Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AliceM1982 schreef op 28-12-2021 om 13:40:

[..]

Ik ook!! Was wel ff nodig want afgelopen dagen heb ik veel te veel gesnoept

Ohh zo herkenbaar! Weegschaal doe ik niet aan, maar al die bonbons, snoepjes, chips, nootjes, stokbrood, vlees, vis & roomboter zullen toch een kleine stijging laten zien 

Ik ben blij dat ik op precies het juiste moment ben gaan wandelen. Het regende voordat ik ging wandelen, de zon brak door op het mooiste punt en toen ik weer thuis was, begon het weer te regenen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-12-2021 om 14:33

dat ik, ondanks een lichte blessure, toch ben gaan sporten. 

Ik ben blij dat mijn eerste zelfgebakken brood gelukt is 😀

Dat is fijn, dat het brood is gelukt! Ik haal mijn vader wel eens aan als mijn brood weer eens een te stevige consistentie heeft: "Wie opmerkingen over dit brood heeft, sla ik er de kop mee in!"

Dat het is gelukt om een booster-afspraak te maken. 9 januari mag ik

Auwereel schreef op 28-12-2021 om 14:40:

Dat is fijn, dat het brood is gelukt! Ik haal mijn vader wel eens aan als mijn brood weer eens een te stevige consistentie heeft: "Wie opmerkingen over dit brood heeft, sla ik er de kop mee in!"

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-12-2021 om 17:32

Wobbelkont schreef op 28-12-2021 om 13:53:

[..]

Ohh zo herkenbaar! Weegschaal doe ik niet aan, maar al die bonbons, snoepjes, chips, nootjes, stokbrood, vlees, vis & roomboter zullen toch een kleine stijging laten zien

Goed idee, niet aan de weegschaal doen... Het was overigens amper een kilootje bij mij hoor... 
Overigens heb ik inmiddels geen zin meer.. (Maar heel veel rommel gister weggesmeten aangezien ik geen vuilnisbak ben en dat houd ik voorlopig zo, niet te veel rommel in huis halen)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-12-2021 om 11:16

Ik was wat gefrustreerd omdat ik wat kwijt was maar dat heb ik na het halve huis te verbouwen en ondersteboven te keren  weer gevonden, plus een aantal andere dingen waar ik niet naar op zoek was maar toch leuk om iets te vinden waarvan je niet meer wist dat je het had.
Ik was toch bezig dus heb meteen mijn grote hobby toegepast; met meubels schuiven, kijken wat leuker/handiger is qua inrichting. (En zoals sommige forummers weten van mij; daar kan ik nogal in overdrijven, ik schuif vrij vaak met meubels en iedere x denk ik 'en nou is het goed, zo laat ik het'. Ben heel benieuwd hoe lang ik alles deze x laat staan  )
Ach het houdt je lekker bezig tijdens een lockdown zullen we maar zeggen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-12-2021 om 11:20

AliceM1982 schreef op 29-12-2021 om 11:16:

Ik was wat gefrustreerd omdat ik wat kwijt was maar dat heb ik na het halve huis te verbouwen en ondersteboven te keren weer gevonden, plus een aantal andere dingen waar ik niet naar op zoek was maar toch leuk om iets te vinden waarvan je niet meer wist dat je het had.
Ik was toch bezig dus heb meteen mijn grote hobby toegepast; met meubels schuiven, kijken wat leuker/handiger is qua inrichting. (En zoals sommige forummers weten van mij; daar kan ik nogal in overdrijven, ik schuif vrij vaak met meubels en iedere x denk ik 'en nou is het goed, zo laat ik het'. Ben heel benieuwd hoe lang ik alles deze x laat staan )
Ach het houdt je lekker bezig tijdens een lockdown zullen we maar zeggen.

Jaaaa, meubels schuiven. Love it. Dat ga ik volgende week doen,  dan heb ik nog vrij en de rest van het gezin niet, dus alle tijd daarvoor 

Top 2000

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-12-2021 om 11:45

Peen schreef op 29-12-2021 om 11:20:

[..]

Jaaaa, meubels schuiven. Love it. Dat ga ik volgende week doen, dan heb ik nog vrij en de rest van het gezin niet, dus alle tijd daarvoor

En geen bemoeienis van anderen, das ook een voordeel. (En bij mij ook een nadeel want ik woon alleen en ik blijf aan de gang en daar word ik best moe van...)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-12-2021 om 12:47

ik kreeg net een leuk pakketje van mijn manager (en ook de rest van het team kreeg een) met lekkere hapjes. Wordt ik blij van! en super lief van haar (doet ze uit zichzelf, niet vanuit organisatie).

Friezinnetje schreef op 29-12-2021 om 12:47:

ik kreeg net een leuk pakketje van mijn manager (en ook de rest van het team kreeg een) met lekkere hapjes. Wordt ik blij van! en super lief van haar (doet ze uit zichzelf, niet vanuit organisatie).

Dat is lief! 

Ik werd blij dat ik maar even bezig was met iets (een aanvraag bij het UWV). Ik zat er wekenlang tegenaan te hikken en dacht dat het veel werk zou zijn   

Lollypopje

Lollypopje

29-12-2021 om 18:36 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 29-12-2021 om 18:31:

[..]

Dat is lief!

Ik werd blij dat ik maar even bezig was met iets (een aanvraag bij het UWV). Ik zat er wekenlang tegenaan te hikken en dacht dat het veel werk zou zijn

Nee al het gedoe komt daarna pas

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.