Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

03-12-2021 om 22:13 Topicstarter

AliceM1982 schreef op 03-12-2021 om 22:11:

[..]

Jaaaa ik ook!!! Negativiteit is er genoeg in de wereld...

Wat goed van je, heb je al een nieuwe? Schrijven is fijn!

Ja deze 😍 was al 1,5 week aan het wachten tot mijn oude vol was

lelie.jpg?v=1624611736

Dat ik een knuffel nodig had en er een kreeg van een collega. Dat hielp echt. 

Knutselkei schreef op 03-12-2021 om 16:08:

van een ondeugdstreek van onze normaal zo brave hond qua eten pakken. Knaagbot wat bevroren was gezaagd en de helft nog in de bankschroef laten zitten om te geven als t ontdooid was. Kom ik half uur later weer binnen ligt ie ermee in zn mand. Hoe ie t voor elkaar gekregen heeft?? Foei whahahhahaa

wat schattig!

Ik werd gister vrolijk van hoe mijn kinderen ineens vraagtekens plaatsten bij het Sint-verhaal maar zijn bestaan toch probeerden dicht te redeneren. Op school was Sint op bezoek gekomen maar die had een spijkerbroek aan en Piet had geen veer op zijn muts. Dus aan tafel werden daar kritische vragen over gesteld en ze concludeerden dat dit gewoon een als Sint verklede papa was met een neppe piet. Dus wij dachten “oei, over een half uur belt Sint hier aan 😬”
Dus toen Sint binnen was kreeg ie natuurlijk meteen het verhaal van de nep-Sint te horen en (gelukkig) kon Sint zijn echte Sint-legging laten zien - zodat de Pino-kuikens meteen overtuigd waren dat dit de echte Sint was.  Vervolgens werd de kerstman nog door de kuikens afgeserveerd “rendieren kunnen niet vliegen dus dat is onzin, die bestaat niet!” en vroegen ze Sint hoe het kon dat hij zo oud was zonder dood te gaan. Sint pakte het allemaal goed op, maar ik ben benieuwd of wij volgend jaar nog Sinterklaas vieren in deze vorm 😂
Hoewel ik mijn kuikens er ook wel voor aanzie om met elkaar te bespreken “dan doen we of we nog geloven want dan krijgen we nog snoep en cadeaus  ” 🤔

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-12-2021 om 09:00

Ik zou bij moeder gaan eten met wat cadeautjes voor Sinterklaas maar ze is snotverkouden en ik heb keelpijn dus vinden we het niet verstandig maar we brengen wel de cadeautjes naar elkaar toe  (Soms moet men creatief zijn...) en ik zit nog even een gedicht in elkaar te flansen en ik word daar gewoon vrolijk van! Nee ik ben niet de beste sintdichter van Nederland maar dat is juist grappig want dan maak ik hier en daar een woordgrapje zodat het rijmt en dat is gewoon grappig en daar word ik blij van. (En kat komt net ook even langs voor een knuffel, daar word ik altijd blij van)
Mijn tip dus, zit je in de deprie; ga sint-gedichten schrijven 

Pino:  geweldig..!

De surprisegedichten en filmpjes. 
Wat superlachen weer.  En de leuke cadeautjes die ik heb gekregen. 

Mooi verhaal Pino ik moest van mijn oudere broers blijven geloven want zij wisten dat als ik van mijn geloof af was we minder vaak onze schoen mochten zetten.

Dat de kinderen bij de overburen op de deur mochten bonzen voor Sint. En dan hard wegrennen. En wij konden dat mooi zien uit de wojnkamer.

Van de super blije reactie op zijn sintcadeautjes van mijn 6 jarige zoontje ❤️

Lollypopje

Lollypopje

04-12-2021 om 22:03 Topicstarter

mijn kerst decoratietopic (omdat ik daar op mijn kop kreeg toen ik dat zij, want dat hoort hier )

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

04-12-2021 om 22:13

Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 22:03:

mijn kerst decoratietopic (omdat ik daar op mijn kop kreeg toen ik dat zij, want dat hoort hier )

Ik ook!! 
En van een boel cadeaus en lieve mensen 🥰

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-12-2021 om 22:38

Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 22:03:

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

05-12-2021 om 10:46

Vandaag een lesje nederigheid omdat de kraan in de keuken is afgebroken. En we dus ineens weer beseffen hoe fijn het is om altijd water bij de hand te hebben. 

Dat de kinderen zo kunnen genieten van het sinterklaas gebeuren 
En blij zijn met hun cadeautjes 

Collega is vanaf nu officieel een ex-collega

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.