Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
Zusterclivia
02-09-2021 om 11:47
Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 23:38:
[..]
Een van mijn zonen helpt hem af en toe met praktische dingen en vertelde over die man. Na een tijdje vroeg zoon of ik eens meewilde. Kon ik eens gezellig kletsen met die man. Het is nogal een karakter maar hij is ook intelligent en weet veel. Sinds die tijd ga ik af en toe met zoon mee. Elke paar weken is dat goed te doen..
Klinkt heel leuk! Ik schrijf via het Ouderefonds met een paar dame op leeftijd. Meestal schrijf ik, maar af en toe krijg ik iets terug, dan vaak een hele lange mail. Aan begonnen ivm corona, ik hoop dat ze het leuk vindt om dit voort te zetten als alles ook weer normaal is.
Heidi-Forumbeheer
02-09-2021 om 11:53
Zusterclivia schreef op 02-09-2021 om 11:47:
[..]
Klinkt heel leuk! Ik schrijf via het Ouderefonds met een paar dame op leeftijd. Meestal schrijf ik, maar af en toe krijg ik iets terug, dan vaak een hele lange mail. Aan begonnen ivm corona, ik hoop dat ze het leuk vindt om dit voort te zetten als alles ook weer normaal is.
Dat is ook leuk om te doen. Lijkt me wel dat ze ermee doorgaan. Ik geloof niet dat die coronaellende voorlopig over is, als in de komende jaren, en je kunt nooit teveel leuke contacten hebben.
Mama-Inge
03-09-2021 om 21:55
Dat we vanmiddag verrast werden met een doosje streekproducten, als bedankje voor iets wat ze van ons geleend hadden.
Was niet nodig, maar wel lief
Lollypopje
03-09-2021 om 22:02
dat het mooi weer is.
De zon, mijn hangmat, een ijsje een 0.0 biertje en even vergeten dat ik ziek ben, terwijl ik niks deed 
Saga
03-09-2021 om 22:04
Het mooie weer, man die gestart is met hormoontherapie (als het helpt) en vooruitzicht op een druk maar leuk weekend.
HAHA!wait..what
03-09-2021 om 22:20
Dat ik de hele dag (ziek) in bed kon blijven liggen omdat m'n man bij toeval vroeg thuis was van z'n werk
ImpassionedRaven59
03-09-2021 om 22:25
Zoals ik wel vaker doe, ging ik vanavond nog even boodschappen doen in de buurt waar ik vroeger woonde. Ik ga daar dan met de tram heen. Toen ik van de winkel terugkwam bij de tramhalte, zater er een paar Marokkaanse jongedames met hoofddoek op het bankje, dus ik moest staan. Na een paar minuten vroegen ze helemaal uit zichzelf of ik wilde zitten en stonden hun zitplaats aan mij af zodat ik kon zitten. Dat vond ik toch best lief van ze.
Heidi-Forumbeheer
04-09-2021 om 06:58
Ik was gisteravond blij dat we het eerste ADHD Café sinds november 2019 hadden. Met ondanks vakanties, geen thema en een andere locatie toch een mooie opkomst van 12 mensen waarvan 5 nieuwe gezichten. Mooie gesprekken gehad en heel duidelijk terug gekregen hoe blij mensen zijn met de herkenning en openheid. Het was weer alle tijd en energie waard.
NinjeTurtle
04-09-2021 om 07:04
Heidi-Forumbeheer schreef op 04-09-2021 om 06:58:
Ik was gisteravond blij dat we het eerste ADHD Café sinds november 2019 hadden. Met ondanks vakanties, geen thema en een andere locatie toch een mooie opkomst van 12 mensen waarvan 5 nieuwe gezichten. Mooie gesprekken gehad en heel duidelijk terug gekregen hoe blij mensen zijn met de herkenning en openheid. Het was weer alle tijd en energie waard.
Auw mök!
Wat een goed initiatief!
WarpedTrout14
04-09-2021 om 12:54
ik moest een half uur wachten, voordat bij het overstappen mijn volgende trein ging. Dus even naar de Starbucks voor een koffie. Die ik niet hoefde te betalen. De klant voor mij, die ik niet ken, had dat al gedaan. Zomaar, om iets aardigs voor een ander te doen. 😍
Auwereel
04-09-2021 om 13:00
ik ben blij dat er een pakje is gearriveerd die ik pas volgende week had verwacht en ik ben blij met de inhoud, een mooie etui voor mijn mobiel en allerhande kaarten (id, ov, betaalkaart, ziekenhuiskaart) die ik aan mijn riem kan hangen. Voor dames zijn er daar maar weinig verkrijgbaar, daarom prutste ik altijd zelf één in elkaar. Maar aangezien ik niet zo'n handige knutselaar ben, was ik meestal maar half tevreden met het resultaat. Nu heb ik iets waar ik meer tevreden mee ben. Nog niet 100% volgens mijn specificaties, maar mooier dan ik het zelf kan!
rionyriony
04-09-2021 om 13:20
Met de twee coronatesten die ik in de brievenbus vond. Ik houd van alle cadeautjes dus nu ook een van het Ministerie van Volksgezondheid gehad. 
En van mijn nieuwe plant, die op mijn bureautje mooi staat te zijn. Een jonge Calathea. Hij had een in het midden geknakt blad maar dat heb ik teruggeknakt en hij lijkt het te houden.
Hij was zo vochtig gemaakt in de winkel dat hij minstens een week geen water meer hoeft.
Saga
04-09-2021 om 14:39
Wollstonecraft schreef op 04-09-2021 om 12:54:
ik moest een half uur wachten, voordat bij het overstappen mijn volgende trein ging. Dus even naar de Starbucks voor een koffie. Die ik niet hoefde te betalen. De klant voor mij, die ik niet ken, had dat al gedaan. Zomaar, om iets aardigs voor een ander te doen. 😍
Dan krijg je toch weer vertrouwen in de mensheid, wat ontzettend lief. Ik word blij van jouw bericht
WarpedTrout14
04-09-2021 om 15:07
Saga schreef op 04-09-2021 om 14:39:
[..]
Dan krijg je toch weer vertrouwen in de mensheid, wat ontzettend lief. Ik word blij van jouw bericht
![]()
Ja he. Ik voelde me eigenlijk een beetje down, maar door dit gebaar kon mijn dag niet meer stuk. Wil dat zelf ook vaker doen, gewoon iets aardigs. Bijv iemand die je niet kent een compliment geven. Doe ik soms wel, maar mag nog wel vaker. Het is iets kleins, maar kan iemands dag helemaal opfleuren.