Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
AggressiveReindeer87
30-12-2021 om 22:03
Evaluna schreef op 30-12-2021 om 14:50:
Dit forum!
Vanmorgen er even goed doorheen, alleenstaand en soms toch echt de behoefte om even te sparren. En dat lukte, superblij mee.
Fijn he, ik ben ook alleen en heb dat soms ook nodig.
Saga: wat balen!!! Heel veel beterschap!
ToetieToover
30-12-2021 om 22:19
Mukske schreef op 30-12-2021 om 19:42:
[..]
De ‘heritage’… de grote!
Als we bijgekomen zijn van het oliebollen eten de komende dagen maar eens een lekkere cake bakken![]()
Die is mooi, goed idee voor januari, een grote cake
Saga
30-12-2021 om 22:28
AliceM1982 schreef op 30-12-2021 om 22:03:
[..]
Fijn he, ik ben ook alleen en heb dat soms ook nodig.
Saga: wat balen!!! Heel veel beterschap!
Dank je!
Waar ik dan wel weer blij van ben, of emotioneel vooral, is dat zoontje net bij het naar bed brengen zegt dat hij het zo'n supersuperleuke dag vond. Omdat de opa's en oma's en zijn beste vriendje aan de deur een cadeautje zijn komen brengen. En omdat er taart en friet was en omdat hij lang mocht opblijven.
En het testen vond hij het stomste. Ja, op je verjaardag een uur op de parkeerplaats staan omdat je ouders zich moeten laten testen, ik kan het me indenken. Ik voelde me er zo verdrietig over dat zijn dag niet door kon gaan en dat hij ook nog mee moest naar het stomste 'uitje' denkbaar en hij is vooral blij.
Het is zo'n dankbaar kind, de lieverd
wat ben ik er trots op om zijn moeder te mogen zijn.
Wobbelkont
30-12-2021 om 22:33
Van de leuke film die ik nu aan het kijken ben! Beetje thriller achtig, maar daar houd ik van!
Schemerlampje
30-12-2021 om 22:36
Saga schreef op 30-12-2021 om 22:28:
[..]
Dank je!
Waar ik dan wel weer blij van ben, of emotioneel vooral, is dat zoontje net bij het naar bed brengen zegt dat hij het zo'n supersuperleuke dag vond. Omdat de opa's en oma's en zijn beste vriendje aan de deur een cadeautje zijn komen brengen. En omdat er taart en friet was en omdat hij lang mocht opblijven.
En het testen vond hij het stomste. Ja, op je verjaardag een uur op de parkeerplaats staan omdat je ouders zich moeten laten testen, ik kan het me indenken. Ik voelde me er zo verdrietig over dat zijn dag niet door kon gaan en dat hij ook nog mee moest naar het stomste 'uitje' denkbaar en hij is vooral blij.
Ach, wat een schat! Gefeliciteerd nog en hopelijk zijn/worden jullie niet al te ziek.
Tuinfluiter
31-12-2021 om 08:36
Met de mooie zonsopkomst vandaag. De duisternis wordt verdreven door een roze licht.
ToetieToover
31-12-2021 om 08:40
Tuinfluiter schreef op 31-12-2021 om 08:36:
Met de mooie zonsopkomst vandaag. De duisternis wordt verdreven door een roze licht.
Jaaaaa! Daar kijk ik ook naar!
Tuinfluiter
31-12-2021 om 08:45
ToetieToover schreef op 31-12-2021 om 08:40:
[..]
Jaaaaa! Daar kijk ik ook naar!
![]()
En je hebt gelukkig geen last meer van je prik.
AggressiveReindeer87
31-12-2021 om 10:10
Saga schreef op 30-12-2021 om 22:28:
[..]
Dank je!

Ik ben ook weer blij want ondanks dat ik een klein beetje op mijn lijn wil blijven letten mocht ik van mezelf toch wat bollen en flappen (Ik heb 2 bollen gehaald en wat minibeigneits waar van ik er een paar in de diepvries heb zodat ik er niet te veel eet) en ik heb net mijn 1e op
met een mok koffie en daar word ik blij van.
Mooie foto idd Redbulletje!
Ik ga zo ook even aan de wandel want helemaal niet koud en ook wel mooi weer. (heel klein waterig zonnetje maar toch wel mooi weer)
AggressiveReindeer87
31-12-2021 om 10:12
Grrrr er lukt ff iets niet..Idd offtopic dus even anders formuleren
: Maar mijn huis is niet ontploft en ik heb het op een andere manier opgelost. Daar word een mens blij van, net als dat ik mijn e-kluns-talent zojuist weer bevestigd heb. Altijd leuk
AggressiveReindeer87
31-12-2021 om 10:25
Auwereel schreef op 31-12-2021 om 10:18:
Da's wek erg off-topic hier Alice!
ToetieToover
31-12-2021 om 10:28
Tuinfluiter schreef op 31-12-2021 om 08:45:
[..]
En je hebt gelukkig geen last meer van je prik.
Jaaaaaa gelukkig want ik ga zo gezellig bij een vriendin zware meubels versjouwen.