Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

05-01-2022 om 09:29 Topicstarter

ik las dat sommigen tuincentra dat ook via too good to go aanbieden

PriceyRook54

PriceyRook54

05-01-2022 om 10:08

Dat het echt ECHT al wat lichter was vanmorgen. 

Dat precies nu de zon gaat schijnen. 

Dat mijn coronatest heel erg meeviel en de vrouw onwijs lief was! Ik zag er best wel tegenop op ondanks dat het zo weer voorbij is etc. De laatste keer moest ik echt bijna overgeven na het stokje in de keel. Ik kreeg nu echt goede tips en het was niet erg. 

Nu maar afwachten 

Is het gek om te zeggen dat ik echt moeite moet doen om ergens nog blij van te worden in deze tijd? 

Lollypopje

Lollypopje

05-01-2022 om 10:39 Topicstarter

Mamali schreef op 05-01-2022 om 10:37:

Is het gek om te zeggen dat ik echt moeite moet doen om ergens nog blij van te worden in deze tijd?

Nope, maar wel off topic

Juist in deze tijd is het fijn om aandacht te besteden aan blije dingen. Blijheid kan aanstekelijk werken. Ik zelf kan in elk geval heel vrolijk worden van dit topic.

Lollypopje

Lollypopje

05-01-2022 om 10:41 Topicstarter

Wel een slaappil genomen, maar best een okee nacht gehad. Dus ik ben klaar en fit genoeg voor mijn tweede prik vanmiddag 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-01-2022 om 10:42

Mamali schreef op 05-01-2022 om 10:37:

Daarom lees ik weinig nieuws (dat is alleen maar deprimerend) en zoek ik bijvoorbeeld hier op "t forum alleen de gezellige topics op. Daar word ik dan wel weer blij van. Al een paar keer hard zitten lachen vanmorgen 😁

PriceyRook54

PriceyRook54

05-01-2022 om 10:47

Peen schreef op 05-01-2022 om 10:42:

[..]

Daarom lees ik weinig nieuws (dat is alleen maar deprimerend) en zoek ik bijvoorbeeld hier op "t forum alleen de gezellige topics op. Daar word ik dan wel weer blij van. Al een paar keer hard zitten lachen vanmorgen 😁

Precies mijn tactiek. Ik heb de push notifications van mijn nieuws-app uitgezet en hou me gewoon bezig met andere zaken en zorg ervoor dat ik elke dag wat vitamine D krijg.

Hier wachten we momenteel op de PCR-uitslag van mijn dochter, maar joh, we zijn allemaal gevaccineerd en geboosterd, ze heeft weinig klachten, we kunnen thuis werken of online school doen. Het is wat het is.

Ik vind dit ook juist daarom een fijn topic. Fijn om zelf bij de blije dingen stil te staan en van anderen te lezen ❤️
Er zijn altijd lichtpuntjes te vinden!

Lollypopje

Lollypopje

05-01-2022 om 10:52 Topicstarter

ik schrijf ook elke avond in een boekje drie dingen op waar ik blij of dankbaar voor ben. Er zijn dagen dat drie niet lukt, maar meestal wel. Vaak ook meer. En dat zijn dan ook gewoon kleine simpele dingen. Als een lief appje, lekker eten, dat ik hier weer zo heb gelachen.

Ik zal niet verder off topic gaan en ga proberen op de kleine lichtpuntjes te letten..

Heb zojuist een serie opgezet (ben niet zo van de series, meer van de films) en hij is tot nu toe best leuk om te kijken

Lollypopje

Lollypopje

05-01-2022 om 11:05 Topicstarter

Mamali schreef op 05-01-2022 om 11:02:

Ik zal niet verder off topic gaan en ga proberen op de kleine lichtpuntjes te letten..

Ik hoop dat je dat lukt 💜

Soms is alles gewoon rot en de wereld grijs, daar weet ik alles van, maar ik gun het je dat je in dat grijs ook wat wit gaat zien

Lollypopje

Lollypopje

05-01-2022 om 11:06 Topicstarter

Wobbelkont schreef op 05-01-2022 om 11:05:

Heb zojuist een serie opgezet (ben niet zo van de series, meer van de films) en hij is tot nu toe best leuk om te kijken

Je begrijpt dat ik dan wil weten welke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.