Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Waar ik blij van werd, dat ik een mooi hondentuigje vond bij de Kringloop voor € 2,50.
Het zag er keurig uit. Nieuwprijs ongeveer € 30,00.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-01-2022 om 19:14

Gezellig geborreld met een vriendin. En zo met nichtje WIDM kijken

Vandaag lekker buiten gesport en een groepje reeën door het weiland zien rennen.

Leuke dag in de dierentuin gehad met man en dochters. De leeuwen vonden het een mooie dag om nieuwe leeuwtjes te maken. 

Lunch op de boulevard van Scheveningen! 

Netherfield schreef op 30-01-2022 om 17:20:

Leuke dag in de dierentuin gehad met man en dochters. De leeuwen vonden het een mooie dag om nieuwe leeuwtjes te maken.

en wat zeiden jullie dochters daarvan?

Hier net verjaardag gevierd van een vriend. Leuk, gezellig gehad. 

Die mooie zonsondergang tijdens een lange wandeling 😍

Saga schreef op 30-01-2022 om 17:57:

[..]

en wat zeiden jullie dochters daarvan?

Hier net verjaardag gevierd van een vriend. Leuk, gezellig gehad.

Degene die normaal het hardst Ieuw! roept was nog op het toilet, de oudste zei iets als o jee. Lol. 

We hebben net een rondje gewandeld in de zon, Corrie komt toch niet onze kant op zag ik.

Dat ik vanavond niets moet. 

TanSwallow86

TanSwallow86

31-01-2022 om 15:23

Dat ik niet naar locatie hoefde van mijn spver. Zij is positief getest, dus het werd een bel gesprek. Maar goed ook want ik voel mij niet veilig meer in het gebouw waar ze normaal werkt

ScarceKudu74

ScarceKudu74

01-02-2022 om 13:11

Mijn man krijgt promotie, inclusief behoorlijke salarisverhoging en nieuwe auto  🥳 . Hij heeft er hard voor gewerkt, dus hij is heel erg blij. En ik dus ook.

Peen schreef op 01-02-2022 om 13:11:

Mijn man krijgt promotie, inclusief behoorlijke salarisverhoging en nieuwe auto 🥳 . Hij heeft er hard voor gewerkt, dus hij is heel erg blij. En ik dus ook.

Oh dat is mooi nieuws! Proficiat 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

01-02-2022 om 13:15

Regendrup. schreef op 01-02-2022 om 13:13:

[..]

Oh dat is mooi nieuws! Proficiat

Dankjewel! 

Dat ik na 3 echt beroerde nachten eindelijk goed heb geslapen, ondanks mijn positieve coronabesmetting. Het weekend was echt niet fijn, sinds gisteren weet ik dat ik positief ben en dat geeft ergens rust. Ik weet nu waar het vandaan komt (was een tijdje aan het kwakkelen). Het gaat nu beter en is het dus een kwestie van quarantaine uitzitten en rustig aan doen.. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.