Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
Mamali
05-01-2022 om 11:07
Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 11:05:
[..]
Ik hoop dat je dat lukt 💜
Soms is alles gewoon rot en de wereld grijs, daar weet ik alles van, maar ik gun het je dat je in dat grijs ook wat wit gaat zien
Dat is lief, dankjewel..
Wobbelkont
05-01-2022 om 11:09
Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 11:06:
[..]
Je begrijpt dat ik dan wil weten welke
The Swell / Als de dijken breken! Nederlands/Belgische serie over, jawel, doorbrekende dijken
. Meerdere verhaallijnen, met oa een te laat ingrijpende regering - oh, de ironie
Regendrup.
05-01-2022 om 11:10
Wobbelkont schreef op 05-01-2022 om 11:09:
[..]
The Swell / Als de dijken breken! Nederlands/Belgische serie over, jawel, doorbrekende dijken
. Meerdere verhaallijnen, met oa een te laat ingrijpende regering - oh, de ironie
![]()
Oh die klinkt goed. Ga ik ook kijken vanavond of ik het wat vind!
Lollypopje
05-01-2022 om 11:11
Wobbelkont schreef op 05-01-2022 om 11:09:
[..]
![]()
Dankje. Waar is die te zien, want klinkt goed.
Lollypopje
05-01-2022 om 11:16
nog iets waar ik blij van word en waar ik me laatst opeems bewust van werd. Door mijn autisme ben ik heel gevoelig voor sombere periodes die maanden aan kunnen houden. Vaak gecombineerd of getriggert door weinig energie en overprikkeling.
Ondanks dat ik nu al 9 maanden long covid heb, wat toch wel een ultieme trigger zou moeten zijn, heb ik tot nu toe nooit langer dan een paar weken last gehad van die somberte. Zelfs mijn winterdip is dit jaar nog niet opgedoken. Al verklaar ik dat doordat ik pas mijn bed uit kom als het al licht is 
Wobbelkont
05-01-2022 om 11:19
Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 11:11:
[..]
Dankje. Waar is die te zien, want klinkt goed.
Deze heeft m’n broer gedownload en op een streamingsdienst “plex” gezet. Durf niet te zeggen of hij ergens anders te vinden is…
Even gegoogled: hij lijkt op netflix te staan (heb ik zelf niet, dus weet het niet 100% zeker..). Hij is anders ook op TV uitgezonden door de EO, dus misschien dat hij daar nog teruggevonden kan worden.
Lollypopje
05-01-2022 om 13:14
Dat mijn prik er in 10 minuten in zat.
Er waren 3 rijen afhankelijk van voor welkw prik je kwam. De booster was het langst. De tweede was gewoon doorlopen
Broodjebrie
05-01-2022 om 15:28
Dat ik alle kerstspullen weer heb opgeruimd. Maar aan de andere kant is het ook weer wennen
Morgen maar een bloemetje halen bij de supermarkt.
vrouw92
05-01-2022 om 15:50
Blij met een negatieve testuitslag! De hoofdpijn van gisterenavond en veel meer spierpijn dan normaal in mijn bovenbenen komen dus van de Booster. Verder heerlijk aan het rommelen, niks doen en af en toe een beetje studeren zonder stress.
Auwereel
05-01-2022 om 16:03
Dat ik weer helemaal fit ben, zelfs zó fit dat ik de hele keuken, inclusief koelkast en vriezer heb schoongemaakt! Ik zag eerst tegen het vriezer-schoonmaken op, maar binnen de kortste keren liet al het aangevroren ijs los, dat ging lekker snel.
Vera8
05-01-2022 om 16:20
vandaag met zoon voor controle naar ZH. Er zou nog een rits onderzoeken volgen die zoon niet fijn vindt en ook de hele ochtend in beslag zouden nemen.
Maar men was bij het eerste onderzoek al zo tevreden dat rest geschrapt werd en doorgeschoven naar aankomende zomer.
we stonden een half uur later al weer buiten en voor de koffie al weer thuis. Heerlijk.
Auwereel
05-01-2022 om 16:24
Dat klinkt 3x fijn, Vera8, en het gaat goed en je zoon hoeft niet een hele trits vervelende onderzoeken te ondergaan, en je bent snel thuis!