Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
AggressiveReindeer87
24-01-2022 om 22:25
Wobbelkont schreef op 24-01-2022 om 20:50:
[..]
Ik kijk vooral naar wat er in de bonus is - ik ga alleen naar de AH. Ik maak een lijst van de bonusaanbiedingen qua groente/fruit/vlees/vis/vega (inclusief “bonusbox via de app” en aan de hand daarvan maak ik een weekmenu.
Deze week zijn bijvoorbeeld de Italiaanse roerbakmixen in de aanbieding (2 zakken à 400 gram voor €3,00). Hier kan ik zowel een keer macaroni mee maken (deze maak ik vegetarisch zonder vleesvervanger) als nasi (ook deze maak ik vegetarisch zonder vleesvervanger). De rijst & macaroni heb ik op voorraad van het huismerk. Kruidenmixen, ketjap, tomatenpuree allemaal huismerk.
Verder is ook bloemkool en witlof (4 stuks in 1 verpakking) in de aanbieding, en ook daar kan ik twee dagen van eten. Verder had ik een persoonlijke bonus kabeljauw, en is de scharrelkipfilet in de aanbieding (1 kipfileetje eet ik twee dagen van).
Zo probeer ik mijn weekmenu’s zoveel mogelijk op aanbiedingen af te stemmen!
Moet wel eerlijk bekennen - had deze week alleen een fles deo qua verzorgingsproducten/schoonmaakmiddelen.
Slim van je! Goede tip ook. Toevallig had ik vandaag ook de wokgroente daar meegenomen. Heb ik glutenvrije (kan ik niet goed tegen) spaghetti van gemaakt met vega gehakt. Ik eet dus nooit pasta, terwijl ik er momenteel ongeveer in stik. (En het was hartstikke lekker dus geen idee waarom ik dat nooit eet.. ja het is te makkelijk om te maken, ik houd van koken en prutsen in de keuken en dingen uitproberen)
Ik ben ook blij dat de horeca weer open gaat! Kan ik nog een keer met mijn moeder naar The west side story
. (Waren we 2 dagen voor de ld heen.. die vrouw kent echt alle liedjes uit haar hoofd
)
Wobbelkont
24-01-2022 om 22:33
Ik heb - oké, als ik maandag niet helemaal afgepeigerd ben van het harde werken dit weekend
- een date 
Saga
24-01-2022 om 22:43
Een fijn succes op mijn werk.
Dat man toch openstaat voor een derde kindje, maar beide met als voorwaarde: alleen de embryo's die er nog zijn krijgen een kans, alleen in natuurlijke cyclus (dus geen hormonen meer) geen nieuwe icsi meer. Daar kan ik me helemaal in vinden. Hij ziet zo op tegen het ziekenhuisgedoe (heel begrijpelijk, wil ik ook echt niet meer). Mocht het niet meer lukken, dan is wel de vriezer leeg en heb ik rust in mijn hoofd.
Schemerlampje
24-01-2022 om 22:45
Saga schreef op 24-01-2022 om 22:43:
Een fijn succes op mijn werk.
Dat man toch openstaat voor een derde kindje, maar beide met als voorwaarde: alleen de embryo's die er nog zijn krijgen een kans, alleen in natuurlijke cyclus (dus geen hormonen meer) geen nieuwe icsi meer. Daar kan ik me helemaal in vinden. Hij ziet zo op tegen het ziekenhuisgedoe (heel begrijpelijk, wil ik ook echt niet meer). Mocht het niet meer lukken, dan is wel de vriezer leeg en heb ik rust in mijn hoofd.
Fijn dat jullie hier samen uitgekomen zijn! En heel begrijpelijk dat jullie dat ziekenhuisgedoe niet meer willen, dat is zo intensief. Heel veel geluk samen gewenst of dat nu met zijn vieren of toch met zijn vijven wordt!
Mamali
25-01-2022 om 06:24
Wobbelkont schreef op 24-01-2022 om 22:33:
Ik heb - oké, als ik maandag niet helemaal afgepeigerd ben van het harde werken dit weekend
- een date
Leuk!
