Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
CharliesA schreef op 13-08-2021 om 21:49:

[..]

Gefeliciteerd!!

Ik ben bevrijd van een gezin met werkelijk de meest onopgevoede kindertjes ooit, echt buurtkrijsjes. Verschrikkelijk.

Het is zo'n enorme verademing om dat niet meer te hoeven aan te horen / tegen te komen.

Elke dag ervaar ik het als een weldaad.... Dus tel ook maar de weken af, heb ik ook gedaan!

Wat heerlijk Sun.lover en CharliesA.

Wij hebben dat met een pleintje in onze wijk waar iedere avond dezelfde mensen bivakeerden en heerlijk luidruchtig waren. Wat is het nu dan heerlijk rustig.

fijn op stap geweest met het hele gezin, sinds mijn dochter de deur uit is, gebeurt dat niet meer zo vaak.

Sun.lover en CharliesA, ik ben gewoon stikjaloers.
Hopelijk kan ik op een dag hier ook posten dat die terroristen van hiernaast gaan verhuizen. 🙄

Wij zijn overigens ook druk aan het opruimen. Bijna klaar! Eerst de garage onder handen genomen en die is nu brandschoon en echt opgeruimd. Wat een ruimte! Vandaag ook naar de stort geweest om het allemaal weg te brengen. Morgen gaan we verder met de zolder. 

Goedemorgen.
Ik ben vandaag blij omdat ik na het opstaan zag dat de wind is gaan liggen en wij dus straks de fietsen op de auto laden en een eind verder er weer afhalen en een heerlijke lange fietstocht gaan maken met broodjes en drinken mee. Nog even genieten van het mooie weer. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-08-2021 om 07:26

Gister was ik blij toen 1 van mijn beste vrienden lieve en aanmoedigende dingen zei en nu ben ik adijvie-blij  omdat ik veel huishoudelijke dingen gistermiddag al heb gedaan zodat dat vandaag niet meer hoeft. Ook heb ik alle wassen al gedaan en alles lekker opgehangen ipv in de droger. (Dat ruikt trouwens ook nog eens lekker)

Pepperoni lekker is dat he, opruimen. Een mens bewaard echt te veel, héérlijk om dat zo nu en dan uit te zoeken. Succes vandaag!

AliceM1982 schreef op 14-08-2021 om 07:26:

Gister was ik blij toen 1 van mijn beste vrienden lieve en aanmoedigende dingen zei en nu ben ik adijvie-blij omdat ik veel huishoudelijke dingen gistermiddag al heb gedaan zodat dat vandaag niet meer hoeft. Ook heb ik alle wassen al gedaan en alles lekker opgehangen ipv in de droger. (Dat ruikt trouwens ook nog eens lekker)

"andijvie-blij" 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-08-2021 om 07:33

Herfstappeltaart schreef op 14-08-2021 om 07:29:

[..]

"andijvie-blij"

Ik vond hem zelf ook wel geestig   

Goedemorgen! 

Lollypopje

Lollypopje

14-08-2021 om 16:16 Topicstarter

De zon die ap sinds 3 uur heerlijk op mijn balkon schijnt. Lig al ruim een uur in mijn hangmat forummen en lekker doezelen af te wisselen.

Vanochtend vroeg heerlijk in de tuin gewerkt en nu zitten we lekker op het terras te genieten van pintxos en wijn🍷😊

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-08-2021 om 16:59

Dat er weer een leuk festival in het verschiet ligt. Net tickets geboekt 

Friezinnetje schreef op 14-08-2021 om 16:59:

Dat er weer een leuk festival in het verschiet ligt. Net tickets geboekt

Fijn hopelijk kunnen we weer snel zulke leuke dingen doen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-08-2021 om 17:04

Tuinfluiter schreef op 14-08-2021 om 17:02:

[..]

Fijn hopelijk kunnen we weer snel zulke leuke dingen doen.

deze is over 8 dagen   

AliceM1982 schreef op 14-08-2021 om 07:26:

Pepperoni lekker is dat he, opruimen. Een mens bewaard echt te veel, héérlijk om dat zo nu en dan uit te zoeken. Succes vandaag!

Dankjewel en het is gelukt. Sjonge jonge wat een zooi maar hierdoor vandaag dus weer blij. Het zorgt bij mij tevens voor rust in mijn hoofd en daar word ik nog blijer van 😁

Herfstappeltaart schreef op 14-08-2021 om 07:25:

Goedemorgen.
Ik ben vandaag blij omdat ik na het opstaan zag dat de wind is gaan liggen en wij dus straks de fietsen op de auto laden en een eind verder er weer afhalen en een heerlijke lange fietstocht gaan maken met broodjes en drinken mee. Nog even genieten van het mooie weer.

Oh wat lekker! Hebben jullie genoten van de fietstocht?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.