Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De onverwachte lunch op het terras en de lekkere wandeling daarna in het bos.

Door vroeg naar bed te gaan gisteravond heb ik lang kunnen slapen. Vanmorgen echt heerlijk uitgeslapen wakker geworden en vandaag echt veel meer energie dan afgelopen weekend  Moet ik echt vaker doen, 's avonds op tijd naar bed 

De kinderen zijn vanmiddag vrij, na de lunch naar het bos en heerlijk gewandeld 

van een goed gesprek, zomaar onderweg op de stoep.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

11-10-2021 om 18:31

van terug zijn op Vlieland 

Van mijn cliënten.

Nog 1; dat mijn kind mag afzwemmen deze week   
Ik ben zo trots op hem; hij komt echt van heeel ver, hij was zo enorm gespannen in het begin. Ik dacht echt dat hij er een jaar langer over zou doen  Maar nu mag hij gewoon net als de rest van z'n groep afzwemmen! Oh en ik was over een jaar net zo trots geweest hoor maar dat is gelukkig niet nodig 

Wilgenkatje- schreef op 11-10-2021 om 17:04:

van een goed gesprek, zomaar onderweg op de stoep.

Leuk he, die onverwachte dingen? 

Dat mijn dochter zonder morren is gaan slapen. 

PriceyRook54

PriceyRook54

12-10-2021 om 15:21

Dat ik een paar hele leuke sierpompoenen en -maiskolven gevonden heb, mijn eerste Halloweendecoratie staat in de vensterbank! (nu de rest nog van zolder halen, maar dat mag man doen).

Ainne schreef op 12-10-2021 om 15:21:

Dat ik een paar hele leuke sierpompoenen en -maiskolven gevonden heb, mijn eerste Halloweendecoratie staat in de vensterbank! (nu de rest nog van zolder halen, maar dat mag man doen).

Hee jah, daar werd ik ook blij van.

Mijn puberzoon vroeg of we nog pompoenen gingen uithollen voor Halloween, dus een paar opgehaald. Hij valt tussen big en swien in, zoals we hier zeggen. Aan de ene kant losweken van moeder en aan de andere kant soms nog leuk samen dingen willen doen. 

PriceyRook54

PriceyRook54

13-10-2021 om 11:36

Ah die van mij zijn bijna 14 en 15 en hier worden de pompoenen ook nog uitgehold hoor! Maar nu nog niet, anders zijn ze verrot tegen de tijd dat het Halloween is!

Marquise schreef op 09-10-2021 om 19:17:

Make-up les gehad voor de bruiloft en ik kan nu zelf nepwimpers doen die niet op mijn wang, in mijn haar of in mijn décolleté terecht komen. Ik wist niet dat het kon.

Hahahaha! Ik lag helemaal in een deuk om deze post 

Saga schreef op 09-10-2021 om 23:09:

[..]

5a3ea93213a6e7fdf46934fac3d977bb_1190x.jpg?v=1586531557

Een beetje zoiets qua lente en motief, maar met 1 rij sluiting van boven tot iets verder dan halverwege, met strikceintuur en iets minder brede kraag.

Wauww heel mooi!😍

Saga schreef op 09-10-2021 om 23:09:

[..]

5a3ea93213a6e7fdf46934fac3d977bb_1190x.jpg?v=1586531557

Een beetje zoiets qua lente en motief, maar met 1 rij sluiting van boven tot iets verder dan halverwege, met strikceintuur en iets minder brede kraag.

Mooi! Is het wel een beetje warm? Heb altijd het idee dat ik als een ijspegel de winter door moet in zo'n jas (koukleum hier).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.