Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-08-2021 om 17:45

ik werd blij om lekker met 2 vriendinnen de hele middag op het terras te hebben gezeten, met een lekkere borrel en borrelplank. 

Lollypopje

Lollypopje

15-08-2021 om 17:46 Topicstarter

van een uurtje visite 😊

Gek volk hiero 

Ik werd blij van een leuk telefoon gesprek met mijn dochter en van de foto's die zij mij stuurde. 

• Gelukkige gezichtjes in de kleuterbioscoop
  • Gezellige middag met vrienden 
  • Lekkere bbq

Ik was al zeker een maand of 2 mijn wit gouden armband kwijt die ik eens voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn man. Ik baalde daarvan en heb me echt rot gezocht. Vandaag kwam ik hem tegen in de vriezer ! Zo blij dat ik hem terug heb.

watertoren schreef op 15-08-2021 om 19:41:

Ik was al zeker een maand of 2 mijn wit gouden armband kwijt die ik eens voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn man. Ik baalde daarvan en heb me echt rot gezocht. Vandaag kwam ik hem tegen in de vriezer ! Zo blij dat ik hem terug heb.

Dan heb je al twee maanden je vriezer niet opgeruimd 

(grapje hoor, fijn dat je hem terug hebt).

Herfstappeltaart schreef op 15-08-2021 om 19:47:

[..]

Dan heb je al twee maanden je vriezer niet opgeruimd

(grapje hoor, fijn dat je hem terug hebt).

Haha, ik ben hem aan het leeg eten want ik wel hem schoon maken.

En naast het bijzondere appje werd/word ik vandaag blij van het weer. Ik zit de hele dag buiten. Heerrrrrlllijk

Ik ben nu wel benieuwd hoe de armband in de vriezer is terechtgekomen. Zo van je arm gegleden?
Mijn moeder was eens haar portemonnee kwijt, die kwamen we later in de koelkast tegen, bovenop de vleeswaren. Die was daar na het boodschappen doen in één moeite door opgeborgen 

Ik ben blij dat ik een heerlijke vakantie heb gehad, maar morgen ook weer fijn met mijn werk kan beginnen.

Sophia_!

Sophia_!

15-08-2021 om 20:42

Auwereel schreef op 15-08-2021 om 20:40:

Ik ben nu wel benieuwd hoe de armband in de vriezer is terechtgekomen. Zo van je arm gegleden?
Mijn moeder was eens haar portemonnee kwijt, die kwamen we later in de koelkast tegen, bovenop de vleeswaren. Die was daar na het boodschappen doen in één moeite door opgeborgen

Zo heb ik weleens de afstandsbediening van de tv in de koelkast gelegd. Tijdens het zappen gedachteloos meegenomen naar de keuken om een glas drinken te pakken en 'm zo in de koelkast gelegd. Ik heb me rot gezocht 😂

Het bizarre vind ik altijd dat je dus soms na een minuut al niet meer weet dat je iets ergens neer hebt gelegd. Dat gaat zo gedachteloos 

Lollypopje

Lollypopje

15-08-2021 om 20:44 Topicstarter

ijs_Header-Art-01.jpg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.