’n negatieve testuitslag Was bang dat ik t nou toch echt ns opgepikt had, en dat zou onpraktisch zijn qua werk (is het natuurlijk altijd) Maar gelukkig weer niet, voel me meteen een stuk beter

Ik heb een (elektrische) moederfiets gekocht en kan hem straks al ophalen ♥️. Nu hopen op veel mooie dagen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-02-2022 om 15:06

van de zon  🌞

Dat ik me wat beter begin te voelen
Toch ondanks booster én  gewone griepprik nog behoorlijk  last gehad van de  " milde " omnicronvariant

We zochten nog een ladekastje voor in de hal voor handschoenen en mutsen. Die heb ik vanmiddag in de kringloop gevonden! Met voor iedereen een eigen laatje. Voor €7,50! Me happy. Samen met man op de fiets mee naar huis genomen. 

Dat een buurvrouw mij en mijn zoontje meevroeg naar de kinderboerderij. Erg gezellige middag gehad 🌞

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-02-2022 om 16:04

dat ik na 3 pillen mijn knie al bijna niet meer voel. En ja, ik denk erom dat ik nu niet te veel doe, maar wat een genot. 

Jaa, we vonden de afstandsbediening terug die onze peuter had 'verstopt'. Hij lag uiteindelijk toch in een kast, maar dan precies zo ergens achter/tussen dat hij niet te zien was. 

Met mijn auto over een bochtig landweggetje rijden…  

Eindelijk sinds lange tijd weer een keer gewandeld. Mooie route en gezellig gezelschap. Ik vind het moeilijk om in de winter naar buiten te gaan, maar als je dan gaat, is het ook weer fijn.

PriceyRook54

PriceyRook54

05-02-2022 om 18:26

Dat man en ik het zomaar gezellig hebben samen vanmiddag. Het was een beetje snauwerig de laatste tijd, hopelijk nu weer de juiste richting in. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-02-2022 om 18:30

Moosey schreef op 05-02-2022 om 13:39:

Van m’n negatieve testuitslag Was bang dat ik t nou toch echt ns opgepikt had, en dat zou onpraktisch zijn qua werk (is het natuurlijk altijd) Maar gelukkig weer niet, voel me meteen een stuk beter

Wat fijn!!!!! Ik snap je opluching!

Ik ben ook blij, er was een plafondlamp stuk, zelf geprobeerd te maken (de fitting was stuk en moest vervangen worden) maar dat was niet zo makkelijk als ik dacht en na een uur klooien heb ik het opgegeven. Vandaag heeft een van mijn beste vrienden mij geholpen en hij doet het weer!!!! Het is maar een lamp maar ik ben zo blij!

Ik mocht vandaag weer genieten van een rondje wandelen. Wat een heerlijk zonnetje, echt even een uurtje genieten. Morgen officieel uit quarantaine, maar ik ben al klachtenvrij. Ik mocht mezelf dus best even uitlaten  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.