Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben blij en trots dat mijn zoontje vandaag zijn zwemdiploma b heeft gehaald 😍

Dat ik na een middagdutje weer zo lekker fit de dag kon voortzetten. Ook gevaccineerd doet corona wel wat met je energielevel helaas. 

Elmie schreef op 26-11-2021 om 17:19:

Ik ben blij en trots dat mijn zoontje vandaag zijn zwemdiploma b heeft gehaald 😍

Gefeliciteerd!

De mijne mag dit weekend op voor A. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-11-2021 om 18:29

Elmie: gefeliciteerd!
Wilgenkatje: lekker he! Ik ben chronisch vermoeid en houd ook bijna iedere dag (zeker op werkdagen) een korte siësta, zo lekker! (Ik zet wel een wekker, ik ben ontzettend goed in slapen  en van langer dan een halfuur een nap dan blijf ik sloom...)

Dank jullie wel!

Succes dit weekend Saga 💪

Wilgenkatje- schreef op 26-11-2021 om 17:29:

Dat ik na een middagdutje weer zo lekker fit de dag kon voortzetten. Ook gevaccineerd doet corona wel wat met je energielevel helaas.

Mooi en beterschap!

Ik hoop dat ik goed slaap vannacht. Ik was afgelopen nacht gespannen en had een zere schouder, maar ik moest wel fit zijn vandaag. En tja, als ik slapen moet van mezelf, lukt dat niet. Bovendien kon ik mijn draai niet vinden door mijn zere schouder. Maar mijn schouder is opgeknapt en de dag ging nog beter dan ik dacht, dus ik kan alvast gerust gaan slapen.

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2021 om 21:02 Topicstarter

Dat ik na een slechte nacht, mijn planning kon loslaten en accepteren dat ik vandaag even niks moet doen. Door die rust wel nog even kunnen borduren, waar ik helemaal blij van werd

Lollypopje schreef op 26-11-2021 om 21:02:

Dat ik na een slechte nacht, mijn planning kon loslaten en accepteren dat ik vandaag even niks moet doen. Door die rust wel nog even kunnen borduren, waar ik helemaal blij van werd

Kan ik helemaal begrijpen. Borduren is leuk! 

En fijn dat je je situatie kon accepteren waardoor er ruimte ontstond 💪

De lach op het gezicht van mijn tweeling tijdens het vingerverven. 

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2021 om 21:17 Topicstarter

Elmie schreef op 26-11-2021 om 21:07:

[..]

Kan ik helemaal begrijpen. Borduren is leuk!

En fijn dat je je situatie kon accepteren waardoor er ruimte ontstond 💪

Zeker fijn. Ik ontvang mijn visite zondag liever in een zooi en zonder lekkers, dan dat ik te veel doe en moet cancelen.

En ja borduren is leuk. Vorig jaat november mee begonnen en al heel wat leuke projectjes gemaakt. Baalde ook echt toen met mijn long covid zelfs dat een tijd niet lukte. 

Nergens van.

Lollypopje schreef op 26-11-2021 om 21:17:

[..]

Zeker fijn. Ik ontvang mijn visite zondag liever in een zooi en zonder lekkers, dan dat ik te veel doe en moet cancelen.

En ja borduren is leuk. Vorig jaat november mee begonnen en al heel wat leuke projectjes gemaakt. Baalde ook echt toen met mijn long covid zelfs dat een tijd niet lukte.

Snap ik helemaal! Ik kon tijdens mijn burn out maar 5 minuten per keer borduren maar genoot er wel van. Dus snap helemaal dat je er van geniet Nu het weer (meer) kan.

En over zondag ben ik het ook eens. Goed dat je het zo kunt zien!

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2021 om 21:27 Topicstarter

Elmie schreef op 26-11-2021 om 21:25:

[..]

Snap ik helemaal! Ik kon tijdens mijn burn out maar 5 minuten per keer borduren maar genoot er wel van. Dus snap helemaal dat je er van geniet Nu het weer (meer) kan.

En over zondag ben ik het ook eens. Goed dat je het zo kunt zien!

Dankje. Ik heb op een gegeven moment paar mini projectjes gekocht. Kwam niet verder dan 100 kruisjes op een dag, maar dan had ik na een week wel iets af en dat geeft dan wel voldoening

Nu eerst de drie projectem waar ik al mee bezig was maar eens afmaken 😂

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.