Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cilly2 schreef op 17-11-2021 om 18:38:

dat ik een goede eerste echo had met 7w5d! Helaas nog geen kinderen en 3 miskramen verder inmiddels net 43 geworden. Dus laatste kans nu hopen en bidden dat het deze x wel goed mag gaan

Oh wat spannend, ik ga voor je duimen 🤞🍀

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 18:41

dat ik een goede eerste echo had met 7w5d! Helaas nog geen kinderen en 3 miskramen verder inmiddels net 43 geworden. Dus laatste kans nu hopen en bidden dat het deze x wel goed mag 

Wat fijn, gefeliciteerd! Ik duim met je mee! 

dat ik een goede eerste echo had met 7w5d! Helaas nog geen kinderen en 3 miskramen verder inmiddels net 43 geworden. Dus laatste kans nu hopen en bidden dat het deze x wel goed mag gaan

Ik duim mee 🤞

dank voor het mee duimen kan ik zeker gebruiken 😁

Lollypopje

Lollypopje

17-11-2021 om 19:02 Topicstarter

Ik ga voor je duimen

Lollypopje schreef op 17-11-2021 om 18:18:

[..]

Ja echt wel. Ik wil zelf geen kinderen, maar tante zijn vind ik zo leuk

Há, dubbelganger  

Ik ben een paar maanden geleden tante geworden en het is zo leuk    Het is echt een schatje maar ik ben ook weer heel blij als ik in mijn auto zit en denk: Wat een rust..

Ik werd vandaag blij van een paar kerstspulletjes die ik heb gekocht

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

17-11-2021 om 20:17

Broodjebrie schreef op 17-11-2021 om 20:05:

[..]

Há, dubbelganger

Ik ben een paar maanden geleden tante geworden en het is zo leuk Het is echt een schatje maar ik ben ook weer heel blij als ik in mijn auto zit en denk: Wat een rust..

Ik werd vandaag blij van een paar kerstspulletjes die ik heb gekocht

Herkenbaar, gister nog op nichtje gepast die aan het puberen is.. piepende oren.. (maar ze is wel heel lief hoor, alleen een beetje eigenwijs)

Ik heb juist een aantal oude kerstmeuk weggesmeten.. (niet alles hoor, alleen het lelijke dat ex waarschijnlijk ooit uitgezocht heeft. Die man had echt geen smaak.. gekleurde lampjes..  )

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-11-2021 om 16:21

Oops verkeerde topic

Een thaise massage en een nieuwe trui en zomaar een dag vrij🥰

Lekker baantjes trekken in het zwembad 🏊🏻‍♂️

En van mijn zoontje dat al zingend de sinterklaasstickers op het raam aan het plakken was 😍

Ik hoop zo dat dit het wonder gaat zijn waar jullie op hopen! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-11-2021 om 19:09

Elmie schreef op 18-11-2021 om 18:48:

Lekker baantjes trekken in het zwembad 🏊🏻‍♂️

En van mijn zoontje dat al zingend de sinterklaasstickers op het raam aan het plakken was 😍

Wat schattig!

Dat de zon scheen. Verder kan ik niks bedenken.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2021 om 19:48

dat mijn cursusdag via teams afgelopen was. 
Ik vind daar helemaal niets aan, hele dag voor het scherm en stil zitten. Loop anders de hele dag om op het werk dus dit is dan wel heel wat anders. 

Dat er vandaag geen problemen met het spoor waren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.