Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

06-01-2022 om 20:19 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 06-01-2022 om 20:17:

[..]

Je kan zo een boek schrijven

Het is dat ik daar echt de dust niet voor zou hebben. Ik vind schrijven best leuk, maar het moet geen werk worden En ik mis ook de spanningsboog voor heel een boek. Daarom forum ik waarschijnlijk zo graag, steeds wat anders

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 20:19:

[..]

Het is dat ik daar echt de dust niet voor zou hebben. Ik vind schrijven best leuk, maar het moet geen werk worden En ik mis ook de spanningsboog voor heel een boek. Daarom forum ik waarschijnlijk zo graag, steeds wat anders

Haha ik snap je Goed zo, gewoon lekker blijven forummen.

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 20:19:

[..]

Dan schrijf je een boek met korte verhalen. Is ook leuk!

En ik ben blij dat ik vandaag mijn “ oudste” vriendin weer heb gezien en gesproken. We kennen elkaar vanaf dat we 2 of 3 zijn of zo. En nu gaan we allebei richting de 50. Allebei geen standaard kinderen, dus fijn om dan weer even te sparren.

Het is nog geen 8 uur en ik heb al heel wat blije momenten vandaag: 

- Ondanks een slechte nacht toch om 6u opgestaan. Weer even in het ritme komen! 
- Een berichtje bij het opstaan dat mijn ID kaart gevonden is
- Gelezen in een inspirerend boek
- 3e workout deze week 
- En nu zit ik aan een heerlijk ontbijtje, blij met mijn ochtendritueel  

PriceyRook54

PriceyRook54

07-01-2022 om 09:25

Blij dat ik thuiswerk deze week. Vorst en (een beetje) sneeuw vanmorgen 

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 09:51 Topicstarter

Dat, ondanks dat ik weer rillend wakker werd midden in de nacht, ik wel een stuk beter heb geslapen

Lollypopje schreef op 07-01-2022 om 09:51:

Dat, ondanks dat ik weer rillend wakker werd midden in de nacht, ik wel een stuk beter heb geslapen

Wat fijn @Lollypopje, dat zal je goed doen! Hoop dat je snel van de bijwerkingen af bent. 

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 10:28 Topicstarter

vrouw92 schreef op 07-01-2022 om 10:27:

[..]

Wat fijn @Lollypopje, dat zal je goed doen! Hoop dat je snel van de bijwerkingen af bent.

Dankjewel. Dat hoop ik ook. Ben er wel weer klaar mee

Het feit dat ik vanochtend, toen ik om 08:00 wakker werd, besloot om niet terug naar bed te gaan, maar om rustig wakker te worden. Nu ben ik wakker, huishoudelijke klusjes aan ‘t doen, en word ik daar nogal vrolijk van

Van een lekker frisse ochtendwandeling in de zon, terwijl het nog goot van de regen toen ik me aan het aankleden was.

Ik was vandaag even aan het bijlezrn en daar werd ik dus blij van. Wat is dit toch een leuk forum geworden ♥️

Ik ben blij dat ik, op een pijnlijke arm na, geen bijwerkingen van de booster heb.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-01-2022 om 13:33

Van mijn nieuwe jurk die net bezorgd is 💕

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 13:40 Topicstarter

Peen schreef op 07-01-2022 om 13:33:

Van mijn nieuwe jurk die net bezorgd is 💕

Je begrijpt dat ik dan wel een plaatje wil

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.