Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brienne schreef op 06-01-2022 om 18:39:

Lekker vrij deze week.
Vandaag met de kids en mijn moeder een GPS tocht door de stad gedaan. Was leuk.

Kijk weer een idee! 😀 Staan die tochten ergens online of hoe kom je daaraan?

AliceM1982 schreef op 06-01-2022 om 12:17:

[..]

Welke Site zit je? (Mag je ook pben als je dar liever wil)

Ik ben blij en trots omdat het heerlijk weer is en ik daarom op de fiets naar de tandarts ben geweest, waar ik weer complimenten kreeg over hoe ik mijn gebit verzorg, en trots omdat ik dus op de fiets ging; 1 uur in totaal. (In Gelderland 🥵🥶, op een niet-electrische fiets...)

Heb ijspoten en moe maar het was wel lekker! Ik ga maar eens warme chocolademelk maken voor mijzelf

Dit was op Bumble, het lijkt erop dat er zelfs een date aan zit te komen.. Ik probeer er nog niet op te verheugen maar zou wel leuk zijn.. 

Jouw  dag klinkt ook goed! 

Wobbelkont schreef op 06-01-2022 om 18:34:

[..]

Je krijgt twee bingokaarten opgestuurd, en op de avond van de bingo een youtubelink. Daarop kun je de show volgen (en dus de nummertjes). Deze show heeft een apart telefoonnummer waarnaar je kan appen als je bingo hebt, en dan wordt je gebeld om de bingo te controleren, en dan mag je een prijsje uitzoeken. Prijzen zijn vaak van lokale ondernemers. Lekker kneuterig, maar zo gezellig!

Oh dit klinkt wel leuk zeg!

PriceyRook54

PriceyRook54

06-01-2022 om 19:21

Elmie schreef op 06-01-2022 om 18:36:

Ik ben het helemaal met jullie eens. Ik vind het hier fijn ❤️ en schrijf hier ook veel vaker mee.

En hier nog één! Ik was best wel een fossiel op het andere forum maar vind het daar echt niet leuk meer. 

en hier nog 1! Vind het hier ook (nog steeds) gezellig. 

Ainne schreef op 06-01-2022 om 19:21:

[..]

En hier nog één! Ik was best wel een fossiel op het andere forum maar vind het daar echt niet leuk meer.

Eens. Ik vind het bij dit forum ook fijner dat ie gelijk naar de laatste ongelezen bericht(en) springt. 

Broodjebrie schreef op 06-01-2022 om 19:28:

[..]

Eens. Ik vind het bij dit forum ook fijner dat ie gelijk naar de laatste ongelezen bericht(en) springt.

Dat is echt een gamechanger idd. 

redbulletje schreef op 06-01-2022 om 19:31:

[..]

Dat is echt een gamechanger idd.

Dat is dus echt 1 van de nadelen van Viva. Ik heb al meerdere forums/fora versleten en daar sprong ie automatisch naar het ongelezen bericht. Echt ideaal.

Soms denk ik erover om Viva te verlaten maar aan de andere kant zijn sommige topics juist weer levendiger daar (oa bewust kindvrij). Dus ik hobbel maar heen en weer

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-01-2022 om 19:56

ik kom eigenlijk nooit meer op viva, terwijl ik daar al heel wat jaren kwam. Heb het ook niet gemist daar

VivaLaVida schreef op 06-01-2022 om 18:42:

[..]

Kijk weer een idee! 😀 Staan die tochten ergens online of hoe kom je daaraan?

Social deal.

Ken je dat? 

Lollypopje

Lollypopje

06-01-2022 om 20:02 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 06-01-2022 om 19:55:

[..]

Dat is dus echt 1 van de nadelen van Viva. Ik heb al meerdere forums/fora versleten en daar sprong ie automatisch naar het ongelezen bericht. Echt ideaal.

Soms denk ik erover om Viva te verlaten maar aan de andere kant zijn sommige topics juist weer levendiger daar (oa bewust kindvrij). Dus ik hobbel maar heen en weer

Ooit, lang geleden in een wereld hier niet ver vandaan, maar die zo ontzettens ver weg voelt. In die wereld had Viva ook die functie. 

