Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat ik direct na een zware kickboksles (met veel trappen en kikkeren) nog 4km kon hardlopen en ook nog eens 26 seconden sneller dan m’n snelste tijd op die afstand! 

TanSwallow86

TanSwallow86

06-11-2021 om 20:04

Van mijn chinchilla's, ben behoorlijk down en mocht zowaar even lekker kroelen, had ik even nodig. 

HarleyQuin schreef op 06-11-2021 om 20:04:

Van mijn chinchilla's, ben behoorlijk down en mocht zowaar even lekker kroelen, had ik even nodig.

😘

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

06-11-2021 om 21:52

DanGun schreef op 06-11-2021 om 19:52:

Dat ik direct na een zware kickboksles (met veel trappen en kikkeren) nog 4km kon hardlopen en ook nog eens 26 seconden sneller dan m’n snelste tijd op die afstand!

Ik heb ook jaren aan kickboksen gedaan, hoe leuk!

Ik werd blij van de heerlijke geur van het eten, en het eten zelf natuurlijk

Van een gezellige middag met vrienden Werd daar zo blij van dat ik direct andere vrienden geappt heb om ook weer eens af te spreken.

Een ochtendwandeling sloffen door de droge bladeren van n genieten van de herfstkleuren.

Frisse ochtendduik in m'n gisteren schoongemaakte zwembad. En bonus dat het water nu weer even 10 graden was (want vers uit de kraan) Afgelopen week was 't al maar 6. 

redbulletje schreef op 07-11-2021 om 11:00:

Frisse ochtendduik in m'n gisteren schoongemaakte zwembad. En bonus dat het water nu weer even 10 graden was (want vers uit de kraan) Afgelopen week was 't al maar 6.

Ik vind jou echt een bikkel hoor!

TanSwallow86

TanSwallow86

09-11-2021 om 17:07

Even een momentje genieten van mijn chins. Heb ze net vers hooi gegeven en luister nu naar het geknabbel. Kan daar gewoon even van genieten, verder geen geluiden op achtergrond.

redbulletje schreef op 07-11-2021 om 11:00:

Kolere, mijn pikkie zou verschrompelen.

Lollypopje

Lollypopje

09-11-2021 om 17:35 Topicstarter

willem1959 schreef op 09-11-2021 om 17:14:

[..]

Kolere, mijn pikkie zou verschrompelen.

Maar goed dan dat RB die niet heeft

Een avondje naar de Taekwon-Do kids kijken (die ukkies in die witte pakken 😍 ) en daarna zelf n pittig conditielesje gedaan. En vanochtend m’n uurtje personal training, was ook genieten! 

Lollypopje

Lollypopje

12-11-2021 om 20:18 Topicstarter

Disclaimer: nieuwe maatregelen zijn kut, maar...

In het kader van elk nadeel heeft zijn voordeel? Of nouja in elk geval voor mij. 
Nightwish moet nu worden uitgesteld en hopelijk ben ik beter als de nieuwe datum er is.

Van het nieuws dat theaters en bioscopen toch open mogen blijven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.