Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn dochter had vanmorgen fysio, ik zat met zoon te wachten in de wachtkamer maar konden door de glazen wand wel veel zien. Hij zat haar de hele tijd aan te moedigen (kijk eens hoe goed ze het doet!) en te applaudisseren, zo lief  (en oké ook een keer uit te lachen omdat iets mis ging  )
Ze kon hem helemaal niet horen natuurlijk maar oké
Na afloop krijgt ze altijd een snoepje en toen we naar buiten liepen gaf ze die aan hem    
Soms kunnen ze heel lief zijn voor elkaar

Lollypopje

Lollypopje

06-12-2021 om 21:53 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 06-12-2021 om 21:47:

Mijn dochter had vanmorgen fysio, ik zat met zoon te wachten in de wachtkamer maar konden door de glazen wand wel veel zien. Hij zat haar de hele tijd aan te moedigen (kijk eens hoe goed ze het doet!) en te applaudisseren, zo lief (en oké ook een keer uit te lachen omdat iets mis ging )
Ze kon hem helemaal niet horen natuurlijk maar oké
Na afloop krijgt ze altijd een snoepje en toen we naar buiten liepen gaf ze die aan hem
Soms kunnen ze heel lief zijn voor elkaar

Na drie keer lezen had ik door dat die hij niet de fysio was, maar je zoon 😂

Wel heel lief

De AH reclame en dan met name het laatste stukje:

Oma:        Leuk hè die cavia’s 
Moeder    Dat zijn hamsters mam.

Zou mijn moeder ook zo kunnen opmerken. Kan ik wel om lachen 

Lollypopje schreef op 06-12-2021 om 21:53:

[..]

Wel heel lief

Hahaha  Beetje rommelig getypt van me ja   

Dat de kinderen goed gingen slapen allebei. Waardoor wij een rustig avondje hadden, serie kijken

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

07-12-2021 om 08:30

Lollypopje schreef op 06-12-2021 om 21:53:

[..]

Wel heel lief

Ik ook! He, hoezo kon dochter de fysio niet horen?  

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2021 om 08:36 Topicstarter

Nera schreef op 07-12-2021 om 08:30:

[..]

Ik ook! He, hoezo kon dochter de fysio niet horen?

Mijn theorie was dat er misschien glas zat tussen dochter en de fysio vanwege corona 😂

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-12-2021 om 11:28

Weer andijvie blij maar nu heel erg: ik heb een nieuwe wasmachine besteld!!! Komt volgende week. Trots op want ik ben een enorme twijfelkont, zeker bij dit soort grotere uitgaven.

Euh.. Van de zon. Ga dadelijk even wandelen, mijn hoofd leegmaken. Net een crematie gehad dus ik ben er niet helemaal bij vandaag.

Broodjebrie schreef op 08-12-2021 om 13:32:

Euh.. Van de zon. Ga dadelijk even wandelen, mijn hoofd leegmaken. Net een crematie gehad dus ik ben er niet helemaal bij vandaag.

Hopelijk lukt het om je hoofd even wat leger te maken. 

Regendrup. schreef op 08-12-2021 om 13:37:

[..]

Hopelijk lukt het om je hoofd even wat leger te maken.

Dank je wel. Ja dat hoop ik ook. Ik was geen familie van diegene (werkgerelateerd) maar het blijft altijd zo verdrietig. En ook confronterend. Maar het hoort bij het leven helaas.

17-E7622-B-D3-C8-487-E-9-ED0-0-ADCFCA176-D4.jpg

Ik was in de tuin aan het werken en vond dit perfecte hartje onder de stamroos. Daar werd ik acuut blij van! 

Ik kreeg een complimentje van een collega dat ze zo blij is met mij! Terwijl ik me zelf vaak nog zo onzeker voel.

Dat ik bij de kaakchirurg was en eigenlijk bijna niets van de behandeling gevoeld heb 
Nu nog even wachten tot de verdoving weg is, want dan zal er vast wat pijn achter weg komen 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 12:08

Net kaartjes gekocht voor Epica in 013. Pas volgend jaar september,  maar dat mag de pret niet drukken 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.