Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

er werd net heel hard op ons raam geklopt.
Kwamen bij de deur en daar stond een zak met gedicht 
Erin zat een banketletter, zak pepernoten en 2 chocolade letters 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-12-2021 om 18:45

Mama-Inge schreef op 05-12-2021 om 18:44:

er werd net heel hard op ons raam geklopt.
Kwamen bij de deur en daar stond een zak met gedicht
Erin zat een banketletter, zak pepernoten en 2 chocolade letters

sinterklaas he. 

Wacht ook op gebons op de deur

Ben blij van de heerlijke pepernoten van de bakker. En ik heb nog wat zakken voor vrijdag, als we Sinterklaas vieren als die goeie ouwe vent allang weer het land uit is.

tjezus, hier zijn de kinderen heel erg verwend.  Vinden ze zelf gelukkig ook. 
Maar wat is het toch genieten van die blije koppies. 

Dat ik vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens heb kunnen manoeuvreren (boot parkeren) zonder gebruik van sleepboten.

Dat mijn moeder zo genoot van Sinterklaas met ons gezin en zo blij was met haar cadeautjes. 

Netherfield schreef op 05-12-2021 om 20:38:

Dat mijn moeder zo genoot van Sinterklaas met ons gezin en zo blij was met haar cadeautjes.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2021 om 06:31

Ik ben blij met de negatieve uitslag van de C-test gister! Ik ben erg verkouden en ondanks negatieve zelftest wilde ik het zekere voor het onzekere. Gelukkig niks aan de hand, maar ben wel blij dat ik getest heb want nu weet ik het zeker.

Net het bericht dat dochter doorgestuurd gaat worden naar een goede therapeut en dat het dus vergoed wordt! Bovendien eindelijk na 4 jaar dat vader ook inziet dat ze hulp nodig heeft en dus niet dwars gaat liggen waardoor er rechtszaken opgestart moeten worden.
Eindelijk!!!

Gisteren een gezellige middag gehad met een vriendin die op visie kwam. Veel gelachen en lekkere wijntjes gedronken samen. Ze bracht een 'fruitmand' mee met 2 flessen witte wijn. 's avonds samen met zoon Griekse vleesschotel thuis laten bezorgen. Het was echt heerlijk!

Blij van mijn werk, bij2  verschillende vergaderingen hele nuttige input gegeven. Zo is vergaderen wel leuk en het ging beide keren lekker snel en ter zake. Als alle vergaderingen nou eens zo waren...

Huis in kerstsfeer 

Van een telefoontje.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2021 om 20:25

Brienne schreef op 06-12-2021 om 20:14:

Huis in kerstsfeer

Hier ben ik de afgelopen dagen ook blij van geworden. Verder blij want net lekler gedouched en voel me nog niet helemaal geweldig maar verkoudheid en hoesten (geen Corona, is getest) is nog niet over maar wordt minder en mn leidinggevende was erg lief en heeft iets anders geregeld zodat ik morgen thuis kan werken als ik me goed genoeg voel. Word ik ook blij van. En nu ga ik thee maken en lekkere yoghurt eten dus dan ben ik zo nog blijer 

Ik werd blij dat het bestellen van mijn medicijnen nu eens in 1x goed ging zodat ik geen mailtjes en belletjes erachteraan hoefde te doen en zonder stress of de medicijnen wel op tijd komen 👍
(De huisarts moet het recept naar een apotheek faxen en dat gaat nog wel eens mis).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.