Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
watertoren
14-12-2021 om 14:09
Dat ze toch besloten hebben om de scholen dicht te doen. Had al veel eerder moeten gebeuren want juist daar zijn de meeste besmettingen.
er.is.maar.1.Pino
14-12-2021 om 14:45
watertoren schreef op 14-12-2021 om 14:09:
Dat ze toch besloten hebben om de scholen dicht te doen. Had al veel eerder moeten gebeuren want juist daar zijn de meeste besmettingen.
Serieus? Die kinderen zijn het probleem niet hè….dat zijn de volwassenen die geen afstand houden.
redbulletje
14-12-2021 om 15:53
er.is.maar.1.Pino schreef op 14-12-2021 om 14:45:
[..]
Serieus? Die kinderen zijn het probleem niet hè….dat zijn de volwassenen die geen afstand houden.
Kinderen zijn op dit moment de grootste besmettingsbron las ik net. Bovendien zijn die niet gevaccineerd en dragen geen mondkapjes terwijl die echt geen afstand van elkaar houden. Ze hadden weken geleden die scholen al dicht moeten doen.
er.is.maar.1.Pino
14-12-2021 om 16:07
redbulletje schreef op 14-12-2021 om 15:53:
[..]
Kinderen zijn op dit moment de grootste besmettingsbron las ik net. Bovendien zijn die niet gevaccineerd en dragen geen mondkapjes terwijl die echt geen afstand van elkaar houden. Ze hadden weken geleden die scholen al dicht moeten doen.
Het is niet erg dat kinderen besmet raken en binnen het gezin kunnen ze hun ouders besmetten. Maar alle volwassenen in de cirkel daaromheen hebben ZELF de verantwoordelijkheid om afstand te houden etc. Anders gezegd: die zoeken zelf die bron op.
Sun.lover
14-12-2021 om 17:36
er.is.maar.1.Pino schreef op 14-12-2021 om 16:07:
[..]
Het is niet erg dat kinderen besmet raken en binnen het gezin kunnen ze hun ouders besmetten. Maar alle volwassenen in de cirkel daaromheen hebben ZELF de verantwoordelijkheid om afstand te houden etc. Anders gezegd: die zoeken zelf die bron op.
Kinderen zijn net zo besmettelijk als volwassenen en hoeven geen afstand te houden. Daar zou per direct verandering in moeten komen, ik ben voor 1,5 meter tussen kinderen en volwassenen. Ik kom zeer regelmatig in de buurt van kinderen die tegen je aan lopen en ik zit niet op die virusbommetjes te wachten.
Regendrup.
14-12-2021 om 17:39
Sun.lover schreef op 14-12-2021 om 17:36:
[..]
Kinderen zijn net zo besmettelijk als volwassenen en hoeven geen afstand te houden. Daar zou per direct verandering in moeten komen, ik ben voor 1,5 meter tussen kinderen en volwassenen. Ik kom zeer regelmatig in de buurt van kinderen die tegen je aan lopen en ik zit niet op die virusbommetjes te wachten.
Echt? Hoe wil je in vredesnaam kleine kinderen aanleren om afstand te houden? Hun sociale ontwikkeling wordt al veel te veel geremd op dit moment.
EnchantingChamois89
14-12-2021 om 17:56
Sun.lover schreef op 14-12-2021 om 17:36:
[..]
Dan kijk je toch gewoon even uit en ga je aan de kant?
Ooit paste de volwassen zich aan jou, nu is ‘t andersom
Maar goed, waar werden we blij van?
Ik werd blij van ‘t telefoontje dat ik volgende week veel op m’n nichtje mag passen 
Auwereel
14-12-2021 om 19:39
Voor een project van mijn werk: ik ben blij dat een idee dat ik had, blijkt te werken. Het is kinderlijk eenvoudig vergeleken wat werd voorgesteld. Mijn simpele idee werd een maandje terug afgeserveerd, dat het "natuurlijk" niet zou werken, want te simpel. Maar de moeilijke uitwerking laat op zich wachten, want zo moeilijk. In tussentijd (ik moest toch wachten op het moeilijke deel) heb ik mijn idee uitgewerkt en die doet het, ik heb bewijs. Nu hopen dat ze niet gaan zeuren dat het "zo niet afgesproken was".
vrouw92
14-12-2021 om 20:09
Aangezien dit een positief topic is:
Vandaag werd ik heel blij van fijne gesprekken met collega's en van toch nog een half uurtje thuis sporten!
watertoren
15-12-2021 om 10:11
Dat het toch gelukt is om voor kerstavond te reserveren in een restaurant in Belgie. Het zat al helemaal vol en wij stonden op de reservelijst. Gelukkig voor ons had er een groep afgemeld.
ScarceKudu74
15-12-2021 om 10:17
watertoren schreef op 15-12-2021 om 10:11:
Dat het toch gelukt is om voor kerstavond te reserveren in een restaurant in Belgie. Het zat al helemaal vol en wij stonden op de reservelijst. Gelukkig voor ons had er een groep afgemeld.
De Duitse en Belgische horeca lachen zich de ballen uit de broek. Ik zat te lezen dat het in de grensstreken elke avond stampvol zit met Nederlanders.
Dus je hebt mazzel dat het gelukt is!
watertoren
15-12-2021 om 10:30
Peen schreef op 15-12-2021 om 10:17:
[..]
De Duitse en Belgische horeca lachen zich de ballen uit de broek. Ik zat te lezen dat het in de grensstreken elke avond stampvol zit met Nederlanders.
Dus je hebt mazzel dat het gelukt is!
Ja, wij hebben zeker mazzel en zijn ook erg blij.
er.is.maar.1.Pino
15-12-2021 om 11:47
watertoren schreef op 15-12-2021 om 10:11:
watertoren schreef op 14-12-2021 om 14:09:
😂🤣
ScarceKudu74
15-12-2021 om 11:53
er.is.maar.1.Pino schreef op 15-12-2021 om 11:47:
[..]
[..]
😂🤣
😂 Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over. Scholen dicht en bv de Efteling open is er ook zo 1.