Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb genoten van mijn wandelingetje in de zon. Ik word niet depressief van grauw weer, maar wel erg blij van de zon na een poos grauwheid.

Dat ik me lichamelijk weer beter voel. 

Vandaag zijn voor het eerst een aantal van mijn menusuggesties opgenomen in de nieuwe menu’s - Ik ben zoo trots op mezelf. Eindelijk heb ik eens m’n mond open durven trekken! 

Wobbelkont schreef op 16-12-2021 om 16:12:

Vandaag zijn voor het eerst een aantal van mijn menusuggesties opgenomen in de nieuwe menu’s - Ik ben zoo trots op mezelf. Eindelijk heb ik eens m’n mond open durven trekken!

Leuk hoor, om wat voor gerechten gaat 't? 

Dat de benzineprijzen weer iets aan het zakken zijn, en dat het prachtig weer is.

Wobbelkont schreef op 16-12-2021 om 16:12:

Wat leuk gefeliciteerd !

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-12-2021 om 19:56

Leuk Wobbelkont!

Ik ben blij omdat ik mezelf als kerstcadeau mn 3e velours huispak cadeau gedaan heb , en ik ben vanmiddag spontaan naar de bios geweest met mijn moeder, naar The West Story, mn moeders lievelingsmusical. (Ze zat alle liedjes mee te zingen )

Dat ik mijn oorbel teruggevonden die ik gisteravond had laten vallen. Op een randje van het bed ergens. Blij!

Dat de kerstboom eindelijk binnen is (besteld, maar de levering steeds vertraagd) en dat de lichtjes er in zitten 
(Nu nog versieren, zo richting zolder om de rest van het spul naar beneden te halen)

Dat ik in ieder geval al loopgips heb gekregen. Ik moet nog wel 2 weken rust houden maar vanaf de 30ste mag ik weer gaan proberen om te lopen. Ik hoop dat ik vanaf dan ook weer naar boven kan en in mijn bed kan slapen. Ik slaap al vanaf 13 november beneden op de bank. 

Lollypopje

Lollypopje

17-12-2021 om 17:13 Topicstarter

mijn nieuwe borduurspullen sorteren en opbergen. Dat vind ik altijd zo'n fijn klusje. Al die kleurtjes door mijn handen

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-12-2021 om 17:56

ik ga zo buiten kijken. Er wordt in 8 verschillende routes een 11-stedentocht gehouden met verlichte trekkers. zij gaan vnl langs bij zorginstellingen, maar komen ook bij ons door het dorp. Ong 40 trekkers en vrachtwagens. Leuk initiatief!

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

17-12-2021 om 18:09

Lollypopje schreef op 17-12-2021 om 17:13:

mijn nieuwe borduurspullen sorteren en opbergen. Dat vind ik altijd zo'n fijn klusje. Al die kleurtjes door mijn handen

Kan niet wachten tot ik genoeg kleurtjes heb om met je mee te ordenen 😁
Het leest al zo fijn 😊

Ik had gister een echte rotdag, vanochtend opgestaan met ‘t gevoel dat het weer zo’n dag zou worden
Maar nee, nee 😁

Ik werd wakker en partner wees ergens op waar ik onverwachts een enorme ego boost van kreeg

We gingen naar de speelgoedwinkel want m’n nichtje moet 3 dagen vermaakt worden volgende week
Merkte de eigenaar op dat we nooit een playmobiel spaarkaart hadden gekregen dus gaf ons een grote doos mee 

Bij de bakker kreeg ik een doosje kaascrackers in m’n handen geduwd want ik had ooit laten vallen dat ik die van hen zooo lekker vind

Minder erg was ‘t dat de zaterdag boodschappen op vrijdag moesten gebeuren toen een caissière bij de zelfscan kassa een bosje bloemen en een nog te naaien kersthamster kreeg 

We kwamen thuis en daar lag op de mat zomaar, uit een onverwachte hoek m’n allereerste kerstcadeautje
Zo lief 🥰

Met de moeilijke eis dat ik ‘t pas op kerstavond mag openmaken
(Nee echt, zo mega lief!!! ❤️) 

Kom ik hier even snel gluren voor ‘t avondeten, zit er een mega boost mail in m’n inbox ❤️

Ik ga zo maar een kraslot halen denk ik  

Ik gun echt iedereen zo’n dag
Wat kan dit ‘n mens goed doen zeg!

Lollypopje

Lollypopje

17-12-2021 om 18:23 Topicstarter

@Beertje ik word zo ontzettend blij van het lezen van je post. Wat een fantastische dag heb jij gehad zeg. Wat een opsteker na zo'n rotdag. En spannend dat kadootje. Lijkt me ook heel moeilijk om te moeten wachten

En ja kleurtjes opbergen is leuk. Ook als je pas net begint. Gewoon zo'n zakje met al die kleuren in je handen. Dat is gewoon een kerstkadootje opzich 😊💗

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-12-2021 om 18:28

Beertje, ik zou het doen, dat kraslot! Wat fijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.