Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-12-2021 om 10:29

ToetieToover schreef op 31-12-2021 om 10:28:

[..]

Jaaaaaa gelukkig want ik ga zo gezellig bij een vriendin zware meubels versjouwen.

Sjouw ze!
En help me eraan herinneren dat ik zondag avond paracetamol inneem zodat ik niet net als de 1e x snachts van de pijn verga... 

Lollypopje

Lollypopje

31-12-2021 om 10:41 Topicstarter

Dat het nieuwe seizoen van Queer Eye op Netflix staat. Ik word altijd zo blij van hen.
Heerlijk kijkvoer nu ik moe ben

Ouderwets (veel) oliebollen gebakken

Dat ik geen vuurwerk meer hoor....

De zalige stilte op nieuwjaarsochtend. Zo rustig zou het altijd mogen zijn van mij. 

PriceyRook54

PriceyRook54

01-01-2022 om 13:24

De boom en alle decoraties zijn weg 

Nu even flink aan de schoonmaak. Echt, ik vind kerst en de decoraties heerlijk, maar het heeft maar een beperkte houdbaarheid. 

Ainne schreef op 01-01-2022 om 13:24:

De boom en alle decoraties zijn weg

Nu even flink aan de schoonmaak. Echt, ik vind kerst en de decoraties heerlijk, maar het heeft maar een beperkte houdbaarheid.

Heel herkenbaar, hier is de boom ook weg, dus de woonkamer "is weer van ons". 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-01-2022 om 09:35

Ik ben katholiek dus ik wil wachten tot na driekoningen maar ik heb ook zin om het op te ruimen.. 

gisteravond opgeruimd en ook allemaal foto's van de telefoon overgezet op de computer. Kunnen er de telefoons weer leeg maken. 

Ik ben blij dat de feestdagen weer voorbij zijn, vooral ook wat de verleidingen betreft van de lekkernijen in de decembermaand. 

Ik heb vandaag een drie pits elektrisch kookplaatje van MP op de kop getikt. Heel blij mee want we zitten binnenkort 4 weken zonder keuken.

redbulletje schreef op 02-01-2022 om 09:55:

Ik ben blij dat de feestdagen weer voorbij zijn, vooral ook wat de verleidingen betreft van de lekkernijen in de decembermaand.

Hier nog 1 dag feest, ik ben jarig.

Maar ben al dat gesnoept en genaai ook wel zat.

Morgen alles opruimen en dan fris en fruitig de rest van het jaar in

Mama-Inge schreef op 02-01-2022 om 09:59:

[..]

Hier nog 1 dag feest, ik ben jarig.

Maar ben al dat gesnoept en genaai ook wel zat.

Morgen alles opruimen en dan fris en fruitig de rest van het jaar in

GEFELICITEERD  maak er een mooie dag van🥂

Elmie schreef op 02-01-2022 om 09:59:

Ik heb vandaag een drie pits elektrisch kookplaatje van MP op de kop getikt. Heel blij mee want we zitten binnenkort 4 weken zonder keuken.

Wij hebben bij onze keuken verbouwing de oude magnetron nog gebruikt op een tafeltje in de woonkamer. Ik heb een vriezer in de garage en heb pastasausen en ragoutjes voor over rijst ingevroren. Dit was erg handig want afwassen is tijdens een keuken verbouwing ook lastig.

Dat we heel binnenkort voor een pup gaan kijken 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.