Maar toen kwam er een koningin die dacht en vond dat het anders moest, beter, moderner, nieuwer. Het fundament werd weggeslagen en ze zouden opnieuw gaan opbouwen op de resten van wat ooit een goed werkend forum was.

Helaas bleken die resten niet zo stevig als ze hadden gedacht. Ze bouwden en bouwden, maar het forum bleef wankel en vol gaten. Beloftes werden gedaan, alle problemen zouden worden opgelost. Er ging weken, maanden een jaar voorbij en de arme forumbewoners hielden hoop. Zelfs al leek er weinig te gebeuren, ze bleven geloven dat het ooit weer zou worden zoals vroeger. Maar naarmate de jaren versteken, verdween de hoop. Ze vergaten zelfs dat ze ooit nog hoop hadden gehad. Er kwam een tijd waar zelfs werd vergeten dat dit mooie forumland ooit goed en stevig was geweest. Er werd gemopperd, maar de forummers wisten niet meer beter. Ook het gemopper verstomde langzaam... En de forummers gingen door alsof er nooit was wat veranderd.

EINDE

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 20:02:

[..]

Ooit, lang geleden in een wereld hier niet ver vandaan, maar die zo ontzettens ver weg voelt. In die wereld had Viva ook die functie.

Maar toen kwam er een koningin die dacht en vond dat het anders moest, beter, moderner, nieuwer. Het fundament werd weggeslagen en ze zouden opnieuw gaan opbouwen op de resten van wat ooit een goed werkend forum was.

Helaas bleken die resten niet zo stevig als ze hadden gedacht. Ze bouwden en bouwden, maar het forum bleef wankel en vol gaten. Beloftes werden gedaan, alle problemen zouden worden opgelost. Er ging weken, maanden een jaar voorbij en de arme forumbewoners hielden hoop. Zelfs al leek er weinig te gebeuren, ze bleven geloven dat het ooit weer zou worden zoals vroeger. Maar naarmate de jaren versteken, verdween de hoop. Ze vergaten dat ze ooit nog hoop hadden gehad. Er kwam een tijd waar zelfs werd vergeten dat dit mooie forumland ooit goed en stevig was geweest. Er werd gemopperd, maar de forummers wisten niet meer beter. Ook het gemopper verstomde langzaam... En de forummers gingen door alsof er nooit was wat veranderd.

EINDE

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 20:02:

[..]

Helaas bleken die resten niet zo stevig als ze hadden gedacht. Ze bouwden en bouwden, maar het forum bleef wankel en vol gaten. Beloftes werden gedaan, alle problemen zouden worden opgelost. Er ging weken, maanden een jaar voorbij en de arme forumbewoners hielden hoop. Zelfs al leek er weinig te gebeuren, ze bleven geloven dat het ooit weer zou worden zoals vroeger. Maar naarmate de jaren versteken, verdween de hoop. Ze vergaten dat ze ooit nog hoop hadden gehad. Er kwam een tijd waar zelfs werd vergeten dat dit mooie forumland ooit goed en stevig was geweest. Er werd gemopperd, maar de forummers wisten niet meer beter. Ook het gemopper verstomde langzaam... En de forummers gingen door alsof er nooit was wat veranderd.

EINDE

Lollypopje

Lollypopje

06-01-2022 om 20:06 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 06-01-2022 om 20:04:

[..]

[..]

Ik begon met die eerste zin, omdat veel mensen dat niet meer weten, en daarna ging die post een beetje een eigen leven leiden

Brienne schreef op 06-01-2022 om 19:58:

[..]

Social deal.

Ken je dat?

Zeker, heb de app. Ik zal eens kijken. 

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 20:06:

[..]

Ik begon met die eerste zin, omdat veel mensen dat niet meer weten, en daarna ging die post een beetje een eigen leven leiden

Je kan zo een boek schrijven

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.