Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het feit dat mijn zoontje na 6 maanden lijkt te gaan doorslapen waardoor ik me ook eindelijk beter ga voelen!
Heel normaal dat een baby niet doorslaapt maar ik ben aan het revalideren van een zware hernia operatie en met zijn broer waren we verwend met doorslapen vanaf week 10 dus dit voelde heel zwaar🙈

plus morgen date middag/avond met man ivm bruiloft. Zo zin in mooi aankleden en geen zooi mee ivm de kinderen.

HAHA!wait..what schreef op 31-08-2021 om 16:55:

[..]

Eind oktober pas, ze zijn nog maar een paar dagen oud

En ja he, het is heel lekker weer, daar word je sowieso al vrolijk van

Ohh dan moet je dus nog wel even geduld opbrengen dan haha. Maar zo leuk om naar uit te kijken. En regelmatig foto's en filmpjes ontvangen maakt 't wachten wel weer beetje goed he  

Ik werd er zelf ook wel een beetje blij van maar ik heb vooral iemand blij gemaakt. Paar uurtjes naar een eenzame, slechtziende, oudere man geluisterd. Voor mij is het maar een middag, voor hem waarschijnlijk het hoogtepunt van de week of in ieder geval iets leuks om de week te breken. Over een paar weken maar weer eens gaan.

Heidi-Forumbeheer schreef op 31-08-2021 om 23:29:

Ik werd er zelf ook wel een beetje blij van maar ik heb vooral iemand blij gemaakt. Paar uurtjes naar een eenzame, slechtziende, oudere man geluisterd. Voor mij is het maar een middag, voor hem waarschijnlijk het hoogtepunt van de week of in ieder geval iets leuks om de week te breken. Over een paar weken maar weer eens gaan.

Lief!

Heidi-Forumbeheer schreef op 31-08-2021 om 23:29:

Hoe ben je daar zo aangekomen?

Van mijn brunch word ik altijd blij

Rachel. schreef op 31-08-2021 om 16:44:

[..]

Kheb zoiets nodig! Kga ook een houten treinbaan halen 😅😂

Die van mij kunnen er geen 5 uur mee zoet.

Die bouwen een baan, rijden een rondje en dan is het klaar

(Of ze gaan ruzie maken want jij hebt wel 1 wagonnetje meer dan mij  )

Mama-Inge schreef op 01-09-2021 om 12:47:

[..]

(Of ze gaan ruzie maken want jij hebt wel 1 wagonnetje meer dan mij )

😂oh dat is dan weer het tegenovergestelde ja😅 vaak zijn t ook wel periodes he..

SilverQuelea47

SilverQuelea47

01-09-2021 om 12:56

Girls weekend met een goede vriendin zojuist afgesproken, startdatum paaldansen staat nu vast en dit weekend een weekendje weg. 

Rachel. schreef op 01-09-2021 om 12:55:

[..]

😂oh dat is dan weer het tegenovergestelde ja😅 vaak zijn t ook wel periodes he..

Klopt.

Maar het hangt er ook wel vanaf wat voor kind je hebt.

Die van mij zijn bouwers, kunnen bv ook tijden zoet met lego of knex 

Playmobil vinden ze niets aan, want dan moet je zelf een verhaaltje verzinnen bij je spel

Mama-Inge schreef op 01-09-2021 om 12:47:

[..]

(Of ze gaan ruzie maken want jij hebt wel 1 wagonnetje meer dan mij )

Normaal gesproken kunnen ze zich ook niet zo lang ergens mee bezig houden, maar nu zijn ze er al 2 dagen zoet mee. 

Vandaag werd ik blij van een vriendin die op visite kwam en een heerlijk broodje brie meenam voor de lunch.

Zusterclivia schreef op 01-09-2021 om 10:21:

[..]

Hoe ben je daar zo aangekomen?

Een van mijn zonen helpt hem af en toe met praktische dingen en vertelde over die man. Na een tijdje vroeg zoon of ik eens meewilde. Kon ik eens gezellig kletsen met die man. Het is nogal een karakter maar hij is ook intelligent en weet veel. Sinds die tijd ga ik af en toe met zoon mee. Elke paar weken is dat goed te doen..

SilverQuelea47

SilverQuelea47

02-09-2021 om 09:39

Mijn pin-up kalender met goodies van Olivia De Berardinis is binnen. 

Lollypopje

Lollypopje

02-09-2021 om 10:03 Topicstarter

Marquise schreef op 02-09-2021 om 09:39:

Mijn pin-up kalender met goodies van Olivia De Berardinis is binnen.

Moest googlen, maar mooi 😍

SilverQuelea47

SilverQuelea47

02-09-2021 om 10:09

Lollypopje schreef op 02-09-2021 om 10:03:

[..]

Moest googlen, maar mooi 😍

Ik ben er superblij mee, nu nog een mooi plekje uitzoeken.   En lijstjes, want er zit ook een stel postkaarten bij die prima aan de muur kunnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.