Ik was vanochtend 20 min voor de wekker wakker en heb de moed bij elkaar geraapt om de verwarming aan te gaan zetten zodat ik in een warme badkamer kon douchen.. Dat was toch wel ff heerlijk om half zes s'ochtends..
TanSwallow86
25-01-2022 om 10:17
Het is mij gelukt om een kleine afwas weg te werken, maar nu gesloopt en met pijnlijke rug op de bank met een lekkere latte
Fidodido
25-01-2022 om 11:20
Dat onze CEO onze zeurende interne klant eens goed de waarheid heeft gezegd, waardoor we nu niet meer allerlei onzinnige projecten hoeven te doen.
Echt blij dat hij duidelijk was en eens niet ‘meeveerde’.
Nu hopen dat het ook wordt geaccepteerd en het niet alsnog via een andere route weer bij ons terecht komt.
Cousin_It
25-01-2022 om 12:01
Fidodido schreef op 25-01-2022 om 11:20:
Dat onze CEO onze zeurende interne klant eens goed de waarheid heeft gezegd, waardoor we nu niet meer allerlei onzinnige projecten hoeven te doen.
![]()
Echt blij dat hij duidelijk was en eens niet ‘meeveerde’.
Nu hopen dat het ook wordt geaccepteerd en het niet alsnog via een andere route weer bij ons terecht komt.
Zo fijn wanneer je de benodigde rugdekking krijgt!
Wobbelkont
25-01-2022 om 12:35
ik word vandaag blij van alles
alleen M. Rutte en E. Kuijpers kunnen mijn dag nog verpesten 😋
Moosey
25-01-2022 om 13:08
Haha, I hear you Wobbelkont 
Hier nog extra reden tot blijdschap: zojuist kwam de DHL langs met een heule zware doos (die zich volgens de track en trace nog in Italië bevond) waar mijn nieuwe deegkneder in zou moeten zitten. Zo ns even kijken of ik m op het aanrecht getild krijg 
PriceyRook54
25-01-2022 om 13:14
De voorpret voor een weekendje naar Palma in mei, met 4 vriendinnen. Vluchten zijn geboekt, nu nog een besluit nemen qua hotel en mijn Zalando-mandje begint ook al gestaag vol te raken... Mijn eerste buitenlandse trip in 2,5 jaar 
Moosey
25-01-2022 om 14:25
Moosey schreef op 25-01-2022 om 13:08:
Haha, I hear you Wobbelkont
Hier nog extra reden tot blijdschap: zojuist kwam de DHL langs met een heule zware doos (die zich volgens de track en trace nog in Italië bevond) waar mijn nieuwe deegkneder in zou moeten zitten. Zo ns even kijken of ik m op het aanrecht getild krijg
Nou, dooie mus hier. t Ding doet t niet. Kan ik straks een apparaat van 34 kilo retour gaan sturen naar Italië, vrees ik
Wobbelkont
25-01-2022 om 14:28
Moosey schreef op 25-01-2022 om 14:25:
[..]
Nou, dooie mus hier. t Ding doet t niet. Kan ik straks een apparaat van 34 kilo retour gaan sturen naar Italië, vrees ik
![]()
Oh dat méén je niet?! Jezus, wat balen! Misschien dat het goedkoper is om er hier iemand naar te laten kijken?
Moosey
25-01-2022 om 14:33
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze m wel op zullen laten halen door DHL op hun kosten, zou ik althans wel zo chique vinden. Het is ook geen goedkope machine dus ik verwacht wel wat van de service. En ik heb nog een sprankje hoop dat ik zelf iets over het hoofd heb gezien/verkeerd doe, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Hij kan alleen maar aan en uit (en er zitten wat beveiligingen op, maar die heb ik ook allemaal gecheckt) Echt jammer, wilde m zo graag gaan gebruiken!
Moosey
25-01-2022 om 15:25
En nu ben ik blij dat internet bestaat, want ik vond een filmpje van iemand met hetzelfde probleem, en ook de oplossing: even open schroeven en een bij het transport losgetrild connectortje weer op z’n plek duwen. Hij doet het!