Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lisabette schreef op 26-11-2021 om 21:12:

De lach op het gezicht van mijn tweeling tijdens het vingerverven.

Wat lief, ik werd blij van mijn bemanning die, nou ja gelaten gevoel ondergingen van dat we allemaal 10 dagen langer aan boord zitten, met zijn allen kerst gaan missen bij onze geliefden thuis. Behalve ik, misschien.

Zoontje die vanmorgen heeeel vroeg kwam vragen of hij heel zachtjes naar beneden mocht om te kijken of er wat in zijn schoen zat. Hij kwam helemaal hyper weer boven. RommelPiet was geweest. In geuren en kleuren vertelde hij wat er gebeurd was. Zo leuk! Het is zijn laatste gelovige jaar. Dan mag hij het geheim bewaren voor zijn zusje. 

Dat gisteren de operatie aan mijn enkel door is gegaan. Het was tot op het laatst onzeker vanwege Corona. Op de verpleegafdeling werd mij verteld dat er om 1 uur een overleg plaatst zou vinden over welke operaties er afgezegd zouden worden wegens de oplopende drukte. Gelukkig werd ik om 10 over 12 naar de OK gereden. 

Ik ben ook blij dat ik 8 nieuwe winterjurken binnen heb gekregen en ik vind ze mooi en ze passen allemaal. Ik kan nu geen lange broeken dragen vanwege mijn gips.

watertoren schreef op 27-11-2021 om 08:10:

Dat gisteren de operatie aan mijn enkel door is gegaan. Het was tot op het laatst onzeker vanwege Corona. Op de verpleegafdeling werd mij verteld dat er om 1 uur een overleg plaatst zou vinden over welke operaties er afgezegd zouden worden wegens de oplopende drukte. Gelukkig werd ik om 10 over 12 naar de OK gereden.

Ik ben ook blij dat ik 8 nieuwe winterjurken binnen heb gekregen en ik vind ze mooi en ze passen allemaal. Ik kan nu geen lange broeken dragen vanwege mijn gips.

Wat fijn dat het toch door is gegaan. Sterkte met je herstel.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2021 om 10:51

Ik werd blij omdat het zaterdag is en omdat het hier in Gelderland sneeuwt en dat is mooi 

Broodjebrie schreef op 27-11-2021 om 09:12:

[..]

Wat fijn dat het toch door is gegaan. Sterkte met je herstel.

dank je wel!

AliceM1982 schreef op 27-11-2021 om 10:51:

Ik werd blij omdat het zaterdag is en omdat het hier in Gelderland sneeuwt en dat is mooi

Ja dat geluk had ik ook in Gelderland. Heeft wel wat hè.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2021 om 20:54

VivaLaVida schreef op 27-11-2021 om 19:50:

[..]

Ja dat geluk had ik ook in Gelderland. Heeft wel wat hè.

Ja mooi he, het is alweer weg maar sneeuw is sneeuw 

Lollypopje

Lollypopje

27-11-2021 om 20:56 Topicstarter

onverwachte fijne visite en een knuffel.

Van mijn drie tieners die vandaag samen sinterklaasmuffins hebben gebakken en versierd terwijl ze sinterklaasliedjes aan het meezingen waren.🤎

Leuk topic, had ik nog niet gezien! Laatste tijd, zeker in het weekend wat moeite om de dingen waar ik blij van wordt Voor vandaag: 

- Een lekker boksles, de 5e workout van de week. 
- De eerste oliebol van dit jaar
- Na het rondje in de stad door de stromende regen thuiskomen en je warm aankleden.

Van een bij. Zat in de garage, verzwakt en sloom. Heb hem suikerwater gevoerd met een lepeltje en toen vloog ie weg. Hopelijk naar zijn korf.

Strijkijzer schreef op 27-11-2021 om 22:03:

Van een bij. Zat in de garage, verzwakt en sloom. Heb hem suikerwater gevoerd met een lepeltje en toen vloog ie weg. Hopelijk naar zijn korf.

Ah dit is zo lief! Hier word ik weer blij van 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-11-2021 om 09:11

Ik ben zelf meer van de katten maar ik heb een erg schattig buurpoedeltje, die heeft een tijdje terug voor de 2e keer puppies gehad, die heb ik gisteren gezien en geknuffeld! Echt zo schattig! 

Wittebloem schreef op 27-11-2021 om 21:09:

Van mijn drie tieners die vandaag samen sinterklaasmuffins hebben gebakken en versierd terwijl ze sinterklaasliedjes aan het meezingen waren.🤎

Dit vind ik echt zo leuk klinken! Heerlijk

Ik werd zelf blij van een gezellige dag met vriendinnen. Serieuze gesprekken afgewisseld met lachen om niets. Heerlijk om af en toe nog dubbel te liggen van het lachen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.